Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kertoa miehelle tunteistani?

Vierailija
15.07.2020 |

Olen tuntenut miehen noin kuukauden ajan, ollaan nähty vasta 3 kertaa, oli työ esteitä ja itse olin lomalla eli poissa kaupungista.
Meil on alusta asti ollu kivaa yhdessä. Ekat treffit kesti yli 6tuntia ja seuraavana iltana mies tuli mun luo kylään. Juteltiin, pussailtiin yms. Sit lähdin lomalle mutta pidettiin viestein yhteyttä melkein päivittäin 2 viikon ajan.
Tällä viikolla mies tuli taas mun luo käymään ja meillä oli seksiä ekaa kertaa. Juteltiin myös kaikesta, mies puhuu tosi avoimesti omasta elämästään, kertoo tarinoita, kavereistaan ja lapsuudestaan. Erotessa pussattiin.

Mulla on fiilis että pitää musta mutta välillä oon nii epävarma että mitä miettii.
Meillä on yhdessä todella rentoa ja voidaan nauraa yhdessä ja mikään ei oo kiusallista.
Mulla on nii hyvä olla sen seurassa ja voin olla oma itseni.
Ehkä epävarmuus miehen tunteista johtuu siitä että oon sitä 6 vuotta vanhempi ja mulla on lapsia. Se on ollu sille ok ja on kyselly niistä välillä. Mutta hakeeko vaan hauskanpito seuraa.

Mitä ootte mieltä. Voisko olla ihastunut ja kannattaako mun laittaa viestiä ja kertoa omista tunteista vaikka en sais vastakaikua. Vai antaa tilanteen edetä rauhassa omalla painolla. Mietin että säikähtääkö miehet jos näin nopeasti kertoo että tykkään susta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on sama kuin muutamalla vastaajalla, että sanon ihan suoraan jos kiinnostaa. En todellakaan ala laskea viikkoja ja tunteja ja pyöritellä formuloita ja miettiä voiko näin sanoa vai ei. Vihaan pelejä, vihaan valehtelua ja vihaan arkajalkoja. Jos mies lähtee karkuun siksi että sanon että tykkään (mikä on siis positiivinen asia) niin antaa mennä, mitä nopeammin lähtee, sitä parempi.

Mulla on juuri tuollainen miespuolinen kaveri joka päättää tapailun heti kun nainen alkaa kehua. Sanoo että kaikki jännitys ja kiinnostus katoaa kun saalis on saatu. Voi v-, en jaksa tuollaista. Hän on siis muuten hyvä tyyppi mutta ikinä en lähde tuollaiseen peliin mukaan. 

Vierailija
42/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla on sama kuin muutamalla vastaajalla, että sanon ihan suoraan jos kiinnostaa. En todellakaan ala laskea viikkoja ja tunteja ja pyöritellä formuloita ja miettiä voiko näin sanoa vai ei. Vihaan pelejä, vihaan valehtelua ja vihaan arkajalkoja. Jos mies lähtee karkuun siksi että sanon että tykkään (mikä on siis positiivinen asia) niin antaa mennä, mitä nopeammin lähtee, sitä parempi.

Mulla on juuri tuollainen miespuolinen kaveri joka päättää tapailun heti kun nainen alkaa kehua. Sanoo että kaikki jännitys ja kiinnostus katoaa kun saalis on saatu. Voi v-, en jaksa tuollaista. Hän on siis muuten hyvä tyyppi mutta ikinä en lähde tuollaiseen peliin mukaan. 

Lisään että en ala tietenkään rustailla rakkausrunoja ensimmäisten treffien jälkeen. Mutta en myöskään ala "luomaan kemiaa" kuten tuolla videolla ehdotettiin, että ei saa sanoa suoraan vaan pitää vihjailla ja kierrellä ja haastaa mies saalistamaan lisää. Ei kiitos. Olen oma itseni ja joku joko tykkää tai ei. Mulla on muutakin tekemistä kuin ruokkia jonkun miehen egoa. (Enkä siis tarkoita etten flirttaile, tietenkin se kuuluu asiaan. Mutta en laskelmoi sitäkään osaa deittailusta, kuten en muutakaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pelimiehelle ap:n löytö.

Millä perusteella?

Mua ei siis sinänsä haittaa että nyt pidetään hauskaa yms mutta jotta en ihastu enempää niin sanotusti turhaa jos toinen ei niin tunne ni haluan tietää mikä juttu. Tässä vaiheessa mun sydän ei säry jos ei ole kiinnostunut tai on pelimies mutta myöhemmin tuntuu pahalta.

Ap

Tuli vaan olo noista jutuista kun kerroit. Sellainen tietty kaava minkä tunnistan. Mutta jos otat rauhallisesti nyt sen kanssa ja katsot vain. Anna sen tehdä töitä.

Vierailija
44/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa. Katso tämä video:

ÄLÄ KERRO! Älä lähetä mitään "tykkään susta tosi paljon" -viestejä. Paha virhe.

Tuo diipa-daapa ei pidä lainkaan paikkaansa. Rakastuin tulisesti maailman ihanimpaan mieheen, joten tykitin hänelle aiheesta noin 30 viestiä yhteen putkeen. Niinpä hän sitten vastasi olevansa ihan hulluna rakkaudesta minuun. Mua ei edes kiinnostaisi tuollaiset vapisevat arkajalat, jotka saavat paniikkikohtauksen siitä, jos nainen vähän vihjaa tykkäävänsä.

Jos se oli ihan hulluna suhun ni luultavasti näit siitä aika paljon merkkejä jolloin oli helppo kertoo omat tunteet. Itse kun en ole varma mitä mies ajattelee ni ei uskalla noin vaan.

Ap

Kun mies on tosissaan. Se kertoo selkeästi. Jos sinun pitää miettiä, niin se joko pelaa tai ei tunne samoin. Odota.

Vierailija
45/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo diipa-daapa ei pidä lainkaan paikkaansa. Rakastuin tulisesti maailman ihanimpaan mieheen, joten tykitin hänelle aiheesta noin 30 viestiä yhteen putkeen. Niinpä hän sitten vastasi olevansa ihan hulluna rakkaudesta minuun. Mua ei edes kiinnostaisi tuollaiset vapisevat arkajalat, jotka saavat paniikkikohtauksen siitä, jos nainen vähän vihjaa tykkäävänsä.

Jos se oli ihan hulluna suhun ni luultavasti näit siitä aika paljon merkkejä jolloin oli helppo kertoo omat tunteet. Itse kun en ole varma mitä mies ajattelee ni ei uskalla noin vaan.

Ap

Haha, todellakin joo... Hän oli toisinaan valtavan ylimielinen mua kohtaan, mutta samalla saattoi mököttää päiväkausia, jos näki minut muiden miesten seurassa. Myöhemmin hän kertoi olleensa minusta niin mustasukkainen, ettei saanut sanaa suustaan. Mulla on tosi intohimoinen luonne, joten en kestäisi sellaista suhdetta, jossa mun pitäisi varoa näyttämästä tunteitani. Muutenkin mulle olisi totaalinen turn-off, jos joutuisin käsittelemään rakastamaani miestä kuin haurasta posliinimaljakkoa. Joku sanoi tuossa aiemmin, että tunteita joko on tai niitä ei ole ja se on täysin totta.

Vierailija
46/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö oo mitään spruitsautettu vielä?? täh?

Vierailija
47/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haha, todellakin joo... Hän oli toisinaan valtavan ylimielinen mua kohtaan, mutta samalla saattoi mököttää päiväkausia, jos näki minut muiden miesten seurassa. Myöhemmin hän kertoi olleensa minusta niin mustasukkainen, ettei saanut sanaa suustaan. Mulla on tosi intohimoinen luonne, joten en kestäisi sellaista suhdetta, jossa mun pitäisi varoa näyttämästä tunteitani. Muutenkin mulle olisi totaalinen turn-off, jos joutuisin käsittelemään rakastamaani miestä kuin haurasta posliinimaljakkoa. Joku sanoi tuossa aiemmin, että tunteita joko on tai niitä ei ole ja se on täysin totta.

Jep, ihme neiti meininki joillakin jätkillä. P ann aan kyllä mutta sitten painutaan parkuen mamman helmoihin ku pitäisi miettiä sitoutumista. Ap:na ottaisin härkää sarvista ja katsoisin mikä jätkä on miehiään.

M24

Vierailija
48/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, naisella taas vain miehen rahat mielessä ja isäpuolta lapsilleen hommaamassa.

Miks kaikilla on aina ajatuksena että yksinhuoltaja hakee vain isä puolta. Mä haen parisuhdetta missä toinen kuitenkin hyväksyy sen että mulla on lapsia.

Luulen että se mies sais varmasti hauskanpitoseuraa omanikäisistä ja lapsettomista naisista. Asun myös vähän kauempana että joutuu matkustaa junalla mun luo mutta silti tulee aina mielellään.

Itse jos etsin vain hauskaa seuraa ni haluaisin myös ettei tarviis nähdä nii paljo vaivaa.

Enkä myöskään laittas viestejä joissa kerron mitä oon tehny ja mitä suunnitelmia sillä viikolla.

Ehkä sit miehet on erilaisia

Ap

Minkä takia se että hyväksyy että sinulla on lapsia ja hauskanpito ovat jotenkin toisensa poissulkevia tekstiesi perusteella.

Hakeeko joku seuraa eihauskanpitoon. Haetko sinä seuraa synkistelyyn? Luulisi että kaikki hakevat seuraa jonka kanssa viihtyvät, jonka kanssa on hauskaa.

Jos haluaa vain hauskanpitoa ihmissuhteessa, tarkoittaa se sitä, ettei halua "vakavampaa" suhdetta. Eli ei halua parisuhdetta ja kumppanuutta vaan kevyemmin seksiseuraa ja huvittelua. Tämähän on aivan vakiintunut tapa ja termistö ilmaista asia, etkö ole ennen kuullut?

Vakava suhdekaan ei tarkoita, että synkisteltäisiin eikä hymyiltäisi ja naurettaisi. Termi tarkoittaa ihmissuhteissa sitä, että ollaan sitoutuneessa parisuhteessa. Yhdessä kohdataan ne vaikeammatkin päivät, kuin vain kepeät paistepäivät.

Vierailija
49/49 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt päättänyt että en vielä kerro mitää. Katson miten tilanne etenee ja otan rauhassa. Yritän muilla tavoin näyttää että oon kiinnostunut, vaikka oon jo nyt sitä tehnyt.

Sit kun on tosiaan menny se muutama kuukausi ja jos ei tilanne etene eikä mies sano mitään ni otan asian puheeksi jotta tiedän mitä hän ajattelee.

Ehkä nyt yritän nauttia tästä mitä on ja toivoa että mahdollisesti tulevaisuudessa tää tulee olee jotain vakavaa ja mahtavaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän