Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kohdannut miestä, joka kieltäyisi seksistä kondomin takia?

Vierailija
25.05.2013 |

Onko tällaista osunut kohdallenne? Tuossa kondomikiukuttelu-ketjussa yksi miesasiamies jankkaa, että hän kieltäytyy seksistä, jos pitää kondomia käyttää, mutta oletteko naiset ihan oikeasti koskaan törmänneet tällaiseen mieheen? Itselläni on takana kuusi sukupuolisuhdetta eikä yksikään mies kieltäytynyt seksistä siksi, että piti käyttää kondomia. Jotenkin hupaisa ajatus, että mies vetäisi pöksyt jalkaan ja kävelisi makuuhuoneesta pois, jos pitää kondomia käyttää :)

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 15:24"]

Olen ollut sellaisen kanssa naimisissa 14 vuotta. Kerran ollaan varmaan käytetty kondomia lapsen syntymän jälkeen, mutta mies on ollut mieluummin ilman ja odottanut, että jälkitarkastus on ohi ja olen saanut kierukan.

Kai se satunnaissuhteessa käyttäisi kondomia, mutta eipä sillä sellaisia ole. (vaikka av:n logiikan mukaan kaikki miehet pettävät ja nainen ei voi koskaan olla varma, niin tästä mä lähden)

[/quote]

Ihan ymmärrettävää toimintaa miehellä. Siinä vaan jää niin paljon tuntemuksia kokematta kumin kanssa painettaessa ettei monikaan viitsi vaivaa nähdä. Toki lopputuloksena yleensä laukeaa kun tarpeeksi kauan jaksaa painaa. Tosin saahan kalun laukeamaan myös runkkaamalla eikä tuntemuksissa juuri eroa olekaan, vetääkö kumilla tussua vai runkkaako. Mutta tätähän ei naiset mitenkään voi/halua käsittää, kaipa se kalu tuntuu samalle vaikka kauppakassin muoviin käärittynä sisään survoisi.

[/quote]

Ja mies ei varmana kykene käsittämään että ei ne naiset sitä kondomia vaadi miehen nautinnon vähentämiseksi ??  Vai eikö miestä kiinnosta mitä tauteja saa ja levittää eteenpäin ? Ja entäs epätoivottu raskaus ? No mitäpä niistä kunhan saa paljaalla heti uuden suhteen aluksi !

[/quote]

Varsin moni nainen väittää kirkkain silmin ettei se haittaa ollenkaan miehen nautintoa sellainen pieni kumikalvo siinä välissä. Helppo väittää kun ei asiasta tiedä eikä voi tietää. Ja syyllistävät samalla miehiä etteivät nämä vaan viitsi tai osaa käyttää ja miehet nurisevat turhasta vaikka pitäisi kumia käyttää vuosikymmeniä vakisuhteessa. Perusteleepa joku silläkin että seksi on siistimpää (?) kun käyttää kumia, siis toisinsanoen siemenneste likaa tai saastuttaa naisen. Paljon kertoo jo tuokin asenteesta kumppaniin ja seksiin tämän kanssa.

Vierailija
62/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:48"]

Olisiko sulla ollut varaa elättää ne kaikki muksut? 

[/quote]

Tyypilliseen lassukkatapaan, lapset jätetään yhteiskunnan elätettäväksi, kun ei makseta ruokkoja.

[/quote]

En tiedä kenelle tuon vastasit. Mutta onhan se niin että se hoitaa ketä kiinnostaa.

Muista kuitenkin että miehet ei voi päättää että tuleeko naiset raskaaksi eikä varsinkaan että synnyttääkö nainen sen lapsen. Joten nainen lapseen on enemmän syyllinen kuin mies. Totuus on myös se että suurimmaksi osaksi naiset käyttävät sosiaalitukia kuin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 15:18"]

Itse en ole vastaavaan törmännyt, enkä kyllä suostuisikaan. Olen tosi tiukka ehkäisyasioissa, sillä en halua mitään tauteja ja niitähän ei millään pärstäkertoimella voi havaita. Jos mies kieltäytyy käyttämästä kortsua herää kysymys kuinka monen kanssa hän on ollut ilman? Ei kukaan voi mennä takuuseen siitä ettei ole tauteja, jos ei ole käynyt testeissä. 

Ystäväni tapaili jokin aika sitten miestä joka oli ehdoton tässä asiassa. Aika pitkään tapailivat ilman varsinaista seksiä, sillä ystäväni ei taipunut suojaamattomaan yhdyntään. Suhteen muuttuessa pikkuhiljaa pysyvämmäksi hän hankki pillerit ehdotti että molemmat käyvät testeissä ja sitten ei tarvitse vängätä asiasta. Loppujen lopuksi ystäväni kävi testeissä, mutta mies ei. Sai valitettavasti väsytettyä kaverini sänkyyn kuitenkin. Onneksi ei tietääkseni jäänyt mitään ikäviä tauteja kuitenkaan muistoksi. Suhde näet kariutui aika pian sen jälkeen kun mies oli saanut mitä halusi. Että näitä kyllä löytyy.

[/quote]

Ihmeen kauan mies tuollaista jaksoikin piirittää.. mahtoiko maksaa vaivan.? Olis vaihtanu ajoissa.

Vierailija
64/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kuin onnea matkaa, pojat (mm. nrot 52-54)! Ehkä joku teillekin joskus antaa...

Vierailija
65/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:58"]

[/quote]

Tyypilliseen lassukkatapaan, lapset jätetään yhteiskunnan elätettäväksi, kun ei makseta ruokkoja.

[/quote]

En tiedä kenelle tuon vastasit. Mutta onhan se niin että se hoitaa ketä kiinnostaa.

Muista kuitenkin että miehet ei voi päättää että tuleeko naiset raskaaksi eikä varsinkaan että synnyttääkö nainen sen lapsen. Joten nainen lapseen on enemmän syyllinen kuin mies. Totuus on myös se että suurimmaksi osaksi naiset käyttävät sosiaalitukia kuin miehet.

[/quote]

toki voivat päättää. voivat joko käyttää kumia, mennä vasektomiaan tai olla panematta. ei nainen itsekseen tule raskaaksi. miehen pitää aina ottaa huomioon raskauden mahdollisuus koska nainen päättää pitääkö lapsen yms. miehen vastuulla on ehkäistä tai kantaa seuraamukset.

Vierailija
66/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo ja monesti hankkiutuvat raskaaksi mieheltä mitään kyselemättä, sattuu vaan pilleri "unohtumaan" tai muuten ehkäisy pettämään. Sitten voi viattomasti pyöritellä silmiään; olisit käyttäny kumia...

Vierailija
67/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:03"]

No ei muuta kuin onnea matkaa, pojat (mm. nrot 52-54)! Ehkä joku teillekin joskus antaa...

[/quote]

On antanut ja antaa,  tänäkin iltana. Ja ilman kumia. Myönnettävä on, että jokunen muija on pitänyt laittaa kiertoon ennenkuin tähän on päästy. Siinäpähän virittelevät kumeja luuseriäijiensä kalun varteen, meikä panee paljaalla nyt ja tulevaisuudessa. Että kiitos vaan, mutta ei tarvetta onnentoivotuksille täälläpäin.

Vierailija
68/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:11"]

[/quote]

On antanut ja antaa,  tänäkin iltana. Ja ilman kumia. Myönnettävä on, että jokunen muija on pitänyt laittaa kiertoon ennenkuin tähän on päästy. Siinäpähän virittelevät kumeja luuseriäijiensä kalun varteen, meikä panee paljaalla nyt ja tulevaisuudessa. Että kiitos vaan, mutta ei tarvetta onnentoivotuksille täälläpäin.

[/quote]

niin-in. lassukoiden mielestä nainen onkin vain pelkkää antamista varten. ei ole väliä saako nainen, kunhan antaa... onnea vaan valitsemallesi tielle. muista maksaa elarit jos käry käy, olet päättänyt olla kumitta, joten seuraukset on kestettävä.

Vierailija
69/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

ei sulla mitään naista ole :D

Vierailija
70/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut. 10 miehen kanssa olen harrastanut seksiä. 

Vierailija
71/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut.

Nykyisen mieheni kanssa emme käytä kumia, koska kumpikaan meistä ei pidä siitä. Satunnaisen kumppanin kanssa olen aina käyttänyt kumia, ja jos joskus eroan, niin todelakin käytän jatkossakin. Ensinnäkään en aio käyttää hormonaalista ehkäisyä jos en ole parisuhteessa, ja totta helvetissä ne tauditkin pelottavat.

Ja kyllähän se seksi on "siistimpää" kun käyttää kondomia. Ei kyse ole mistään saastuttamisesta tai muusta yhtä typerästä. On vain aika ikävää, kun mälliä valuu jalkovälistä ties kuinka kauan. Lakanat sotkeentuu, mutta sekös miestä haittaisi, eihän hän kuitenkaan niitä vaihda ja pese.

Vierailija
72/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

niin-in. lassukoiden mielestä nainen onkin vain pelkkää antamista varten. ei ole väliä saako nainen, kunhan antaa... onnea vaan valitsemallesi tielle. muista maksaa elarit jos käry käy, olet päättänyt olla kumitta, joten seuraukset on kestettävä.

[/quote]

No mitä varten sitten ellei antamista ? Naisen "saaminen" on naisen oma ongelma,ei minun. Jopa sekin antaminen ihmeen vaikeeta joillekin. Toki elarit maksetaan kuten kuuluu, rästejä ei ole.  Ja tieni olen osannut ihan itse valita, olen ylpeä siitä etten ole sortunut selkärangattomaksi naistenmielistelijä luuseriäijäksi.

Vierailija
73/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No mitä varten sitten ellei antamista ? Naisen "saaminen" on naisen oma ongelma,ei minun. Jopa sekin antaminen ihmeen vaikeeta joillekin. Toki elarit maksetaan kuten kuuluu, rästejä ei ole.  Ja tieni olen osannut ihan itse valita, olen ylpeä siitä etten ole sortunut selkärangattomaksi naistenmielistelijä luuseriäijäksi.

[/quote]

Tätä nyt en sentään enää usko. On nuo aiemmatkin useat viestit vaikuttaneet todella hölmöiltä keksityiltä provoilta mutta tätä nyt ei enää voi uskoa hyvälläkään tahdolla, ei edes naurismaan aidat.

Vierailija
74/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tuli tästä ketjusta mieleen, että vuosia sitten menin humalassa miehen kanssa sänkyyn ja tää äijä otti kondomin pois, eikä antanut laittaa sitä enää takaisin. Onneksi siinäkin humalatilassa tajusin sen verran, että en antanut urpon laueta sisääni. Hyi. Ikinä ei enää yhden yön juttuja minulle.

Vierailija
75/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy tekee "parhaimmillaan" naisen täysin seksihaluttomaksi ja kiukkuiseksi sekä lisää laskimotukosten riskiä. Kumin kanssa taas miehistä ei kai tunnu miltään. Valitse siinä sitten ehkäisymuoto.

Vierailija
76/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No mitä varten sitten ellei antamista ? Naisen "saaminen" on naisen oma ongelma,ei minun.

[/quote]

Jos sun asenne on tämä, niin sitten naisellakin on kyllä oikeus vaatia kondomin käyttöä piittaamatta siitä, vähentääkö se miehen seksuaalista nautintoa vai ei.

Vierailija
77/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:28"]

[/quote]

[/quote]

ei sulla mitään naista ole :D

[/quote]

Oletan että ylläolevan kommentin kirjoittaja on nainen, vastaan siis, että väitteesi on ihan samanarvoinen ja yhtä vaikea toteennäyttää kuin se, että väittäisin ettei sinulla ole ikinä ollut jalkojesi välissä sen enempää kumiin pakattua kuin paljastakaan kalua. Ja että tuskin ikinä kukaan haluaa laittaakaan.

Jos kirjoittaja taasen on mies, voisi väittää että jalkovälissäsi on ollut montakin kalua yhtäaikaa, luultavasti ilman kumia..   :D

Vierailija
78/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tätä nyt en sentään enää usko. On nuo aiemmatkin useat viestit vaikuttaneet todella hölmöiltä keksityiltä provoilta mutta tätä nyt ei enää voi uskoa hyvälläkään tahdolla, ei edes naurismaan aidat.

[/quote]

Uskon asiat ovat aina vaikeita, tässä tapauksessa vaan uskosi vahvuus ei vaikuta mitenkään asiaan joka viestissä mainitaan, halleluja

Vierailija
79/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot ne keskenään ilman kumia jotka haluavat. Ei nappaa mua.

Itse en tuohon kastiin koske pitkällä tikullakaan.

Vierailija
80/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset, muistakaa myös papillomavirus.

nro 70

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän