Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kertoa miehelle tunteistani?

Vierailija
15.07.2020 |

Olen tuntenut miehen noin kuukauden ajan, ollaan nähty vasta 3 kertaa, oli työ esteitä ja itse olin lomalla eli poissa kaupungista.
Meil on alusta asti ollu kivaa yhdessä. Ekat treffit kesti yli 6tuntia ja seuraavana iltana mies tuli mun luo kylään. Juteltiin, pussailtiin yms. Sit lähdin lomalle mutta pidettiin viestein yhteyttä melkein päivittäin 2 viikon ajan.
Tällä viikolla mies tuli taas mun luo käymään ja meillä oli seksiä ekaa kertaa. Juteltiin myös kaikesta, mies puhuu tosi avoimesti omasta elämästään, kertoo tarinoita, kavereistaan ja lapsuudestaan. Erotessa pussattiin.

Mulla on fiilis että pitää musta mutta välillä oon nii epävarma että mitä miettii.
Meillä on yhdessä todella rentoa ja voidaan nauraa yhdessä ja mikään ei oo kiusallista.
Mulla on nii hyvä olla sen seurassa ja voin olla oma itseni.
Ehkä epävarmuus miehen tunteista johtuu siitä että oon sitä 6 vuotta vanhempi ja mulla on lapsia. Se on ollu sille ok ja on kyselly niistä välillä. Mutta hakeeko vaan hauskanpito seuraa.

Mitä ootte mieltä. Voisko olla ihastunut ja kannattaako mun laittaa viestiä ja kertoa omista tunteista vaikka en sais vastakaikua. Vai antaa tilanteen edetä rauhassa omalla painolla. Mietin että säikähtääkö miehet jos näin nopeasti kertoo että tykkään susta.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, naisella taas vain miehen rahat mielessä ja isäpuolta lapsilleen hommaamassa.

Miks kaikilla on aina ajatuksena että yksinhuoltaja hakee vain isä puolta. Mä haen parisuhdetta missä toinen kuitenkin hyväksyy sen että mulla on lapsia.

Luulen että se mies sais varmasti hauskanpitoseuraa omanikäisistä ja lapsettomista naisista. Asun myös vähän kauempana että joutuu matkustaa junalla mun luo mutta silti tulee aina mielellään.

Itse jos etsin vain hauskaa seuraa ni haluaisin myös ettei tarviis nähdä nii paljo vaivaa.

Enkä myöskään laittas viestejä joissa kerron mitä oon tehny ja mitä suunnitelmia sillä viikolla.

Ehkä sit miehet on erilaisia

Ap

Minkä takia se että hyväksyy että sinulla on lapsia ja hauskanpito ovat jotenkin toisensa poissulkevia tekstiesi perusteella.

Hakeeko joku seuraa eihauskanpitoon. Haetko sinä seuraa synkistelyyn? Luulisi että kaikki hakevat seuraa jonka kanssa viihtyvät, jonka kanssa on hauskaa.

No ehkä muotoilin asian väärin. Tarkoitin lähinnä sitä että jos mies ei halua/hae mitään vakavaa nii tuskin avautuu omista asioistaan ja käyttää niin paljon aikaa toiseen ihmiseen.

Tai että jos ei ois kiinnostunut minusta vakavassa mielessä niin tuskin olis kiinnostunut mun lasten asioista.

Ap

Jos nyt äkkiseltään lasken, niin mun ystävällä on ollut parin vuoden aikana neljä samanlaiselta kuulostavaa tapailusuhdetta, mutta pidemmälle ne ei ole edenneet. On ollut kemiaa ja viihdytty yhdessä, avoimesti puhuttu kaikesta, mutta miehet ei ole halunneet ottaa sitä ratkaisevaa askelta. Voihan sun tapailema tietysti olla erilainen. Älä laita viestejä, vaan seuraavan kerran, kun näette, sanot kasvokkain, että taidan tykätä susta aika paljon tms. Näet heti hänen reaktionsa. Oletteko jutelleet, onko hän hakemassa vakavaa suhdetta?

Vierailija
22/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, naisella taas vain miehen rahat mielessä ja isäpuolta lapsilleen hommaamassa.

Miks kaikilla on aina ajatuksena että yksinhuoltaja hakee vain isä puolta. Mä haen parisuhdetta missä toinen kuitenkin hyväksyy sen että mulla on lapsia.

Luulen että se mies sais varmasti hauskanpitoseuraa omanikäisistä ja lapsettomista naisista. Asun myös vähän kauempana että joutuu matkustaa junalla mun luo mutta silti tulee aina mielellään.

Itse jos etsin vain hauskaa seuraa ni haluaisin myös ettei tarviis nähdä nii paljo vaivaa.

Enkä myöskään laittas viestejä joissa kerron mitä oon tehny ja mitä suunnitelmia sillä viikolla.

Ap

Minkä takia se että hyväksyy että sinulla on lapsia ja hauskanpito ovat jotenkin toisensa poissulkevia tekstiesi perusteella.

Hakeeko joku seuraa eihauskanpitoon. Haetko sinä seuraa synkistelyyn? Luulisi että kaikki hakevat seuraa jonka kanssa viihtyvät, jonka kanssa on hauskaa.

No ehkä muotoilin asian väärin. Tarkoitin lähinnä sitä että jos mies ei halua/hae mitään vakavaa nii tuskin avautuu omista asioistaan ja käyttää niin paljon aikaa toiseen ihmiseen.

Tai että jos ei ois kiinnostunut minusta vakavassa mielessä niin tuskin olis kiinnostunut mun lasten asioista.

Ap

Yh:den kanssa keskustellaan niiden lapsista, jos ei muuta keksitä, jotta pillua tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos nyt äkkiseltään lasken, niin mun ystävällä on ollut parin vuoden aikana neljä samanlaiselta kuulostavaa tapailusuhdetta, mutta pidemmälle ne ei ole edenneet. On ollut kemiaa ja viihdytty yhdessä, avoimesti puhuttu kaikesta, mutta miehet ei ole halunneet ottaa sitä ratkaisevaa askelta. Voihan sun tapailema tietysti olla erilainen. Älä laita viestejä, vaan seuraavan kerran, kun näette, sanot kasvokkain, että taidan tykätä susta aika paljon tms. Näet heti hänen reaktionsa. Oletteko jutelleet, onko hän hakemassa vakavaa suhdetta?

Kertoiko sun ystävä näille miehille tunteistaan vai mihin nää tapaillut on päättynyt?

Tavattiin tinderis ja kysyin mitä etsii, sanoi ettei oo miettinyt tarkemmin ku ei koskaa tiedä mitä elämässä tapahtuu. Eli oli avoimin mielin kuten sanoin itsekin olevani.

Ap

Vierailija
24/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monta lasta ja minkä ikäisiä, sekin merkkaa.

M28

Vierailija
25/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vain, sulla ei ole mitään hävittävää!

Vierailija
26/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko monta lasta ja minkä ikäisiä, sekin merkkaa.

M28

Kaksi, 9 ja 11 vuotiaat.

Tääl on tullu nii erilaisii vastauksia että ehkä mä viel hetken tarkkailen mihin suuntaan tää menee. En haluu söikäyttää sitä karkuun mutta yritän muilla tavoin näyttää että oon kiinnostunut.

Ap

Vierailija
27/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis EI. ÄLÄ KERRO!

Pidä teidän viestintä positiivisena ja mukavana ja voit vahingossa lipsuttaa, että toinen on kuuma tai kiva, mutta ei mitän tunnehöpinöitä kolmen tapaamisen jälkeen. Nautiskele niistä tunteistasi ja anna niiden näkyä susta ihastumisen hehkuna. 

Tämä neuvo siksi, että tossa on mahikset vaikka mihin, mutta pilaat sen, jos toinen ei mahdollisesti ole vielä varma tunteistaan (hei, kolmen tapaamisen jälkeen!) ja se alkaa sit hiertää sua ja siihen se juttu sit pilaantuukin.

Vierailija
28/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis EI. ÄLÄ KERRO!

Pidä teidän viestintä positiivisena ja mukavana ja voit vahingossa lipsuttaa, että toinen on kuuma tai kiva, mutta ei mitän tunnehöpinöitä kolmen tapaamisen jälkeen. Nautiskele niistä tunteistasi ja anna niiden näkyä susta ihastumisen hehkuna. 

Tämä neuvo siksi, että tossa on mahikset vaikka mihin, mutta pilaat sen, jos toinen ei mahdollisesti ole vielä varma tunteistaan (hei, kolmen tapaamisen jälkeen!) ja se alkaa sit hiertää sua ja siihen se juttu sit pilaantuukin.

Okei. Ehkä parempi etten sano mitää vaa jatkan kuten on nytkin oltu.

Kiva kuulla että joku ajattelee että tässä on mahdollisuuksia vaikka mihin. Itsellä on tästä hyvä fiilis.

Ap

Vierailija
29/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa. Katso tämä video:

ÄLÄ KERRO! Älä lähetä mitään "tykkään susta tosi paljon" -viestejä. Paha virhe.

Tuokin riippuu tasan tarkkaan naisesta. Tunnen semmoisen täydellisen unelmanaisen joka saisi mieluusti viestitellä vaikka päivät läpeensä. Mä kyllä kestäisin;) Rakastan sua hulluna jos sä täänkin bongaat

M27

Vierailija
30/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskaa. Nuo youtuben "dating coachit" sanovat naisille lähinnä sen mitä naiset haluavat itse kuulla. Älä koskaan luota neuvoihin, jotka tulee suositulta youtubettajalta, sillä totuutta et tule häneltä kuulemaan - jos kuulusit, niin hän ei olisi suosittu...

Mitä itse asiaan tulee, niin ei sillä enää paljon merkitystä ole, kun olette on jo pantu. Jos mitään vakituista haluaa, niin olisi kannattanut ottaa asia puheeksi ennen seksiä. Jos se siihen kaatuu, niin ei mies vakavissaan ole ollutkaan. 

Aloituksesta tulee kyllä vähän sellainen fiilis, että ei tahdo luopuoa, vaikka mies ei olisikaan kiinnostunut tositarkoituksella. 

Vierailija
31/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaa. Nuo youtuben "dating coachit" sanovat naisille lähinnä sen mitä naiset haluavat itse kuulla. Älä koskaan luota neuvoihin, jotka tulee suositulta youtubettajalta, sillä totuutta et tule häneltä kuulemaan - jos kuulusit, niin hän ei olisi suosittu...

Mitä itse asiaan tulee, niin ei sillä enää paljon merkitystä ole, kun olette on jo pantu. Jos mitään vakituista haluaa, niin olisi kannattanut ottaa asia puheeksi ennen seksiä. Jos se siihen kaatuu, niin ei mies vakavissaan ole ollutkaan. 

Aloituksesta tulee kyllä vähän sellainen fiilis, että ei tahdo luopuoa, vaikka mies ei olisikaan kiinnostunut tositarkoituksella. 

Niin no mua ei edelleenkään kaduta seksi vaikka tästä ei mitään tulis. Mä menen fiiliksen mukaan ja se tuntui silloin oikealra vaikka en miehen ajatuksista olekaan selvillä.

Siks just haluan tietää mitä mies on mieltä että voin lopettaa tän jutun tähän jos sil ei oo yhtää se fiilis et tästä tulisi enemmän. Jos mä haluan pelkkää hauskanpitoo ni kyllä siihen seuraa löydän, en halua mitää seksisuhdetta ihmisen kaa johon tiedän ajan kanssa rakastuvani jos tapailu jatkuu.

Ap

Vierailija
32/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelimiehelle ap:n löytö.

Vierailija
33/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pelimiehelle ap:n löytö.

Millä perusteella?

Mua ei siis sinänsä haittaa että nyt pidetään hauskaa yms mutta jotta en ihastu enempää niin sanotusti turhaa jos toinen ei niin tunne ni haluan tietää mikä juttu. Tässä vaiheessa mun sydän ei säry jos ei ole kiinnostunut tai on pelimies mutta myöhemmin tuntuu pahalta.

Ap

Vierailija
34/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko edes videota? Kyllä tuon tyypin videoissa sanotaan se ikävä totuus, jota naiset nimenomaan eivät halua kuulla. Tietysti kaiken maailman "puoskareitakin" on.

Totuus on se, että naiset intoilevat liikaa, roikkuvat liikaa, luulevat jo parin tapaamisen jälkeen, että kyseessä on suhde, ja uskovat kaiken mitä miehet sanoo eivätkä kiinnitä huomiota siihen, mitä mies tekee...

Vierailija
35/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko edes videota? Kyllä tuon tyypin videoissa sanotaan se ikävä totuus, jota naiset nimenomaan eivät halua kuulla. Tietysti kaiken maailman "puoskareitakin" on.

Totuus on se, että naiset intoilevat liikaa, roikkuvat liikaa, luulevat jo parin tapaamisen jälkeen, että kyseessä on suhde, ja uskovat kaiken mitä miehet sanoo eivätkä kiinnitä huomiota siihen, mitä mies tekee...

Mä katsoin videon. Tääl on tullu hyvii neuvoja. Mä taidan nyt tehdä nii että otan iisisti ja en hätäile. Mutta en myöskään anna itseni ihastua liikaa jos sit käykin niin ettei saa vastakaikua. Mut jos täs tapailu jatkuu eikä mieheltä tule myöhemmin mitää puhetta omista tunteistaan ni sit mä otan asian esille. Kyllä mun mielestä jo esim 2-3kk aikana ne tunteet kehittyy jos niitä on tullakseen.

Siihen asti yritän ottaa rennosti, nauttii tästä ja keskittyä siihen et meil on kivaa yhdessä.

Ap

Vierailija
36/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyl ihmetyttää miks miehet pakenee sillon ku nainen osoittaa kiinnostusta. Ja jos se säikähtää kun kerrot että tykkäät niin sanoisin että ei ollu tosissaan mukana. Jos on kiinnostunut niin on imarreltu vaikka ei itse vielä ole varma tunteistaan.

Vierailija
37/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyl ihmetyttää miks miehet pakenee sillon ku nainen osoittaa kiinnostusta. Ja jos se säikähtää kun kerrot että tykkäät niin sanoisin että ei ollu tosissaan mukana. Jos on kiinnostunut niin on imarreltu vaikka ei itse vielä ole varma tunteistaan.

Toi on ihme höpinää, sillä tunteita joko on tai niitä ei ole. Jokainen sälli tuntee takuulla naisen, jonka edessä olisi oitis polvillaan. Mäki tunnen erään ballerinan;)

M27

Vierailija
38/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo diipa-daapa ei pidä lainkaan paikkaansa. Rakastuin tulisesti maailman ihanimpaan mieheen, joten tykitin hänelle aiheesta noin 30 viestiä yhteen putkeen. Niinpä hän sitten vastasi olevansa ihan hulluna rakkaudesta minuun. Mua ei edes kiinnostaisi tuollaiset vapisevat arkajalat, jotka saavat paniikkikohtauksen siitä, jos nainen vähän vihjaa tykkäävänsä.

Vierailija
39/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo diipa-daapa ei pidä lainkaan paikkaansa. Rakastuin tulisesti maailman ihanimpaan mieheen, joten tykitin hänelle aiheesta noin 30 viestiä yhteen putkeen. Niinpä hän sitten vastasi olevansa ihan hulluna rakkaudesta minuun. Mua ei edes kiinnostaisi tuollaiset vapisevat arkajalat, jotka saavat paniikkikohtauksen siitä, jos nainen vähän vihjaa tykkäävänsä.

Huh, siinäpäs olisi nainen makuuni.

Vierailija
40/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli ihan hulluna suhun ni luultavasti näit siitä aika paljon merkkejä jolloin oli helppo kertoo omat tunteet. Itse kun en ole varma mitä mies ajattelee ni ei uskalla noin vaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän