Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat ns. huolitellun naisen periaatteet?

Vierailija
24.05.2013 |

Oletko itse hompsuinen vai huoliteltu + perustelut tietenkin!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hompsuinen

Vierailija
2/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit, klassiset hiukset, jotka ovat puhtaat, siisti meikki mutta ei liikaa, nudea mieluummin kuin kaameasti värejä. Klassisia vaatevalintoja eikä liian kireää, glitteriä, huppareita tms. 

Kulmakarvat pitää olla siistit, samoin kynnet. Itse en suosi pidennyksiä tosin, vaan pidän kynnet suht lyhyinä mutta huollettuina. Kengät kertoo myös, jos kärjet vat kuluneet ja korkolappu repsottaa, ei hyvä. Pahin on kuitenkin tekonahkaisen kengän koron päältä kulunut ja rullautunut keinonahka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni huoliteltu, vaikka edeliseen viestiin viitaten on pakko myöntää, etten aina muista viedä arkikenkiä ajoissa suutarille. Muuten periaatteitani ovat siisti meikki, klassiset hiukset ja tilanteeseen sopivat vaatteet. Tilanteeseen sopivat vaatteet ovat erittäin tärkeä osa huoliteltua ilmettä. Alipukeutuminen tai räikeä ylipukeutuminen luovat vaikutelman, ettet ole viitsinyt pohtia tilaisuuden luonnetta tai huomioida isäntäväen toivomuksia.

Vierailija
4/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit hiukset, tarpeeksi tiheät kampaajakäynnit. Siisti meikki, kynnet, iho... Vaatteet ja asusteet laadukkaannäköiset, ja yhteensopivuutta mietitty. Valkoiset hampaat. Tuoksuu hyvältä.

Vierailija
5/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:19"]

Olen hompsuinen

[/quote]

Perustelusi ovat suorastaan vastaansanomattomat.

Vierailija
6/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös homspsuinen. saatan nukkua samassa paidassa mikä minulla on ollut päivällä päällä. ja pitää sitä vielä seuraavankin päivän! en harjaa hiuksiani kuin silloin kun tulee niin älyttömät takut että melkein huopaantuu. aika siististi ne ovat kuitenkin kiinni joka päivä. en jaksa hoitaa jalkojani, en enää kehtaa mennä edes jalkahoitolaan! sheivaan silloin kun lastenhoidolta on aikaa ottaa vähän pitempi suihku. yms yms.....

Vierailija
7/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkaistu peräaukko

karvaton häpy

Vierailija
8/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu nainen vie jakut, takit ja bleiserit pesulaan ajoissa, kengat on lankattu ja korkolaput uusittu saannollisesti, kynnet on tasapituiset ja siististi lakattu, hiukset leikataan ja varjataan saannollisesti eika, vaatteissa ei ole epamaaraisia tahroja eika ne ole vareiltaan kulahtaneita, kauluspaidat on silitetty. Meikki siisti ja huulipunaa ja puuteria lisataan tarpeen mukaan paivan mittaan Huulipunaa ei ikina ole hampaissa eika lasin reunassa. Vaatteet ja asusteet on harkittuja ja tilanteen mukaisia ja useimmiten laitettu valmiiksi jo edellisena iltana.

Ma olen suht huoliteltu, tukka tosin hapsottaa aika usein kun en ole ikina oppinut pitamaan liukkaita hiuksiani kurissa, mutta muuten ulkonakoni on mietitty ja suunniteltu suht tarkkaan.

Vierailija
9/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoliteltu.

