Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua parisuhdetta, mitä itse tekisit?

Vierailija
24.05.2013 |

Olen kohta vuoden verran tapaillut ihan mahtavaa tyyppiä. Molemmilla lapsia ja omat menot, joten kovin tiiviisti ei nähdä, mutta ollaan kuitenkin yhdessä ja kumpikaan ei tapaile muita. Mies on kuitenkin selkeästi kiinni "vanhassa" perheessään, eikä halua, että uusi parisuhde sotkee tätä kuviota.

Ei myöskään halua luopua omista menoistaan eikä harrastuksistaan. (en siis tätä ole vaatinutkaan, enkä vaadi, mutta hänen mielestään parisuhteessa oleminen tarkoittaisi sitä.)

Mies kuitenkin pitää minusta ja haluaa kanssani olla, kunhan ei joudu järjestelemään muuta elämäänsä. Näemme ehkä kerran viikossa, ja kun olemme yhdessä, hän keskittyy minuun täysillä ja silloin meillä on tosi kivaa ja hauskaa. Mies ei ole ns. pelurityyppiä.

Lasten kanssakin näemme silloin tällöin, mutta heillä on edelleen selkeästi heidän perheensä, ja heidän perheensä menot, joihin minä en kuulu millään tavalla. Mies ei haikaile exänsä perään, mutta välillä tuntuu, ettei hän halua luopua ydinperheestään. Erossa ovat kuitenkin asuneet jo lähemmäs kolme vuotta.

Missä menee raja, mikä on liikaa. Toki lasten parasta tulee ajatella, mutta eikö jossain vaiheessa pitäisi ottaa irtiotto vanhasta, jos haluaa jotain uutta? Jotenkin tuntuu, ettei tässä enää ole kyse pelkästään lasten parhaasta, vaan se on helppo "tekosyy" sille, ettei tarvitse mennä eteenpäin elämässä.

Jaksaisitko sinä olla ns. jalkavaimona tällaisessa tilanteessa?

Mulla on välillä tosi ristiriitainen olo, välillä vaan nautin siitä mitä on, välillä taas olen kiukkuinen että kaikki muu menee minun edelleni. Voisin hyvin kuvitella, että meidän suhteellamme olisi tulevaisuus, mutta en oikein tiedä kauanko tässä kannattaa odotella milloin mies uskaltaa heittäytyä... Itse hän sanoo haluavansa rakastua, mutta en oikein tiedä miten hän voi koskaan rakastua, jos ei päästä ketään elämäänsä.

Noin, tulipahan avauduttua. Kiitos.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli olo että on kiinni entisessä vaimossaan. Ehkä juurikin siksi että on petetty osapuoli... sori. En kattois.

Vierailija
42/47 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitään häviämässä vaan saat tuossa suhteessa paljon. Myös vapautta ja omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin yllättynyt näistä vastauksista. Tavallisesti tällaisiin aloituksiin vastataan ihannoimalla eronneille tällaista suhdetta, jossa molemmilla on omat elämät ja nähdää silloin kun nähdään.

Vierailija
44/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on tilanteesi nyt vuoden jälkeen?

olin itse juuri saman kaltaisessa tilanteessa pari vuotta sitten.. Yritin päästä jopa välillä "suhteesta" irti tapailemalla muita. Rakastin miestä mutten voinut myöntää sitä koska hän ei rakastanut minua, välitti muttei rakastanut.

Tein kovasti töitä että suhteemme etenisi ja niin se vaan lopulta menikin eteenpäin siihen suuntaan kun halusin.

olemme asuneet 1,5 vuotta yhdessä ja rakastan häntä valtavasti, hänkin minua... Mutta ei todellakaan tarpeeksi. Meillä on ollut uusperheen ongelmia eikä häntä ole kiinnostanut tehdä töitä/kompromisseja yhteisen elämämme eteen.

Sattui sitten vielä vahinko että tulin raskaaksi ja nyt mies muuttaa lapsensa kanssa pois, jätti minut eikä halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä.

näinkin voi käydä....

Vierailija
45/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei halua parisuhdetta, niin turhaa siitä suhteesta on sellaista alkaa väkisin vääntämään.

Vierailija
46/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se suhteen eteneminen sinulle tarkoittaa? Tapaatte viikottain, olet varmasti tärkeä osa miehen elämää. Lapset ovat hänelle tärkeintä, varmaan myös työ ja ilmeisesti harrastukset antavat hänelle paljon. Mutta toki jos haluat muuta ja muunlaisen miehen niin lähde suhteesta.

Vierailija
47/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi päivääkään. Minä olen miehen kanssa joko kokonaan tai en ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi