Ällöttää ihmiset jotka syö ruokaa julkisissa kulkuneuvoissa
Kommentit (13)
Mä taas ihmettelen miksi ihmisten pitää kulkea kahvikuppi kädessä eikö sitä voi paikallaan juoda. Vai onko se jonkinlainen turvaesine?
Tuli just esittely mitä abit olivat ottaneet evääksi kirjoituksiin. Oli täytettyä patonkia, shalaattia jne (se joku menestysresepti-tuote). Mietin miten ne kaikki haisevat salissa ja se rouskutus. Mua olisi ahdistanut tollanen. Onneksi vuonna 1992 ei suuremmin otettu eväitä mukaan.
Lopetin jo kauan sitten ihmettelemästä tautien ja kihomatojen leviämistä ihan aikuisten keskuudessa. Sörkitään naamaa ja lapataan tavaraa suuhun jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihmettelen miksi ihmisten pitää kulkea kahvikuppi kädessä eikö sitä voi paikallaan juoda. Vai onko se jonkinlainen turvaesine?
Kiireisen ja tärkeän henkilön tunnusmerkki.
Kyyläät varmaan kaikkea muutakin mahdollista. Varoitus! Voi jäädä oma elämä elämättä.
Saan sytostaattihoitoja, ja jos vatsalaukku pääsee liian tyhjäksi niin oksennan varmasti. Sekö on parempi vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikemminkin olevinaan kiireinen ja tärkeä, todennäköisimmin sosiaalisesti rajoittunut joka ei pärjää ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New Yorkissakin kaikki CEO:t kävelee starbuck muki kädessä tärkeänä toimistolle. Meillä se on usein keltainen Ärrä-kahvimuki ja sen kantaja Assistant.
-puolestahäpeäjä-
Parhaiten ajan saa kulumaan syömällä.
Istuisitpa ap vieressämme, kun äidin kanssa tyttöjen reissulla ekana korkataan junassa pikkuskumpat ja kaivetaan keitetyt kananmunat laukuista esiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Koska niin voi tehdä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No aina ei ole aikaa juoda paikallaan. Jos vaikka tapaaminen päättyy kello yksi ja seuraava alkaa 1.30 ja matka noiden välillä kestää lähes puolituntia niin ei siinä jäädä kahvilaan istumaan vaan otetaan nimenomaan sen takeaway-kahvi.
ymmärrän, minua tympii aivan hel.....ti julkisissa istuvat kurppanat