Mulla on hiustenpidennykset, aina tukka laitettu ja juurikasvua korkeintaan pari milliä, värjään siis max. kahden viikon välein. Ripsienpidennykset on nykyään ihan siitä syystä, että omat on ihan olemattomat, aina on siis huoliteltu ilme silmissä vaikka suihkusta tulisi. Lisäksi käytän melko paljon meikkiä. Asut ja asusteet tilanteeseen sopivia, kauniita, laadukkaita merkkejä, sopivat yhteen. Ei koskaan samaa vaatetta kahteen kertaan samassa porukassa. Kynnet huollan päivättäin, omat kynnet, mutta pitkät ja lakatut. Myös varmaankynnet. Kasvonaamio vähintään pari kertaa viikossa. Karvojen sokerointi pitää aika pitkään poissa ja huolitellun oloisena. Luonnollisen näköinen rusketus kesät talvet. Kengissä aina korkoa vähintään 10cm, kengät asuun sopivat ja ehjät+puhtaat.

Vierailija
10/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siltä väliltä, mutta tälläsiä periaatteita mulla:

-käyn aamuisin suihkussa AINA, jotta saa hiukset laitettua nätisti

-puhtaat ja kauniit vaatteet, ei tätilook. Silitän rypistyvät vaatteet

-kampaajan 6vkon-2kk välein

-meikki joka aamu

-siistit kynnet, jos lakkaa niin EI kulunutta!

-kengät ovat tärkeät: kiillottan ne ja vien suutarille, katson usein kauhuissani muiden naisten räjähtäneitä kenkiä. Samoin laukun pitää olla ehjä ja kaunis. Ei keinonahkaa.

-kainalo- ja säärikarvat pois suihkussa

-nyt keväällä ja kesässä itseruskettavaa sääriin ja käsivarsiin

Vierailija
11/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 01:14"]

Ei koskaan samaa vaatetta kahteen kertaan samassa porukassa.

[/quote]

lol

Vierailija
12/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homssuinen.

Mulla on kyllä kynnet nyt laitettu, mutta tavallisesti ei. Kampaajalla käyn tosi harvoin, ehkä kerran tai kahdesti vuodessa. Vaatteet- mitä kaapista löytyy, rento urheilullinen/farkku -tyyli.

Karvat on huoliteltu, eli kulmat aina ojennuksessa ja säärikarvat,kainalokarvat alapääkarvat poistettu.Meikkiä harvoin.

Niin ja en haise ja vaatteet ovat puhtaat.

Vierailija
13/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMSSUINEN

Kynnet on luonnontilassa mutta ei pitkät, koska työssä ei saa käyttää lakkaa eikä olla pitkät. Hiukset on miten sattuu, juurikasvua ja kampaajasta on aikaa. Meikki on ihan siisti, mutta aina en meikaa todellakaan. Vaatteet on vanhija ja kulhtaneita, en ole neää tyylikäs eikä kiinnostakaan. Kengät on jotain tennareita ja sateella kumpparit. En nykyisin käy kosmetologilla enkä muista vieneeni kenkiä ikinä suutariin. Bleiseri on, mutta ei puhettakaan että se olisi pesulassa käynyt. Muut karvat poistan sääsnnölliseti mutta majava rehottaa. Laukut keinonahkaa, en silitä vaattetia koskaan. Kauluspaitaa en omista.

Vierailija
14/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vitun klassiset hiukset?? Huolitellut puhuvat aina tuosta klassisesta, mutta antakaas kuvalinkillä joku esimerkki. Minäkin olen klassisen huolittelematon nainen!

t. klassinen

ps. klassinen

Vierailija
15/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 00:23"]

Siistit, klassiset hiukset, jotka ovat puhtaat, siisti meikki mutta ei liikaa, nudea mieluummin kuin kaameasti värejä. Klassisia vaatevalintoja eikä liian kireää, glitteriä, huppareita tms. 

Kulmakarvat pitää olla siistit, samoin kynnet. Itse en suosi pidennyksiä tosin, vaan pidän kynnet suht lyhyinä mutta huollettuina. Kengät kertoo myös, jos kärjet vat kuluneet ja korkolappu repsottaa, ei hyvä. Pahin on kuitenkin tekonahkaisen kengän koron päältä kulunut ja rullautunut keinonahka.

[/quote]

Mulle siistit puhtaat hiukset on ykkösjuttu, klassisella ehkä tarkoittaisin tässä hillittyä leikkausta ja väriä - itsellä on punertavat paksut kerroksittain leikatut hiukset, pituus lapojen väliin. Koska ne on taipuisat joudu joka aamu taivuttamaan niitä haluamaani suuntaan mutta kestän sen:)

Muutenkin samoilla linjoilla.

Vierailija
16/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 01:14"]

Olen huoliteltu.

Mulla on hiustenpidennykset, aina tukka laitettu ja juurikasvua korkeintaan pari milliä, värjään siis max. kahden viikon välein. Ripsienpidennykset on nykyään ihan siitä syystä, että omat on ihan olemattomat, aina on siis huoliteltu ilme silmissä vaikka suihkusta tulisi. Lisäksi käytän melko paljon meikkiä. Asut ja asusteet tilanteeseen sopivia, kauniita, laadukkaita merkkejä, sopivat yhteen. Ei koskaan samaa vaatetta kahteen kertaan samassa porukassa. Kynnet huollan päivättäin, omat kynnet, mutta pitkät ja lakatut. Myös varmaankynnet. Kasvonaamio vähintään pari kertaa viikossa. Karvojen sokerointi pitää aika pitkään poissa ja huolitellun oloisena. Luonnollisen näköinen rusketus kesät talvet. Kengissä aina korkoa vähintään 10cm, kengät asuun sopivat ja ehjät+puhtaat.

[/quote]

Ei koskaan samaa vaatetta kahdesti samassa porukassa? Eli vuodessa töitä varten oltava 200 jakkupukua?

Vierailija
17/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasta pikalainoja ei pikapanoja.

Vierailija
18/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 01:04"]

valkaistu peräaukko

karvaton häpy

[/quote]

Paljon tatuointeja

Vierailija
19/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homssuinen.

huoliteltu: hillitty ehostus (esim.ei huulten rajaukset yli tai näkyvät, ei paksua värivodetta). Ihminen itse, vaatteet, hiukset, kengät puhtaat. Laukku sisältä siisti. Ei hajujen sekoitusta (hiustuotteet, pesuaineet hajuttomia ja hajuveden käyttö hillittyä, muistaa että oma nenä turtuu tuoksuihin. Tuoksuu vain oman reviirinsä sisällä). Kengät huollettu ja blankattu(ei rullantuvia nahkoja koroissa tai linttakorkoja). Kiharahiuksisena sanon, että suorat kiiltävät näyttävät huolitetuilta. Selvästi värjätyt tai käsitellyt, föönatut yms ei ole huoliteltu. Raikas hengitys. Kantapäät, kyynerpäät ja varpaan kynnet kunnossa.

Vierailija
20/46 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan yläpäästä:

-Siistit hiukset, ei yli 1 cm juurikasvua. Muutenkin värjätty hiukset suht luonnollisen värisiksi, ei mitään blondit hiukset mustiksi-systeemiä

-Kulmakarvat nypitty, ei näkyvää sänkeä

-Kasvot joko meikattu siististi (vaikka meikkiä olisi paljonkin) tai sitten ei ollenkaan

-Puhtaat hampaat, jos hammaslaatu on tosi keltainen niin kevyesti valkaistuna

-Ei lukuisia lävistyksiä roiskittu ympäri naamaa. Korvissa reikiä kohtuullinen määrä, ei kymmentä per korva.

- Huolitellut kädet, ei mitään eripituisia kynsiä, homeisia tekokynsiä ja rapistuneita lakkauksia. käsirasva käytössä jos kärsii kuivista käsistä

- jos on pakko käyttää itseruskettavaa, sitä on käytetty kohtuudella ja levitetty huolellisesti

-kainalo, bikiniraja yms karvat poistettu. Jos ei ole niin eivät ole näkyvissä.

-jalat hoidettu, lohkeilevia kantapäitä yms ei näkyvissä

-vaatteet oikean kokoiset, jenkkakahvat ja kamelinvarvas piilossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän