Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
281/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Barbi hankki Daisyn oman rakennusliikkeensä myyntipäälliköksi. Keninä toimi vanha kunnon pehmonalle, se jäi kotiin pitään huolta mun muovisista elukoista.

Vierailija
282/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yhden ainoan Cindyn, vaikka toivoin Barbieta. Vaatteita tein hänelle itse tilkuista. Onneksi parhaalla ystävälläni oli valehtelematta noin 50 Barbia ja Kenit ja talot ja autot ja hevoset ja kaikki.

Tälle ytävälleni Barbiet ei tosin olleet niinkään leikkimistä kuin muotinäytöksiä varten. Hän puki ja laati niille asukokonaisuuksia vielä yläasteellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisko tehä instaan sivun barbeille? 46v keräilijä

Vierailija
284/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisko tehä instaan sivun barbeille? 46v keräilijä

Anna palaa, on moni muukin siellä barbeineen.

Vierailija
285/759 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset leikattiin ja väritettiin päänahka ja sänki yhteneväiseen sävyyn. Kahdeksankymmen luvulla kaatopaikoilla oli käyttökelpoisia leluja ja löytyi sieltä Ken. Ei se kyllä riittänyt sille naikkoslaumalle. Jätettiin miehet aika vähälle huomiolle.

Vierailija
286/759 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suomi repii noi 100 milj. € per vuosi pelkästään jäsenmaksuihin? Joo, lainoilla ja veronmaksajien selkänahasta, mut ottiko marin huomioon koronan vaikutuksia näihin ja kun tulee toinen korona- aalto, mitä se tuo tullessaan työttömyyteen ja lomautuksiin.

Vierailija
287/759 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa mielikuvitusta kyllä piisasi. Kaikki Barbiet vaaleatukkaisia? Ei hätää, kiedot nukelle vaan tumman kangaspalan päähän ja siinä on eriväriset hiukset. Rasiat purkit laatikot yms. toimivat huonekaluina. Peitosta sai muovailtua kalliot luolat yms.

Vierailija
288/759 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä suomi repii noi 100 milj. € per vuosi pelkästään jäsenmaksuihin? Joo, lainoilla ja veronmaksajien selkänahasta, mut ottiko marin huomioon koronan vaikutuksia näihin ja kun tulee toinen korona- aalto, mitä se tuo tullessaan työttömyyteen ja lomautuksiin.

En usko Barbien kyllä pohtineen tätä...

Vierailija
289/759 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Ylläolevaan liittyen: Lisa Simpson ja eka kauan odotettu Puhuva Malibu Stacy!

Vierailija
290/759 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
291/759 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun Barbie kävi touhuamassa kaverin Kenin luona. Oikeesti, me leikittiin tämmöistä joskus 8-vuotiaana, tämä ei ole provo. Sitten Barbie tuli raskaaksi ja sai kolmoset, mulla oli semmoisia jotain pikkunukkeja.

Kyllähän siitä on välillä vuosien varrella ollut eri puolilla juttuakin, miten villejä ja rivoja leikkejä tytöt leikkivät parpeillaan. :D Semmosta harmitonta hauskanpitoa ja irrotteluahan se vaan on. Itsekin leikin etenkin itsekseni ihan järkyttävän pervoja juttuja. En tajua mistä ne jutut oikein keksinkään. Ja leikin minäkin salaa vielä teini-ikäisenä, oikein riipaisevia ja traagisia rakkaus-tarinoita oli ne leikit silloin. Mielestäni tämmöisillä aikuis-nukeilla on ehdottomasti tärkeä sija lasten maailmassa, tietenkin siis edellyttäen että lapsi niillä tykkää leikkiä. Monipuolisuuden vuoksi hyvä toki olla vauva/lapsi-nukkeja, eläimiä ja kulkupelejäkin saatavilla. Toisaalta Barbie-maailma tuo tarjolle nuokin kaikki, on talot, hevoset, vauvat ja ihan kaikkea mitä kuvitella saattaa.

Minäkin leikin salaa vielä teininä. Ja voi kai sen näin anonyymina myöntää, silloiset teini-ikäiset barbit jatkavat edelleen elämäänsä mielikuvituksessani, usein "kertaan" heidän aiempia vaiheitaan ja keksin niihin jotain uutta, mutta heille myös tapahtuu kaikenlaista reaaliajassakin. Ovat aikuistuneet ja perheellistyneet mukanani. Opiskeluaikana oli taukoa tästä, nykyään viihdytän itseäni näillä tarinoilla töissä, lenkeillä yms. Ei kai tämä sen pahempaa ole kuin fiktion kirjoittaminen? Minä vain "kirjoitan" päässäni ja hahmojen alkuperä on vanhoissa leikeissä.

Vierailija
292/759 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun lapsena oli tiukkaa poikanukeista ja ei sellaista meilläkään ollut ennen kuin pikkusiskolla paljon myöhemmin. Oma haaveeni oli ruskeatukkainen Barbie, mutta ei niitäkään oikein ollut saatavilla ja blondiin piti tyytyä. Minun rakkain Barbieni oli leskiäiti, jolla oli kolme lasta (aika sekalainen sakki itsetehdystä "oikeaan" pikkunukkeen) ja paljon eläimiä, erityisesti koiria ja hevonenkin. Barbiet seikkailivat aktiivisesti (askartelin innolla kaikenlaista kulkupeliä laatikoista ja purkeista), matkustivat, hoitivat eläimiä ja kai niitä lapsiakin sivussa. En oikeastaan edes kaivannut miesnukkea kuvioihin, mutta vähän isompana taisivat minunkin Barbiet leikkiä vähän tuhmia leikkejä keskenään. ;)

Vierailija
293/759 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun barbiet ja ken nukke oli jättiläispahiksia mun ja serkun batman leikeissä. 😄 muuten en barbeista ikinä välittänyt, mutta kun mulle ei batmaneja, turtleseja tai prätkähiiriä ostettu 😭

Vierailija
294/759 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku my scene- hahmo oli joskus, semmonen lihaksikas blondi ja se oli aina leikeissä kaikkien poikaystävä vuorotellen. :D

Vierailija
295/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
296/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Barbie oli heppatyttö, kaikki aika meni hevosta hoitaessa. Mutta oli sillä sit vähän myöhemmin sulhanen. Ridge Forrester, mut se oli aina töissä. XD

Vierailija
297/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson-nukkea.. Aika suosittu oli barbien kesken.

Vierailija
298/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuminen luolamies toimi Barbien sulhasena. Se oli vähän lyhempi kuin Barbie ja ”hiukan” eri maailmasta rujoine ulkonäköineen, mutta hyvin se veti sulhasen roolin Barbien häissä.

Vierailija
299/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käpylehmillä tulitikkujalkoineen mentiin, ja hauskaa oli.

Vierailija
300/759 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi joskus treffeillä naapurin kenin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi