Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kohdannut miestä, joka kieltäyisi seksistä kondomin takia?

Vierailija
25.05.2013 |

Onko tällaista osunut kohdallenne? Tuossa kondomikiukuttelu-ketjussa yksi miesasiamies jankkaa, että hän kieltäytyy seksistä, jos pitää kondomia käyttää, mutta oletteko naiset ihan oikeasti koskaan törmänneet tällaiseen mieheen? Itselläni on takana kuusi sukupuolisuhdetta eikä yksikään mies kieltäytynyt seksistä siksi, että piti käyttää kondomia. Jotenkin hupaisa ajatus, että mies vetäisi pöksyt jalkaan ja kävelisi makuuhuoneesta pois, jos pitää kondomia käyttää :)

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:48"]

Olisiko sulla ollut varaa elättää ne kaikki muksut? 

[/quote]

Tyypilliseen lassukkatapaan, lapset jätetään yhteiskunnan elätettäväksi, kun ei makseta ruokkoja.

[/quote]

En tiedä kenelle tuon vastasit. Mutta onhan se niin että se hoitaa ketä kiinnostaa.

Muista kuitenkin että miehet ei voi päättää että tuleeko naiset raskaaksi eikä varsinkaan että synnyttääkö nainen sen lapsen. Joten nainen lapseen on enemmän syyllinen kuin mies. Totuus on myös se että suurimmaksi osaksi naiset käyttävät sosiaalitukia kuin miehet.

[/quote]

Mies voi itse tehdä huomattavan paljon, että nainen ei tule raskaaksi. Käyttää kondomia, hankkii vasektomian tai harrastaa muuta kuin vaginaalista seksiä. En käsitä, miten tämä voi olla näin vaikeaa, ellei kyseessä ole heikkolahjainen mies.

Naisten on pakko turvautua sosiaalitukiin, kun luuserimiehet eivät maksa heille kuuluvia elatusmaksujaan. Se lapsi kun täytyy jollakin konstilla elättää. Ja me muut maksetaan, kun luuserimiehellä ei ollut tarpeeksi järkeä päässä käyttää kondomia.

On se muuten hassua, että omat seksikumppanit ovat olleet järjestään akateemisesti koulutettuja eikä KOSKAAN ole tarvinnut vääntää kondomin käytöstä. Kyllä se vain on niin, että kondomin käyttö korreloi täysin miehen älykkyyden kanssa. Akateemiset eivät halua äpäröitä tai sp-tauteja.

Vierailija
2/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:03"]

Hormonaalinen ehkäisy tekee "parhaimmillaan" naisen täysin seksihaluttomaksi ja kiukkuiseksi sekä lisää laskimotukosten riskiä. Kumin kanssa taas miehistä ei kai tunnu miltään. Valitse siinä sitten ehkäisymuoto.

[/quote]

Kuparikierukka.

[/quote]

Sopii aika harvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:17"]

[/quote]

Tyypilliseen lassukkatapaan, lapset jätetään yhteiskunnan elätettäväksi, kun ei makseta ruokkoja.

[/quote]

En tiedä kenelle tuon vastasit. Mutta onhan se niin että se hoitaa ketä kiinnostaa.

Muista kuitenkin että miehet ei voi päättää että tuleeko naiset raskaaksi eikä varsinkaan että synnyttääkö nainen sen lapsen. Joten nainen lapseen on enemmän syyllinen kuin mies. Totuus on myös se että suurimmaksi osaksi naiset käyttävät sosiaalitukia kuin miehet.

[/quote]

Mies voi itse tehdä huomattavan paljon, että nainen ei tule raskaaksi. Käyttää kondomia, hankkii vasektomian tai harrastaa muuta kuin vaginaalista seksiä. En käsitä, miten tämä voi olla näin vaikeaa, ellei kyseessä ole heikkolahjainen mies.

Naisten on pakko turvautua sosiaalitukiin, kun luuserimiehet eivät maksa heille kuuluvia elatusmaksujaan. Se lapsi kun täytyy jollakin konstilla elättää. Ja me muut maksetaan, kun luuserimiehellä ei ollut tarpeeksi järkeä päässä käyttää kondomia.

On se muuten hassua, että omat seksikumppanit ovat olleet järjestään akateemisesti koulutettuja eikä KOSKAAN ole tarvinnut vääntää kondomin käytöstä. Kyllä se vain on niin, että kondomin käyttö korreloi täysin miehen älykkyyden kanssa. Akateemiset eivät halua äpäröitä tai sp-tauteja.

[/quote]

Vai olisiko niin että korreloi täysin vain pillun tarpeen kanssa. Kovassa puutteessa kumillakin kelpaa. Kun paineet on purettu katsellaan parempia = kumittomia apajia. Tuskin tähän mitään koulutusta tarvitsee mukaan vetää, himot ne on hiirelläkin.

Vierailija
4/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vai olisiko niin että korreloi täysin vain pillun tarpeen kanssa. Kovassa puutteessa kumillakin kelpaa. Kun paineet on purettu katsellaan parempia = kumittomia apajia. Tuskin tähän mitään koulutusta tarvitsee mukaan vetää, himot ne on hiirelläkin.

[/quote]

Todistetusti hyvin koulutetuilla ja menestyneillä miehillä on runsaisten valinnanvapautta naismarkkinoilla. Lisäksi avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia ja sp-tauteja esiintyy enemmän alemmissa yhteiskuntaluokissa.

Vierailija
5/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:03"]

No ei muuta kuin onnea matkaa, pojat (mm. nrot 52-54)! Ehkä joku teillekin joskus antaa...

[/quote]

On antanut ja antaa,  tänäkin iltana. Ja ilman kumia. Myönnettävä on, että jokunen muija on pitänyt laittaa kiertoon ennenkuin tähän on päästy. Siinäpähän virittelevät kumeja luuseriäijiensä kalun varteen, meikä panee paljaalla nyt ja tulevaisuudessa. Että kiitos vaan, mutta ei tarvetta onnentoivotuksille täälläpäin.

[/quote]

niin-in. lassukoiden mielestä nainen onkin vain pelkkää antamista varten. ei ole väliä saako nainen, kunhan antaa... onnea vaan valitsemallesi tielle. muista maksaa elarit jos käry käy, olet päättänyt olla kumitta, joten seuraukset on kestettävä.

[/quote]

No mitä varten sitten ellei antamista ? Naisen "saaminen" on naisen oma ongelma,ei minun. Jopa sekin antaminen ihmeen vaikeeta joillekin. Toki elarit maksetaan kuten kuuluu, rästejä ei ole.  Ja tieni olen osannut ihan itse valita, olen ylpeä siitä etten ole sortunut selkärangattomaksi naistenmielistelijä luuseriäijäksi.

[/quote]

Tätä nyt en sentään enää usko. On nuo aiemmatkin useat viestit vaikuttaneet todella hölmöiltä keksityiltä provoilta mutta tätä nyt ei enää voi uskoa hyvälläkään tahdolla, ei edes naurismaan aidat.

[/quote]

Uskon asiat ovat aina vaikeita, tässä tapauksessa vaan uskosi vahvuus ei vaikuta mitenkään asiaan joka viestissä mainitaan, halleluja

[/quote]

Kuka nainen viitsisi tuollaisen surkean "rakastajan" kanssa sekstailla? Ei mutta sinulla han onkin pumpattava Barbara....Olette varmaan onnellisia yhdessä!

Vierailija
6/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:19"]

Hormonaalinen ehkäisy tekee "parhaimmillaan" naisen täysin seksihaluttomaksi ja kiukkuiseksi sekä lisää laskimotukosten riskiä. Kumin kanssa taas miehistä ei kai tunnu miltään. Valitse siinä sitten ehkäisymuoto.

[/quote]

Kuparikierukka.

[/quote]

Sopii aika harvalle.

[/quote]

Vakiintuneessa parisuhteessa helppoa; kun lapsimäärä on täynnä, vasektomia. Muissa kuin vakiintuneissa parisuhteessa ei ole kondomin voittanutta. Jos jonkun miehen seksihalut siihen loppuvat, antaa miehen mennä. Muistattehan, että miehet on kuin bussit: uusia tulee aina.

Vierailija
7/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:39"]

Täällä keski-ikäinen mies, joka nai vain ilman kondomia. Olisi pitänyt nuorenakin vaatia aina ilman kumia, miten tyhmä voi olla. Nyt on nuoruus mennyt, ja harvat ovat kerrat, kun paljaalla on saanut. Voi sanoa, että turhaan on elämää mennyt. En voi toisille miehille tätä toivoa.

[/quote]

Itse olen vasta kolmekymppinen mies, en ole kieltäytynyt kumista ikinä. Olen siltikin suurimmaksi osaksi välttynyt kumin kanssa naimiselta, joka ei tunnu miltään. Reseptihän menee näin, suutelee naista ja pitää hyvänään, riisuu vaatteet päältään antaa suuseksiä ja sen jälkeen voi sovitella paljasta munaa sisälle. Yleensä naiset sanovat voiko laskea sisään lastin vai pitääkö roiskia vatsalle....

Vierailija
8/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:03"]

No ei muuta kuin onnea matkaa, pojat (mm. nrot 52-54)! Ehkä joku teillekin joskus antaa...

[/quote]

On antanut ja antaa,  tänäkin iltana. Ja ilman kumia. Myönnettävä on, että jokunen muija on pitänyt laittaa kiertoon ennenkuin tähän on päästy. Siinäpähän virittelevät kumeja luuseriäijiensä kalun varteen, meikä panee paljaalla nyt ja tulevaisuudessa. Että kiitos vaan, mutta ei tarvetta onnentoivotuksille täälläpäin.

[/quote]

niin-in. lassukoiden mielestä nainen onkin vain pelkkää antamista varten. ei ole väliä saako nainen, kunhan antaa... onnea vaan valitsemallesi tielle. muista maksaa elarit jos käry käy, olet päättänyt olla kumitta, joten seuraukset on kestettävä.

[/quote]

No mitä varten sitten ellei antamista ? Naisen "saaminen" on naisen oma ongelma,ei minun. Jopa sekin antaminen ihmeen vaikeeta joillekin. Toki elarit maksetaan kuten kuuluu, rästejä ei ole.  Ja tieni olen osannut ihan itse valita, olen ylpeä siitä etten ole sortunut selkärangattomaksi naistenmielistelijä luuseriäijäksi.

[/quote]

Tätä nyt en sentään enää usko. On nuo aiemmatkin useat viestit vaikuttaneet todella hölmöiltä keksityiltä provoilta mutta tätä nyt ei enää voi uskoa hyvälläkään tahdolla, ei edes naurismaan aidat.

[/quote]

Uskon asiat ovat aina vaikeita, tässä tapauksessa vaan uskosi vahvuus ei vaikuta mitenkään asiaan joka viestissä mainitaan, halleluja

[/quote]

Kuka nainen viitsisi tuollaisen surkean "rakastajan" kanssa sekstailla? Ei mutta sinulla han onkin pumpattava Barbara....Olette varmaan onnellisia yhdessä!

[/quote]

Myöskään kirjoittajaan kohdistuva pilkka ei asiaa muuksi muuta. Asiat nyt vaan on näin ja olen siitä ylpeä. Uskallan kulkea omaa tietä  :

Vierailija
9/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:19"]

[/quote]

Kuparikierukka.

[/quote]

Sopii aika harvalle.

[/quote]

Aika harva edes kokeilee tai ylipäätään muistaa ko. kapineen olemassaoloa, koska lääkärit tyrkyttävät hormoniehkäisyä kaikille.

Vierailija
10/80 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuparikierukka.

Vierailija
11/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN TODELLAKAAN :D Ei tuollaisia miehiä olekaan, paitsi ehkä jotkut lestamiehet, mutta hehän eivät hyväksy mitään ehkäisyä. Kondomia vastustavat miehet vastustavat kondomeita siksi, että he eivät saa seksiä. Siksi niitä kumeja on helppo vastustaakin silloin.

Vierailija
12/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tavannut.

Vierailija
13/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hoidettu suikkareilla homma.

Vierailija
14/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:17"]

EN TODELLAKAAN :D Ei tuollaisia miehiä olekaan, paitsi ehkä jotkut lestamiehet, mutta hehän eivät hyväksy mitään ehkäisyä. Kondomia vastustavat miehet vastustavat kondomeita siksi, että he eivät saa seksiä. Siksi niitä kumeja on helppo vastustaakin silloin.

[/quote]

Olen tavannut. Se tuntuu olevan aika yleistä. AP:n kuusi seksipartneria ei ole todellakaan kunnon otanta. Itse olen harrastanut seksiä ainakin 100 miehen kanssa elämäni aikana. Monikin on kieltäytynyt seksistä kondomin kanssa. Jotkut ovat suostuneet mutta eivät ole suostuneet jatkamaan tapailua koska piti käyttää kondomia.

Vierailija
15/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, het tuli mieleen että ei kuulemma seiso kumin kanssa mutta ilman kyllä. Ei saanu se mies pesää.

Vierailija
16/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 10:52"]

kyllä, het tuli mieleen että ei kuulemma seiso kumin kanssa mutta ilman kyllä. Ei saanu se mies pesää.

[/quote]

Mutta kun se on totta. Todella monella ei seiso jos on kortsu. Voit ajatella miltä sinusta tuntuisi seksi jos sinun alapäähän olisi laitettu puudutetta? Miehillä tämä aiheuttaa myös seisokin häviämisen.

Vierailija
17/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä että kuka nykypäivänä harrastaa irtoseksiä ilman kumia. Täysin idioottimaista!!!

Vierailija
18/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskoittelijoita olen tavannut, ovat aika mainioita selityksiä tarjonneet mm. sterilisaation parikymppinen mies ja näitä ei mulla mitään tauteja ole ym.

Yksikään ei ole kävellyt ulos ja valinnut olla ilman koko seksiä, vaan laittaneet sen lopulta kiltisti ja saaneet myös. Yksi tosin oli sen luokan kusipää, että otti kortsun pois ilmoittamatta minulle siitä. Ei tulisi mieleenikään antaa ventovieraan panna paljaalla, vaan kondomi aina suhteen aluksi ja testien kautta sitten siirtyminen muuhun ehkäisyyn.

Vierailija
19/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä, joiden kanssa olen harrastanut seksiä (n.30 kpl) on pitänyt itsestäänselvänä kondomin käyttöä joten mitään ongelmaa ei ole ollut. Yksi oli sellainen, joka ei suostunut käyttämään kumia, joten hänelle osoitin ovea ja sanoin että seksiäkään ei sitten tipu. Sen jälkeen olisi kyllä kelvannut kortsun kanssakin mutta multa oli jo menneet halut joten luikki tiehensä ilman. 

Ilman kondomia en ole ollut kuin kahden miehen, exäni ja nykyisen kanssa. MInusta on todella typerää harrastaa seksiä uuden tuttavuuden kanssa ilman kortsua, vaikka olisikin pillerit käytössä (kuten minulla on aina ollut). 

Vierailija
20/80 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 11:10"]

Suurin osa miehistä, joiden kanssa olen harrastanut seksiä (n.30 kpl) on pitänyt itsestäänselvänä kondomin käyttöä joten mitään ongelmaa ei ole ollut. Yksi oli sellainen, joka ei suostunut käyttämään kumia, joten hänelle osoitin ovea ja sanoin että seksiäkään ei sitten tipu. Sen jälkeen olisi kyllä kelvannut kortsun kanssakin mutta multa oli jo menneet halut joten luikki tiehensä ilman. 

Ilman kondomia en ole ollut kuin kahden miehen, exäni ja nykyisen kanssa. MInusta on todella typerää harrastaa seksiä uuden tuttavuuden kanssa ilman kortsua, vaikka olisikin pillerit käytössä (kuten minulla on aina ollut). 

[/quote]

Miksi edes olet sellaisen kanssa johon et luota? Siinä ei ole mitään järkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi