Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.

Kommentit (759)

Vierailija
261/759 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Barbie kävi touhuamassa kaverin Kenin luona. Oikeesti, me leikittiin tämmöistä joskus 8-vuotiaana, tämä ei ole provo. Sitten Barbie tuli raskaaksi ja sai kolmoset, mulla oli semmoisia jotain pikkunukkeja.

Vierailija
262/759 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirsin toiselle barbille viikset 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/759 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan leikkinyt barbeilla tai millään ihmistä esittävillä, en edes vauvanukeilla. Kertakaikkiaan ei kiinnostanut. Mistähän tämäkin johtuu. Leikin pehmoilla ja My Little Ponyilla, eikä seksijutut käyneet mielessäkään. Aikuisenakin seksi ei ole koskaan kovin paljon kiinnostanut. Korreloiko teillä nukkejen seksileikkejä leikkineillä asia oman seksuaalisuutenne kanssa?

Itsellä ainakin. Vaikkei barbiet nyt kamalasti seksiä harrastaneetkaan (pelkästään lastenteossa), he kävivät treffeillä niin naisten kuin miestenkin kanssa. Olen panseksuaali. Leikin barbeilla myös aika pitkään, salaa omassa huoneessa vielä yläkouluikäisenä, joten siinäkin tuli varmasti ilmaistua omaa seksuaalisuutta. Meillä kotona kun oli helvetti irti jo siitä, jos istuin koulussa pojan vieressä, joten en todellakaan uskaltanut alkaa seurustelemaan kenenkään kanssa. Barbie hoiti ne hommat puolestani.

Vierailija
264/759 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollu varsinaista Keniä, mutta mulla oli Pocahontasin John Smith barbi. Sillä oli rinnassa kotka-tatska, joka vaihto lämmöstä väriä. Heitin sen joskus alas ikkunasta pienenä. Naapurin isot tytöt toi sen ovelle ja äiti kysyi, ett miks mie sen olin sinne heittäny. Vastasin, että sillä oli niin ruma nenä 😆 Noh.. hän sai kuitenkin sitten toisen mahdollisuuden.

Vierailija
265/759 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun barbit oli lesboja. Kerran sain kaverilta Ken-nuken lainaan mutta se tuntui ihan vieraalta. Ken ei mun leikeissä päätynyt kenenkään poikaystäväksi vaan Barbiet seurusteli siltikin keskenään. 😃

Vierailija
266/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Barbie kävi touhuamassa kaverin Kenin luona. Oikeesti, me leikittiin tämmöistä joskus 8-vuotiaana, tämä ei ole provo. Sitten Barbie tuli raskaaksi ja sai kolmoset, mulla oli semmoisia jotain pikkunukkeja.

Kyllähän siitä on välillä vuosien varrella ollut eri puolilla juttuakin, miten villejä ja rivoja leikkejä tytöt leikkivät parpeillaan. :D Semmosta harmitonta hauskanpitoa ja irrotteluahan se vaan on. Itsekin leikin etenkin itsekseni ihan järkyttävän pervoja juttuja. En tajua mistä ne jutut oikein keksinkään. Ja leikin minäkin salaa vielä teini-ikäisenä, oikein riipaisevia ja traagisia rakkaus-tarinoita oli ne leikit silloin. Mielestäni tämmöisillä aikuis-nukeilla on ehdottomasti tärkeä sija lasten maailmassa, tietenkin siis edellyttäen että lapsi niillä tykkää leikkiä. Monipuolisuuden vuoksi hyvä toki olla vauva/lapsi-nukkeja, eläimiä ja kulkupelejäkin saatavilla. Toisaalta Barbie-maailma tuo tarjolle nuokin kaikki, on talot, hevoset, vauvat ja ihan kaikkea mitä kuvitella saattaa.

Vierailija
267/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikin, että se ainoa barbikin (Aladdinin Jasmine) oli yksi koirista. Semmoinen hienohelmapuudeli, joka valtasi aina kylppärin tuntikausiksi hienostellessaan ja muita suututti sen käytös. En ollut varsinaisesti mikään nukkejen ystävä pikkutyttönä, enemmän mulla oli pikkuautoja ja pikkukoiria. ^^'

Vierailija
268/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikin, että se ainoa barbikin (Aladdinin Jasmine) oli yksi koirista. Semmoinen hienohelmapuudeli, joka valtasi aina kylppärin tuntikausiksi hienostellessaan ja muita suututti sen käytös. En ollut varsinaisesti mikään nukkejen ystävä pikkutyttönä, enemmän mulla oli pikkuautoja ja pikkukoiria. ^^'

Jatkan vielä, että koirilla oli kyllä perhe, isikoira, äitikoira ja loput oli niiden pentuja, myös se barbi, mikä lie susilapsi. XD

Vierailija
269/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirsin toiselle barbille viikset 😁

Alapäähänkin? Mä piirsin pikkusiskon uuteen Barbie-nukkeen tuheron ja sitte pikkusisko näytteli onnessaan sitä muille.. Sitä nukkea siis... Vanhemmat tykkäs kovin...

Vierailija
270/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sellanen vaalee miesbarbi "rokkibarbi"- nimeltään. Oli rock-tähti hopeiset vaatteet ja kitara, vaaleat hiukset.

Vierailija
271/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis.

..mutta itse ainakin kaikki omat barbit sekstaili Kenin kanssa. Vaatteet pois ja vaatekaappiin.

En usko, että äiti ymmärsi että nakut nuket kaapissa oli rivoissa touhuissa, eikä suinkaan säilytyksessä. Olin 8-vuotias

Vierailija
272/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siskoni kanssa uhrasimme barbikopionuken, leikkasimme hiukset lyhyiksi ja veistimme sen ohutmuovisesta rintakehästä rinnat irti. Se miehen kuvatus ei juuri yläkeho paljaana keekoillut!

Vierailija
273/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puista talouspaperirullatelinettä, jolla on kolme "jalkaa" sillai lattian suuntaisesti :D

Vierailija
274/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

visseli kirjoitti:

Puista talouspaperirullatelinettä, jolla on kolme "jalkaa" sillai lattian suuntaisesti :D

Kai piirsit sille edes naaman? Muuten barbi ei tiennyt mihin kohtaan pitää suudella? :D

Ap

Vierailija
275/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut poneja niin leikin sellaisella matkamuistohirvellä :D 

Vierailija
276/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusta on riittäny. Ja luovuutta. Mun lapsuuden barbit ei oo säilyny, mutta ostelen kirppareilta niitä. Erityisesti sellasia, joilla on nivelet. Ompelen niille pukuja. Tarkotus olis tehdä barbitalo, johon tulis kalusteet ym. lastenlasten leikkeihin. On varmaan muitakin aikuisia barbi-harrastajia :)

Vierailija
277/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä yks (a)ikuinen nukkeilija 46-wee! :D Barbiet ja muut sen tyyppiset nuket. Terhakkaana tyttönä vein omat vanhat nukkeni kirpparille siinä ollessani 18-v, mutta vuosien saatossa olen ostanut tärkeimpiä takaisin. Nukketalo näille on ikuinen haaveeni.

Vierailija
278/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, täällä yks (a)ikuinen nukkeilija 46-wee! :D Barbiet ja muut sen tyyppiset nuket. Terhakkaana tyttönä vein omat vanhat nukkeni kirpparille siinä ollessani 18-v, mutta vuosien saatossa olen ostanut tärkeimpiä takaisin. Nukketalo näille on ikuinen haaveeni.

Kiva :) Oon kans 46.

Vierailija
279/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan leikkinyt barbeilla tai millään ihmistä esittävillä, en edes vauvanukeilla. Kertakaikkiaan ei kiinnostanut. Mistähän tämäkin johtuu. Leikin pehmoilla ja My Little Ponyilla, eikä seksijutut käyneet mielessäkään. Aikuisenakin seksi ei ole koskaan kovin paljon kiinnostanut. Korreloiko teillä nukkejen seksileikkejä leikkineillä asia oman seksuaalisuutenne kanssa?

Minäkin leikin barbien sijaan poneilla, mutta mun ponit oli kyllä ihmisen kaltaisia kaikin tavoin ja todellakin paneskelivat päivät pitkät keskenään. Ei niissä leikeissä muuta tapahtunutkaan kuin seurustelu- ja rakkausdraamaa. Esine sinänsä muotonsa puolesta oli siis yhdentekevä.

Muutama barbinukkekin mulla oli, mutta en ollut niistä yhtään kiinnostunut. Ken kiinnosti siihen asti että sain sen riisuttua ja todettua ns tyhjäksi arvaksi.

Vierailija
280/759 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse se Ken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi