Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
361/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sain joululahjaksi komean Kenin polvet taittui, päässä oli oikean tuntuinen tukka, kaksi vaatekertaakin.

Ennenku sain Kenin barbit oli sinkkuja ja yhden kaljupää barbin laitoin Kenin rooliin, kaljupää barbilla oli oikeasti kolme erilaista peruukkia.

Sitten yks barbi saikin oman miehen eli Kenin, ne meni naimisiin ja sai vauvoja.

Sen sijaan toinen barbi meni naimisiin broidin Batman nuken kanssa.

Barbit ovat vanhoja arviolta 1970-luvulta.

Äitini osti säästöillään Skipperin se oli leikeissäni teinityttö, ihanat pitkät vaaleat hiukset ja polvetkin taittui!

Voisin myydä barbini ja kenin sekä skipperin.

Vierailija
362/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli Ken-nukke, mutta Actionman oli usein mukana osapuolena kolmiodraamassa. Toisinaan taas Barbie ja Ken sekä Actionman ja Teresa olivat pariskuntia, mutta nämä pettivät toisiaan ristiin, Barbiella oli salasuhde Actionmanin kanssa ja Teresalla Kenin kanssa. :(

Katsoitko ehkä salaa Kaunareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Ken-nuket nykyään mustia? Muistaakseni ovat ja hyvä niin.

Eikös se Ken vaihtanut sukupuoltaan naiseksi?

Vierailija
364/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio ketju!

Meillä oli kyllä Ken ja myös Cindyn poikaystävä Paul, mutta barbien keskuudessa suosituin mies oli kuitenkin Disneyn Hercules, koska sen kädet sai taitettua tyttöystävän ympärille halaukseen. Ken ja Paul olivat suora/koukkukätisiä tylsimyksiä!

Vierailija
365/759 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun barbilla oli vaan mittava kokoelma seksileluja.

Vierailija
366/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kyllä nukella mitään poikaystäväjuttuja. Eikä tullut mieleenkään. Itsellä oli kyllä poikaystävä jo 11 vuotiaana.

Siirryitkö suoraan nukeista poikaystäviin vai oliko näitä hetken aikaa limittäin?

Vierailija
367/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Ken, mutta kerran veljeni vahingossa irrotti sen jalat. Ken korjattiin kietomalla jesaria lantiolle, mutta ongelmana oli, ettei hänelle sen jälkeen menneet enää housut ylös asti jalkaan. Mummoni käsityöihmisenä valmisti Kenille ompelukoneella kiltin ja näin Kenistä tuli skotlantilainen.

Vierailija
368/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli Ken, mutta kerran veljeni vahingossa irrotti sen jalat. Ken korjattiin kietomalla jesaria lantiolle, mutta ongelmana oli, ettei hänelle sen jälkeen menneet enää housut ylös asti jalkaan. Mummoni käsityöihmisenä valmisti Kenille ompelukoneella kiltin ja näin Kenistä tuli skotlantilainen.

Aivan mahtava :D

Mulla ei ollut Barbeja, mutta kaverilla oli ja niillä leikittiin välillä. Kenin korvike oli tietysti kaverin veljen lelulaatikosta löytynyt liskomies sekä joku heman sarjasta oleva otus. Leikittiin että ne oli avaruudesta tullut.Sitten poliisi yritti saada ne kiinni useasti.

Joku mainitsi täällä Michael Jackson nuken. Kaverilla oli myös sellainen, mutta ei tosiaan tiedetty silloin että kuka Michael Jackson on . Ajateltiin aina että se mikrofoni on sen takia että se juontaa jotakin. Keksittiin tästä käyttä Mikaa meidän pikku ponien juoksu ja kauneuskilpailuiden juontajana :D

Vierailija
369/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on tosi hauskoja. Mulla ei ollu barbeja vaan ihana vauvanukke, joka osasi sulkea silmät. Ei siis tarvinnu poikaystäviä.

Kirjotelkaa lisää...

