Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 11kk ikäiselle vauvalle laitetaan päälle uidessa?

Vierailija
01.07.2013 |

Uikkaritko vaan? Mitä jos sinne tulee kakka? Olen kuullut jostain uimavaipoista.. minkälaisia ne on ja miten niitä käytetään? Jos on sellanen uimavaippa, niin kuuluuko sen päälle laittaa vielä uimahousut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahkeelliset uomahousut. Kakka jää sinne, ainakin vähäksi aikaa.

Vierailija
2/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos rannalle olet viemässä, niin aurinkosuojahaalari tai aurinkosuojapaita ja -housut. Auringolle altistuminen on ehdottomasti isompi ongelma ja huomioitava asia kuin mitkään kakat.

Ylipäänsä ne uimavaipat ovat ihan pöhkö ajatus. Uimahallissa pitää olla sellaiset housut, että kakka ei putoa altaaseen, eli tiukat lahkeet. Muutoin ne pissat ja kakan bakteerit päätyvät kyllä sinne altaaseen, oli millaiset vaipat vain. Ei mikään vaippa pysy altaassa kuivana ja ime selektiivisesti vain pissaa / kakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut 9kk vauvalle ihan uimapuvun. Ei vaippaa. Viimeksi oltiin ihan alasti. Kakkaa ei ole tullut, on kai muutenkin harvinaista, että uidessa tulee kakka. Pissa voi tietty tulla mutta mitä siitä. Uimavaippoja ei meillä ole eikä varmaan tule, ellei joskus mennä uimahalliin niin sitten ehkä. Niitä saa kai ihan perusmarketeista.

Vierailija
4/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 21:21"]

Siis jos rannalle olet viemässä, niin aurinkosuojahaalari tai aurinkosuojapaita ja -housut. Auringolle altistuminen on ehdottomasti isompi ongelma ja huomioitava asia kuin mitkään kakat.

Ylipäänsä ne uimavaipat ovat ihan pöhkö ajatus. Uimahallissa pitää olla sellaiset housut, että kakka ei putoa altaaseen, eli tiukat lahkeet. Muutoin ne pissat ja kakan bakteerit päätyvät kyllä sinne altaaseen, oli millaiset vaipat vain. Ei mikään vaippa pysy altaassa kuivana ja ime selektiivisesti vain pissaa / kakkaa.

[/quote]

Harvemmin vauvan kanssa oleskellaan rannalla kovinkaan pitkään etenkin jos paistaa aurinko kunnolla. Minä en ole hankkinut mitään uv-uikkareita, koska rannalla tulee käytyä ehkä 10 kertaa koko kesässä ja kerralla siellä ollaan 15-30 min. Käydään uimassa ja se on sitten melkein siinä. Jos oleskellaan hiekalla niin vauvalla on sitten jo vaatteet päällä. Itse uiminen ei voi kovin kauaa kestää, koska musta ainakin tuntuu että vauvaa alkaa pian jo palella.

- edellinen

Vierailija
5/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on käytetty uikkaria, missä on valmiiks se vaippaosa sisällä. samanlainen mitä yleensä vauvauinnissa käytetään

Vierailija
6/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimavaipan voi laittaa jos haluaa. ei se missään uimahallissakaan taida pakollinen olla. Harvoin ne sinne veteen kakkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi