Sinä, joka et omistanut Ken-nukkea, mitä käytit lapsena Kenin korvikkeena Barbien poikaystäväksi?
Minä lainasin veljen Action-mania, kuten moni kaverinikin.
Kommentit (759)
Mä en edes tajunnut, että niillä pitäisi olla poikaystäviä. Isoveljellä oli Action Man, mutta ei tullut mieleenkään, että ne voisivat seukata keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun Barbi meni nukkuun, niin se tietenkin sekstaili: ne meni Kenin kanssa päällekkäin ja päitä mätkittiin yhteen kun ne pussaili (sitä se seksi silloisen käsityskyvyn mukaan oli: pussailua päällekkäin ALASTI).
Sit ne jäi makaan päällekkäin KOKO YÖKSI.
Arvatkaa tuntuiko n. 20 vuotiaana tavalliset puolen tunnin seksisessiot mitättömiltä.. Barbillanikin oli ollut aina koko yön kestävä kuhina. Tunsin oloni petetyksi.
Tämä juuri! Muistan elävästi kun luin joskus jo itse ns. kokeneempana jostain lehdestä, että "tavallinen yhdyntä" kestää vain 15-20 minuuttia. Olin todella pettynyt, koska olin siihen asti kuvitellut, että iskin vahingossa vain miehiä, jotka olivat "huonoja sängyssä" varsinaisen yhdynnän kannalta - liian lyhyt aika olikin artikkelin mukaan normi. Eihän siinä ehdi mitään. Barbeilla olivat asiat paljon paremmin. :(
Siskon vanha Cindy nukke jolla oli lyhyet hiukset ja pienet rinnat.
Mun barbit oli lesboja niinku leikkijänsäkin myöhemmin huomasi olevansa
Rekkalesbo barbi eli tukka lyhyeksi ja ukko maiset vaatteet päälle
Mulla oli pari Keniä, mutta eniten tykkäsin Barbiesta, joka vaatetettiin hippirokkariksi. Musta ne oli upeimpia. Tykkään vieläkin eniten hoikista pitkätukkaisista rokkari-poitsuista. :D Se Ken-nukke oli vähän sellanen ääliö ja väkivaltainen.
Oma barbini oli itsenäinen nainen eikä tarvinnut poikaystäviä.
Hauskaa lukea näitä! Meillä oli kyllä Ken, mutta Barbiella oli myös tyttöystäviä! Koska yhdestä Kenistä ei oo kaikille. Ja mummolassa oli yhdeltä leikattu hiukset lyhyeksi, mutta mielsin senkin tytöksi. Seurustelukumppanin tarpeessa tytöt sitten seurustelivat keskenään. Eikä mun ympärillä ole ollut lesboesikuvia, itsestäni kasvoi hetero. silti pidin ihan luonnollisena, että tytöt voivat seurustella ja perustaa perheen keskenään.
Mulla oli sellainen melkein oikean kokoinen vauvanukke joka oli Barbie poikaystävä. Täydestä meni eikä "pieni"i kokoerokaan haitannut
En omistanut miesbarbeja, vaan omani olivat rehellisesti lesboja! Ai hirveä mikä orgioita heillä aina oli. Irstas lapsi olin.
Ok,tää helppo.Leikittiin Barbeilla ja nehän puki,,eli.Sinkkui.Mutta,sitten tulikin Ken ja leikithä muuttui.Oli pusua,häät..joku poika tarvittiin liikuttaa Keniä.No mä vanhin muutin kotoa,sisko leikki kaverinsa kanssa barbeilla.Veljeni piirsi niille alakarvat,kainalokar..t.tissit...Tytöt nauroi.. :) tätä oli barbit lapsille.Olihan äiti Barbi mutta isäoli joku sotahahmo.Hän ei ollut Ken,Ken tunnistettiin Barbin-ukoksi.Isä oli usä,ankara kova miehinen.Äiti oli hempeä kokkaava koditar.Näin ennen leikimme.Myös koulukavereiden kanssa.
En ollut nähnyt Keniä koskaan kaupassa, joten en edes tiennyt sen olemassaolosta. Myöskään Cindyä en nähnyt kaupoissa, vaikka kuulin sellaisen olemassaolosta. Lopulta sain serkun vanhan Kenin lahjaksi. Kenillä oli smokki päällä ja se oli jotenkin vähän irrallinen leikeistä, kun sille ei voinut tehdä kampauksia tai laittaa kauniita vaatteita. Ehkä ikäkin oli jo tehnyt tehtävänsä, ettei Ken niin kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun Barbi meni nukkuun, niin se tietenkin sekstaili: ne meni Kenin kanssa päällekkäin ja päitä mätkittiin yhteen kun ne pussaili (sitä se seksi silloisen käsityskyvyn mukaan oli: pussailua päällekkäin ALASTI).
Sit ne jäi makaan päällekkäin KOKO YÖKSI.
Arvatkaa tuntuiko n. 20 vuotiaana tavalliset puolen tunnin seksisessiot mitättömiltä.. Barbillanikin oli ollut aina koko yön kestävä kuhina. Tunsin oloni petetyksi.
Meillä myös barbiet harrastivat tälläistä seksiä keskenään. Lesboseksiä :D yksi Ken ja monta Barbieta.
Ei ollut Barbieta sen enmpää kuin Keniäkään. Muita nukkeja kyllä oli. Kun poikaystävät ja surustelut tulivat kuvioihin mukaan, leikimme pikkunukeilla. Niiden poikaystävät ja miehetolivat aina jossain työmatkoilla tms. Eivät olleet koskaan läsnä, vaan ainoastaan mielikuvituksessa.
Onko muutkin leikanneet barbien tukan? Mun barbiella ei ollut miestä. Se oli aina jossain muualla.
Mulla oli oma action man ja sit semmonenki ku max steel 😂 keniä en koskaa halunnu ku se ei ollu nii tikis ku nää kaks!
Itselläni oli Ken, mutta se jäi hyvin vähäiseen rooliin. Mun Barbit ja Teresat oli kiinnostuneita lähinnä muodista, kampauksista ja korviksista (nuppineulat toimitti niiden virkaa). Oli minulla semmoinen raskausbarbikin, jonka mahan sai avattua ja sieltä otettua vauvan. En muista kuitenkaan koskaan leikkineeni sen ja Kenin kanssa jotain pariskunta/perheleikkejä. Mammabarbi oli aina tyyliin coolien barbien naapuri, joka pumpsautti vauvan mahastaan ja sitten hänen roolinsa oli ohi.
Raskausbarbeista muistui mieleen, että itse toivoin yhtenä jouluna kaikkein eniten Keniä tai mitä tahansa muuta "miesbarbia", mutta sain raskausbarbin. Inhosin sitä alusta asti ja taisin aika nopeasti rikkoa sen kamalan mahan.
Barbini seurusteli Dingon Neumannin, Jon Bon Jovin, Europen Joey Tempestin ym. kanssa. Poikaystävä oli leikeissä näkymätön, läsnä vain mielikuvituksen tasolla. Suosikkini oli isän ulkomailta tuoma tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen barbi, tylsät blondit saivat sitten tämän jämiä poikakavereikseen.