Vierailija
370/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella tyttärelläni oli perhe Barbie, Ken ja Shelly. Toinen taas tykkäsi nimenomaan leikkiä Shelleyllä ja niinpä hänellä oli Midge ja ainakin kolme Shelleytä, Midge oli yksinhuoltaja. :) Tyttärilläni vuosi ikäeroa ja leikkivät useimmiten Barbie leikkejä yhdessä, muita leikkejä muiden kavereiden kanssa. yli 30 vielä hyvin läheisiä. 

Äiti- mummi 56v.

Vierailija
371/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli myynnissä sellaisia toisenlaisiakin miesnukkeja, jotka ei olleet Kenejä. Joku halpisversio varmaan, mutta muistan että mulla oli sellainen leikeissä. Mutta ei muuten koskaan ollut mun Barbiella poikaystävää, oli vaan kaveri tai naapuri tai mitä ikinä se miesnukke. 

Vierailija
372/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En leikkinyt barbeilla.

Minulla kolme aikuista tytärtä, nuorin ei myöskään välittänyt barbeista, vaan leikki eläimillä. Käsinmaalatut ovat vieläkin tallessa. Vanhemmilla oli monia, omaan mieleeni on jäänyt Spice girlsit jotka käyttivät keikka- autona Plaston kuorma- autoa ja jouduin maksamaan pääsylipun heidän keikalleen. :D :D

Vierailija
373/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Veljen merirosvo-, Robin Hood-, Puna-Will- ja munkki Tuck -nuket vierailivat ahkerasti Barbien ja kavereidensa luona veljen toimesta. Mun Barbi oli myös lääkäri, mutta päälääkäri. Rakensin nukeille sairaalan ja pähkäilin, että päästä sairaat ei pääse heti pois eli leikin kannalta parempi, potilaat joutuvat olemaan pitkään. Oli vain kaksi Barbieta. Tämä oli 70-luvulla.

Vierailija
374/759 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun barbit ratsasti ja hoiti koiria, ei ne poikaystäviä kaivanneet.

Vierailija
375/759 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jossain askartelukerhossa joulukoristeeksi enkeliä. Myöhemmin se sai Barbien poikaystävän viran. Leikkasin sen villalangasta tehdyt hiukset lyhyiksi. Siellä kerhossa yritin punata sen huulia vesivärillä mikä levisi epämääräisiksi tipoiksi ympäri sen suuta. Enkeli-parka sai nimekseen Herpes :DDD (tykkäsin selailla äidin lääkärikirjoja joten tiesin miltä huuliherpes näyttää) Barbie-parka joutui suutelemaan sen kammotuksen kanssa ja sängyssäkin taisivat pyöriä :(

Vierailija
376/759 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun parpi-kööl oli sinkku tai ainaski bi

Vierailija
377/759 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin saksia. Puin niihin teriin housut ja toinen kahva oli pää. Toisen yritin jotenkin häivyttää vaatteisiin.

Ei se oikein onnistunut mutta eipä se paljon haitannutkaan. Panin Barbin sen ylimääräisen kahvan eteen, joten käsikynkkää siinä menivät.

Vierailija
378/759 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin siskolta Barbie-nuken prätkähiiren naiseksi. Revin siltä hameen minihameeksi ja sain siskolta ympäri korvia.

Vierailija
379/759 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omistanut Ainuttakaan barbinukkeja , nyt sitten Joku haluaa itsensä ihmis Keiniksi ja Bariksi...

Kas kummaa kun ei itkeväksi nukeksi, sellainen mulla on lapsuudestani tallella, jolla on kansallispuku kun päällä.

Sitä kun kallisteli "Byää" kuulu itkua,

se on ihan tavallinen nukke, jolla on pyöreät silmät , jonka silmäluomet liikkuu , siniset, vaalea tukka.

Eli kumma kun ei tälläiseksi nukeksi😃

Vierailija
380/759 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun barbie oli strong independent woman who dont need no man

…who doesn’t need no man.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä