Mies jätti minut, kun hänelle selvisi uo-velkani - Miksi ihmiset ovat näin pinnallisia?
Kuuden vuoden suhde takana ja nyt se on ohi. Miehelle siis selvisi uo-velkani, joka on suurudeltan muutama sata tuhatta. Miehen mielestä minun velkojeni vuoksi emme voi hankkia lapsia ja elää sellaista elämää, mitä haluaisimme, jonka vuoksi hän nyt erosi minusta.
Ärsyttää suunnattomasti tämä nykyajan pinnallisuus. Minun mielestäni olisimme ihan hyvin voineet hankkia lapsen ja perustaa perheen, vaikka minulla jonkin verran sitä velkaa nyt onkin. Onko toivotonta löytää mies, jota ei haittaisi perustaa perhettä uo-velasta huolimatta? Vai onko nykyaika oikeasti ihan sanonko mistä... Vertaistukea keltään? Pohdintoja?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Täältä on turha hakea vertaistukea. Naisille raha ratkaisee.
Naisille raha ratkaisee, kun tämä ongelmainen AP on nainen itsekin? :D Minusta on ihan sama mitä sukupuolta on, jos panttaa 6 vuotta tollaista "pikku" seikkaa että on satojen tonnien velkaa eli normaalista elämästä ei tarvitse vuosikymmeniin haaveilla --> jättäisin oitis tuollaisen epärehellisen p*skiaisen.
Täältä on turha hakea vertaistukea. Naisille raha ratkaisee.