Näkijä vastaa hetken kysymyksiin..
Kerro jotain itsestäsi ja kysymyksesi, yritän vastata mahdollisimman monelle.
Kommentit (76)
Miten käy rakkauselämäni kanssa parin seuraavan vuoden aikana?
Olen maanläheinen ja innostun raakaruoasta.
Olen kolmekymppinen nainen. Ei miestä eikä lapsia. Löydänkö koskaan miestä itselleni? Millainen hän on? Missä tapaamme?
Minulla on yksi lapsi....se on tyttö. Ei taida olla sulla selvännäkijän lahjoja..mitä muuta voit kertoa minusta?
Koska valmistun ja saan työpaikan? Mitä alaa se on?
Pääsenkö tulevaisuudessa sellaiseen työhön jossa viihdyn.
t. 31 vuotias perheenäiti.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:08"]
Pienen ihanan pojan kanssa elelen. Elämä on tasoittunut suuren kriisin jälkeen ja arki on ihanaa. Kuitenkin kaipaan elämääni miestä, melkein olen jo luovuttanut uuden parisuhteen löytymisen kanssa :(. Mitä näet minulle ja pienelle perheelleni?
[/quote]
Poikasi on ylpeä sinusta, hän rakastaa äitiään. Näen miehen, joka on läheinen, mutta en tarkkaan saa tietoa onko hän poikaystävä vai lähisukulainen. Poikasi kuitenkin nauraa tämän miehen seurassa paljon, joten rakas hän on pojallesi.
Olen M., nainen. Miten elämäni tästä lähtien etenee?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:04"]
Saanko elämäni kuntoon?
[/quote]
kiitos,asia koskettaa perhettäni saanko perheeni takaisin? Entä pysyykö mies?
Sinulla on vaikeuksia, joihin tarvitset ulkopuolisen apua. Vuosi tästä eteenpäin näyttää kuitenkin paremmalta, hymyilet läheisten keskellä.
[/quote]
[/quote]
Mies on tehnyt valintansa, hän ei palaa mutta lapset saat takaisin elämääsi. Siitä se aurinkoinen hymy kertoo, olet onnellinen kaikesta huolimatta.
Haluan niin kovasti olla äiti. Minulla on sairaus, joka saattaa hankaloittaa raskautumista. Toteutuuko haaveeni?
Olen N, vaalea, etelästä 34v. Miten käy parisuhteeni? Saanko lapsia? Miten mun työkuviot selviää?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:10"]
Mitä tekisin että tapaisin ihanan rehellisen miehen?
[/quote]
Olemalla itsevarma ja oma kaunis itsesi.
Saanko sen miehen ketä kaipaan suuresti vai jääkö hän nykyisensä luo? Ja monta lasta näät minulle, tyttöjä vai poikia?
Olen 23 vuotias, epätoivoinen nuori nainen.
Olen muuttamassa takaisin Suomeen. Saankohan kunnon työpaikan? Sopeutuvatko lapset?
mihin ihmeeseen olen guccin silmälasini hävittänyt?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:10"]
Onko nyt tärpännyt? Mitä vanhempani sanovat?
[/quote]
Ei ole vielä tärpännyt. Sitten kuitenkin kun törppää, niin vanhempasi ovat onnellisia pienen alkushokin jälkeen.
Ovatko elämänmuutokseni tie parempaan? Tuleeko oloni virkeämmäksi?
Ovatko elämänmuutokseni tie parempaan? Tuleeko oloni virkeämmäksi?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:07"]
olen 27 vuotias nainen. montako lasta minulla on?
[/quote]
Sinulla on kaksi lasta, poikia molemmat.