Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulkitkaapa tätä raskustestiä

Vierailija
26.05.2013 |

Menkkojen olis pitänyt alkaa eilen. Ei näy eikä kuulu, eikä minkäänlaisia menkka jomotuksia, kuten normaalisti. Huonovointisuutta ja rintojen arkuutta senkin edestä. 
Testiin sain testiajan sisällä kuvan mukaisen viivan. Testinä rfsu. Ennen en ole tuollaista saanut. Livenä siinä näkyi hitusen väriäkin. Kuvaan sitä ei saanut juurikaan. Mieskin huomasi viivan heti. Mietiyttää vain että eihän tuo vain ole "viivanpaikka"?  Huomenna varmaan kipasen hakemaan uuden testin, mutta olis kiva kuulla, että mitä tuosta tuumitte. 

vrvpp4 - Image - Aijaa.com

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seLkeästi testi näyttää sen onnistuneen, mutta en näe mitään positiivisen viivaa.. Rauhotu AP!!

Vierailija
22/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 20:21"]

Nyt toi ap on keksinyt että kenties on raskaana. Eiks kukaan muu huomaa mitään???

[/quote]

Nyt en ymmärtänyt :D Tarkenna! -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 20:23"]

etkö voi ostaa parempaa testiä? jotain erimerkkistä

[/quote]

Ostan huomenna. Tänään en päässyt apteekkiin. Tuo testi löytyi kaapista, jonka tänään tein.

Vierailija
24/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso testiä lampun valoa vasten, näkyy selvemmin. Mulla oli just tonnäkönen testitikku, kyttäilin valoa vasten ja siitä se vahvistui päivän parin päästä aina. Onnea!

Vierailija
25/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, toi juttu meni jo.

Onnea ap! Paljon selkeämpi testi nyt kuin toi eka!

Vierailija
26/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Odotan vielä huomiseen testaukseen, ennen kuin uskallan riemuita tästä. Mahtava fiilis ja niin toivon, että tuo viiva tuosta vahvistuu ja saadaan se pikkunen vihdoin maailmaan. Miehelläkin tuli ihan onnenkyyneleet. ;) Toivotaan parasta! 

-Ap

Vierailija
27/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viiva vahvistuu jo yhdessä päivässä, niin hieno juttu (yleensähän vahvistuu vasta parissa päivässä). Onnittelut!

Monet tulkitsevat hailakat viivat negoiksi, mutta ei viivaan tule väriä, jos elimistössä ei ole raskaushormonia :)

Vierailija
28/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittavan huono kuva, mutta kuva kuitenkin tän päivän testistä. Oli pakko tehdä tuo kun kaapista vielä yhden kaivoin. Digin teen vielä illalla. :)

http://aijaa.com/URWLY9

-Ap

Vierailija
29/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kännykästä löyty parempi kuva tämän päivän testistä joten jaampa senkin teille :D Kuva otettu heti testin teon jälkeen. -Ap

http://aijaa.com/LQWNeq

Vierailija
30/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hailakkaa on. Paljonko myöhässä menkat? Mä sain huhtikuussa samantyyppistä tulosta ja digiin viikot 1-2. Mut kaksi päivää siitä alko menkat ja gyne sanoi et oli vaan kemiallinen raskaus ollut eli ei kiinnittynyt ollenkaan...

Vierailija
31/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kp 31/28. kolme päivää myöhässä. Livenä tuossa on väriä enemmän kun kuvassa. Viivat erottaa vaikka testi olis metrin päässä. :D Vuosien yrittämisen aikana toooosi monta kyseistä testiä tehny ja ikinä en oo saanut kun kuivuttua juuri ja juuri viivanpaikan näkyviin. Toivotaan parasta. Apteekkiin olen juuri lähössä. :) -Ap

Vierailija
32/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 19:30"]

nyt on kp 31/28. kolme päivää myöhässä. Livenä tuossa on väriä enemmän kun kuvassa. Viivat erottaa vaikka testi olis metrin päässä. :D Vuosien yrittämisen aikana toooosi monta kyseistä testiä tehny ja ikinä en oo saanut kun kuivuttua juuri ja juuri viivanpaikan näkyviin. Toivotaan parasta. Apteekkiin olen juuri lähössä. :) -Ap

[/quote]

Luulisi, et ois jo tummempi. Mulla alko vuoto kp 34/28.  Toivotaan parasta, että on kunnolla kiinni :)

Vierailija
33/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä viivan tummuudella ole oikeastaan merkitystä pahemmin.

Mutta kyllähän tuossa hailakka viiva näkyy :)

Vierailija
34/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta clearbluen digitesti, ei tarvi arpoa!! Toivotaan parasta jakerrohan sitten!

Vierailija
35/40 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digi tehty ja raskaana ollaan. Huippu tunne. Meinasin pyörtyä kun sen testin tein :D En olisi uskonut, että näin pitkän lapsettomuuden jälkeen raskaudun luomusti. Hoitoihin oltiin jo menossa. Kylläpä nuo haaleaakin haaleammat haamut, joita alkuun sain on siis plussaa tarkoittanut. :) -Ap

Vierailija
36/40 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:57"]

Digi tehty ja raskaana ollaan. Huippu tunne. Meinasin pyörtyä kun sen testin tein :D En olisi uskonut, että näin pitkän lapsettomuuden jälkeen raskaudun luomusti. Hoitoihin oltiin jo menossa. Kylläpä nuo haaleaakin haaleammat haamut, joita alkuun sain on siis plussaa tarkoittanut. :) -Ap

[/quote]

ISOT ONNITTELUT!!!!    :)

Vierailija
37/40 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: onnittelut!

Mulla oli samanlaisia hailakoita alkuun noissa dippitikuissa ja ihan haaleanpunertava vielä kun digitesti näytti raskaana 2-3 viikkoa. Samasta pissanäytteestä. Et ei se värin vahvuus noissa mitään kerro.

Täällä myös pitkään lapsettomuudesta kärsinyt äiti, joka odottaa kolmatta luomuna alkunsa saanutta lasta. :-D Tuo fiilis mikä sulla nyt on... tulet muistamaan se lopun ikääsi. Oikein isot onnittelut!

Vierailija
38/40 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Oikeassa olivat siis kaikki muutkin testit!!! :)

Vierailija
39/40 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti satojen liuskatestien kokemuksella voin sanoa, ettei käytännössä väritön mutta silti näkyvä viivan paikka testissä ole vielä koskaan ollut oikea positiivinen. Ne, joilla viivan paikka =  positiivinen, ovat oikeasti tietenkin olleet raskaana ja ovat vain testanneet liian aikaisin... sitten seuraavassa testissä viiva näkyy oikeasti ja todellakin syntyy niitä lapsia, joista kommentoijat kertoivat. 

Jos ei vaan tule raskaaksi kymmeneen vuoteen, kuten minä en, ei se viivan paikka raskaudeksi muutu. Valitettavasti. Väriäkin on joskus jossain reunassa, mutta olen oppinut ettei testiä saa katsoa liian tarkkaan. Jos se on positiivinen, kyllä sen huomaa (tiedän, koska neljä kertaa on positiivinen ollut mutta joka kerta meni kesken). 

En tarkoita, etteikö ap olisi raskaana, toivottavasti tietenkin on =) Ja jos väriä kerran oli tasaisesti, niin eiköhän se plussa sitten ole. 

Itse testaan enää joskus vain siksi, että kyllähän ihminen vapaassa maassa testata saa ;)

Vierailija
40/40 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 00:42"]

Oikeasti satojen liuskatestien kokemuksella voin sanoa, ettei käytännössä väritön mutta silti näkyvä viivan paikka testissä ole vielä koskaan ollut oikea positiivinen. Ne, joilla viivan paikka =  positiivinen, ovat oikeasti tietenkin olleet raskaana ja ovat vain testanneet liian aikaisin... sitten seuraavassa testissä viiva näkyy oikeasti ja todellakin syntyy niitä lapsia, joista kommentoijat kertoivat. 

Jos ei vaan tule raskaaksi kymmeneen vuoteen, kuten minä en, ei se viivan paikka raskaudeksi muutu. Valitettavasti. Väriäkin on joskus jossain reunassa, mutta olen oppinut ettei testiä saa katsoa liian tarkkaan. Jos se on positiivinen, kyllä sen huomaa (tiedän, koska neljä kertaa on positiivinen ollut mutta joka kerta meni kesken). 

En tarkoita, etteikö ap olisi raskaana, toivottavasti tietenkin on =) Ja jos väriä kerran oli tasaisesti, niin eiköhän se plussa sitten ole. 

Itse testaan enää joskus vain siksi, että kyllähän ihminen vapaassa maassa testata saa ;)

[/quote]

ONNEA, AP! En lukenut ketjua äsken loppuun asti, joten hyvinhän sinulla/teillä sitten kävi =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi