Voinko kertoa miehelle tunteistani?
Olen tuntenut miehen noin kuukauden ajan, ollaan nähty vasta 3 kertaa, oli työ esteitä ja itse olin lomalla eli poissa kaupungista.
Meil on alusta asti ollu kivaa yhdessä. Ekat treffit kesti yli 6tuntia ja seuraavana iltana mies tuli mun luo kylään. Juteltiin, pussailtiin yms. Sit lähdin lomalle mutta pidettiin viestein yhteyttä melkein päivittäin 2 viikon ajan.
Tällä viikolla mies tuli taas mun luo käymään ja meillä oli seksiä ekaa kertaa. Juteltiin myös kaikesta, mies puhuu tosi avoimesti omasta elämästään, kertoo tarinoita, kavereistaan ja lapsuudestaan. Erotessa pussattiin.
Mulla on fiilis että pitää musta mutta välillä oon nii epävarma että mitä miettii.
Meillä on yhdessä todella rentoa ja voidaan nauraa yhdessä ja mikään ei oo kiusallista.
Mulla on nii hyvä olla sen seurassa ja voin olla oma itseni.
Ehkä epävarmuus miehen tunteista johtuu siitä että oon sitä 6 vuotta vanhempi ja mulla on lapsia. Se on ollu sille ok ja on kyselly niistä välillä. Mutta hakeeko vaan hauskanpito seuraa.
Mitä ootte mieltä. Voisko olla ihastunut ja kannattaako mun laittaa viestiä ja kertoa omista tunteista vaikka en sais vastakaikua. Vai antaa tilanteen edetä rauhassa omalla painolla. Mietin että säikähtääkö miehet jos näin nopeasti kertoo että tykkään susta.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, naisella taas vain miehen rahat mielessä ja isäpuolta lapsilleen hommaamassa.
Miks kaikilla on aina ajatuksena että yksinhuoltaja hakee vain isä puolta. Mä haen parisuhdetta missä toinen kuitenkin hyväksyy sen että mulla on lapsia.
Luulen että se mies sais varmasti hauskanpitoseuraa omanikäisistä ja lapsettomista naisista. Asun myös vähän kauempana että joutuu matkustaa junalla mun luo mutta silti tulee aina mielellään.
Itse jos etsin vain hauskaa seuraa ni haluaisin myös ettei tarviis nähdä nii paljo vaivaa.
Enkä myöskään laittas viestejä joissa kerron mitä oon tehny ja mitä suunnitelmia sillä viikolla.
Ehkä sit miehet on erilaisia
Ap
Ööööh, anteeksi kovasti, että nauran:D Mutta mulla on niin umpitätimäinen ja vanhoillinen luonne, etten voisi kuvitellakaan seksiä ennen rakastumista ja sitä, että mies on minuun tosissaan sitoutunut. Eli toivon todellakin, että myös sun miesystävällä on tunteita sua kohtaan:)
N23
Onpas täällä taas vastauksia. Mä oon aina menny sen mukaan, mitä mun tunteet on sanoneet. Ei kai se paha ole, jos suhteen alkuvaiheessa puhuu tykkäämisestä. Siinä sit näkee sen toisen reaktion, kun sanoo mitä tuntee.
Minulle mies kertoi olevansa ihastunut jo ensimmäisellä viikolla. Sanoin muutama päivä sitten että olen rakastumassa häneen ja hän myönsi tunteensa olevan samoja. Mutta tämä on ensimmäinen kerta elämässäni kun on tällaista. Muut ovat aina olleet epävarmoja tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ööööh, anteeksi kovasti, että nauran:D Mutta mulla on niin umpitätimäinen ja vanhoillinen luonne, etten voisi kuvitellakaan seksiä ennen rakastumista ja sitä, että mies on minuun tosissaan sitoutunut. Eli toivon todellakin, että myös sun miesystävällä on tunteita sua kohtaan:)
N23
No en hyppää kaikkien kanssa sänkyyn mutta jos toisen kanssa on hyvä olla ja mä haluan sitä niin menen fiiliksen mukaa. Ei mies mitenkään painostanut seksiin. Itse oon siitä viesteillä enemmän vihjaillut.
Ja kyl mun mielestä on tärkee huomaa että toimiiko juttu sängyssä.
Millaisen viestin voisin miehelle laittaa jossa kerron että pidän siitä ja viihdyn seurassa. Ja että saisin vastauksen myös siitä mitkä on hänen tunteet.
Mä en usko et vaan toisella eli mulla voi olla näin luonnollinen ja hyvä olla toisen seurassa muutaman tapaamisen jälkeen. Mun mielestä miehessä on merkkejä ihastumisesta mut ku ei sano mitää ni en tiedä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, naisella taas vain miehen rahat mielessä ja isäpuolta lapsilleen hommaamassa.
Miks kaikilla on aina ajatuksena että yksinhuoltaja hakee vain isä puolta. Mä haen parisuhdetta missä toinen kuitenkin hyväksyy sen että mulla on lapsia.
Luulen että se mies sais varmasti hauskanpitoseuraa omanikäisistä ja lapsettomista naisista. Asun myös vähän kauempana että joutuu matkustaa junalla mun luo mutta silti tulee aina mielellään.
Itse jos etsin vain hauskaa seuraa ni haluaisin myös ettei tarviis nähdä nii paljo vaivaa.
Enkä myöskään laittas viestejä joissa kerron mitä oon tehny ja mitä suunnitelmia sillä viikolla.
Ap
Minkä takia se että hyväksyy että sinulla on lapsia ja hauskanpito ovat jotenkin toisensa poissulkevia tekstiesi perusteella.
Hakeeko joku seuraa eihauskanpitoon. Haetko sinä seuraa synkistelyyn? Luulisi että kaikki hakevat seuraa jonka kanssa viihtyvät, jonka kanssa on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas vastauksia. Mä oon aina menny sen mukaan, mitä mun tunteet on sanoneet. Ei kai se paha ole, jos suhteen alkuvaiheessa puhuu tykkäämisestä. Siinä sit näkee sen toisen reaktion, kun sanoo mitä tuntee.
Mä mietin sen niin että mitä voin menettää. En satuta itseni yhtää enempää vaikka saan kielteisen vastauksen kuin että tapaillaan pitkään ja totean että oon ollu vaa kivaa seuraa.
Mies puhuu mulle avoimesti elämästään, kertoo perheestään ja kavereista ilman että kysyn. Avautu mulle työhuolista jo ekalla tapaamisella yms. Nytkin kun oli suunnitelmia kaverin kanssa niin mainitsi mulle kaverin nimen ja kertoi mitä ne aikoo ihan kuin tuntisin myös sen. Ennen ekaa tapaamista oltiin viestitelty melkein 2 viikkoa joten ehkä myös siksi tuntuu nopeasti toinen niin helpolta ihmiseltä jonka kanssa viettää aikaa.
Oon käyny treffeillä eri tyyppien kanssa ja kyllä itse huomaa kun tapaa ihmisen jonka kaa asiat vaan kolahtaa. Ja tän kanssa tuntuu ihan erilaiselta ku muiden kaa. Ekoilla treffeillä mies ei ois millää halunnu et ne loppuu vaan suostutteli mua jäämään istuu sen kaa monta kertaa. Eikä yrittäny saada seksiä koska ei lähennellyt mua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
No en hyppää kaikkien kanssa sänkyyn mutta jos toisen kanssa on hyvä olla ja mä haluan sitä niin menen fiiliksen mukaa. Ei mies mitenkään painostanut seksiin. Itse oon siitä viesteillä enemmän vihjaillut.
Ja kyl mun mielestä on tärkee huomaa että toimiiko juttu sängyssä.Millaisen viestin voisin miehelle laittaa jossa kerron että pidän siitä ja viihdyn seurassa. Ja että saisin vastauksen myös siitä mitkä on hänen tunteet.
Mä en usko et vaan toisella eli mulla voi olla näin luonnollinen ja hyvä olla toisen seurassa muutaman tapaamisen jälkeen. Mun mielestä miehessä on merkkejä ihastumisesta mut ku ei sano mitää ni en tiedä..
Ap
Ehkä kertoisin sinuna suoraan tunteistani:) Sano hänelle, että hän on sulle todella tärkeä ja olet ihastunut. Niin minäkin toimin mun miehen kanssa muutama vuosi sitten. Se osoittautui oikeaksi ratkaisuksi, sillä hän oli kuvitellut mun vain leikittelevän tunteillaan. Monesti oma intuitio kertoo kyllä tosi paljon:)
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinkä takia se että hyväksyy että sinulla on lapsia ja hauskanpito ovat jotenkin toisensa poissulkevia tekstiesi perusteella.
Hakeeko joku seuraa eihauskanpitoon. Haetko sinä seuraa synkistelyyn? Luulisi että kaikki hakevat seuraa jonka kanssa viihtyvät, jonka kanssa on hauskaa.
No ehkä muotoilin asian väärin. Tarkoitin lähinnä sitä että jos mies ei halua/hae mitään vakavaa nii tuskin avautuu omista asioistaan ja käyttää niin paljon aikaa toiseen ihmiseen.
Tai että jos ei ois kiinnostunut minusta vakavassa mielessä niin tuskin olis kiinnostunut mun lasten asioista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Ja kyl mun mielestä on tärkee huomaa että toimiiko juttu sängyssä.Millaisen viestin voisin miehelle laittaa jossa kerron että pidän siitä ja viihdyn seurassa. Ja että saisin vastauksen myös siitä mitkä on hänen tunteet.
Ap
Ehkä kertoisin sinuna suoraan tunteistani:) Sano hänelle, että hän on sulle todella tärkeä ja olet ihastunut. Niin minäkin toimin mun miehen kanssa muutama vuosi sitten. Se osoittautui oikeaksi ratkaisuksi, sillä hän oli kuvitellut mun vain leikittelevän tunteillaan. Monesti oma intuitio kertoo kyllä tosi paljon:)
N23
Ehkä en vielä uskalla sanoa että on tosi tärkeä, ei näin lyhyen ajan jälkeen.
Mutta mietin jos laittaisin viestin että "mä en tiedä onko hyvä idea kertoo sulle, mutta sen tiedän että mä viihdyn sun seurassa ja tykkään susta. Onko sulla mitkä fiilikset mua kohtaan?"
Vai onks toi aivan tyhmä.. Haluaisin muotoilla sen niin että kerron et tykkään mut ettei se luule et oon jo aivan hulluna ja haluan heti sitoutua :D
Ap
Se mies on todella todella komea ja sosiaalinen joten varmasti saisi naisia jos vaan haluaa. Siksi mietin että miks on mun kaa jos ei oo ihastunut.
Oon kaunis ja urheilen paljon, eli hyvässä kunnossa, et ei se ikäero ehkä niin näy mutta olettais vaan et muuhun seuraan ettis ihmisen joka on helposti tavattavissa ja asuu lähellä.
Ihastumisen päättelen siit kun kertoo mulle elämästään, matkustaa mun luo tapaamaan mua, pitää yhteyttä melkein päivittäin ja kiusoittelee mua sillee leikkimielisesti. Mies on myös oikeestaan aina ehtiny tehdä aloitteet läheisyyden suhteen.
Vaik en oo viel rakastunut mutta kun on sanonta rakkautta ensisilmäyksellä ni sellanen fiilis vähän tuli kun ekan kerran nähtiin. Mun mielestä siin oli jotain ku meidän katseet kohtas. Näin ei oo käyny muiden kaa. Mies myös aina hymyilee ku nähdään ja muutenkin hymyilee ku ollaan yhdessä. Katselee mua salaa ja avoimesti.
Ap
Ajattelin jos keventäisin tunnelmaa ja laittaisin viel perään toisen viestin esim "harmi jos sul ei oo sama fiilis koska sit en voi kertoo mun kavereille miten kuuman miehen oon tavannut!"
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä mies se on jos ei ole edes autoa?
Nuorempana on kyllä tullut ajeltua pil*un perässä pitempiäkin matkoja ja kerran melkein kuolin ajaessani hirvikolarin yli 100kmh nopeudesta.
Ei kannata kertoa. Katso tämä video:
ÄLÄ KERRO! Älä lähetä mitään "tykkään susta tosi paljon" -viestejä. Paha virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMikä mies se on jos ei ole edes autoa?
Nuorempana on kyllä tullut ajeltua pil*un perässä pitempiäkin matkoja ja kerran melkein kuolin ajaessani hirvikolarin yli 100kmh nopeudesta.
Asuu keskustassa joten ei tarvii autoo :D eikai sitä kaikil tarvii olla. Niiii voihan se olla että matkustaa mielellään jos tiedossa jotain mut oli kyl jo ekoil treffeillä valmis matkustaa mun seuduille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En oo ollu takertuva, en lähetä miljoona viestiä jos ei heti vastaa.
No jos ei uskalla laittaa viestii ja kertoo ni mitä ootte mieltä ton perusteella mitä oon kertonut että onko mies ihastunut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinkä takia se että hyväksyy että sinulla on lapsia ja hauskanpito ovat jotenkin toisensa poissulkevia tekstiesi perusteella.
No ehkä muotoilin asian väärin. Tarkoitin lähinnä sitä että jos mies ei halua/hae mitään vakavaa nii tuskin avautuu omista asioistaan ja käyttää niin paljon aikaa toiseen ihmiseen.
Tai että jos ei ois kiinnostunut minusta vakavassa mielessä niin tuskin olis kiinnostunut mun lasten asioista.Ap
Olette nähnyt vasta kolme kertaa pitkän ajan sisällä. Tapailkaa nyt hieman enemmän ja intensiivisemmin, että näet mikä mies on miehiään. Ihastuminen on ihanaa ja voit hyvin nauttia siitä mitä nyt on.
Varoitan vain, että nuo listaamasi asiat eivät kerro mitään miehen kiinnostuksen laadusta tai syvyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ollu takertuva, en lähetä miljoona viestiä jos ei heti vastaa.
No jos ei uskalla laittaa viestii ja kertoo ni mitä ootte mieltä ton perusteella mitä oon kertonut että onko mies ihastunut?Ap
Ei voi sanoa, olette tunteneet kuukauden ja nähneet kolme kertaa! Katsoitko edes tuota videota? Odota nyt rauhassa kuule.