Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joe eläisit elämääni jaksaisitko elää vai et?

Vierailija
23.05.2013 |

Olen se heikkolahjainen 40v nainen, mies ja poika löytyy. Olen palstan innoittamana hakenut taas moniin töihin ja kursseille mutta aina tulee seina vastaan. Esim. pph.ksi en pääse niitä on liikaa,lähihoitajakouluun en terveydellisistä syistä päässyt, koulunkäyntiavustajaksi en pääse oppimisvaikeuksien takia.Siivoojan työt eivät sairauksien takia onnistu. Lisäksi kysyin pääsenkö jatkamaan merkonomin opintoja mutta se hylättiin koska koulun mukaan minusta ei niihin ole. Monenlaista olen yrittänyt. Päiväni ovat pelkkää siivousta,pyykinpesua,ruuanlaittoa yms paskaa päivästä toiseen. Kysynkin jos olisit minä jatkaisitko elämää vai luovuttaisitko?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:45"]

No minähän harrastan lapsen kanssa esim. käydään puistoissa,ulkoillaan,hoidetaan puutarhaa yms en vaan saa mieheltäni ja lapseltani mitään, minä haluaisin kaiken siis perheen,työn,kodin yms.

[/quote]

Mitä oikein tarkoitat? Haluat perheen ja kodin, mutta et nykyistä miestäsi ja lastasi, koska et saa heiltä mitään, niinkö?

Noista luettelemistasi asioista sinulla on käsittääkseni kaikki paitsi työ, jonka puuttuminen toki saa tuskastuttaa. Itse en haluaisi käydä töissä, mutta on pakko, yksin kun elän (omasta tahdosta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi