Näkijä vastaa hetken kysymyksiin..
Kerro jotain itsestäsi ja kysymyksesi, yritän vastata mahdollisimman monelle.
Kommentit (76)
Saamattomuus vaivaa ja haluan siitä eroon. Onnistuuko koskaan? Työasiatkiovathan huolestuttavia. saanko uuden työn ja millainen se tulee olemaan?
Saamattomuus vaivaa ja haluan siitä eroon. Onnistuuko koskaan? Työasiatkiovathan huolestuttavia. saanko uuden työn ja millainen se tulee olemaan?
olen 27 vuotias nainen. montako lasta minulla on?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:04"]
Saanko elämäni kuntoon?
[/quote]
Sinulla on vaikeuksia, joihin tarvitset ulkopuolisen apua. Vuosi tästä eteenpäin näyttää kuitenkin paremmalta, hymyilet läheisten keskellä.
Pienen ihanan pojan kanssa elelen. Elämä on tasoittunut suuren kriisin jälkeen ja arki on ihanaa. Kuitenkin kaipaan elämääni miestä, melkein olen jo luovuttanut uuden parisuhteen löytymisen kanssa :(. Mitä näet minulle ja pienelle perheelleni?
Saanko työn ja Sen miehen?
[/quote]
Mies on epävarma tunteistaan. Työn tulet saamaan, sillä olet ahkera ja hyvä työntekijä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:07"]
Saanko elämäni kuntoon?
[/quote]
kiitos,asia koskettaa perhettäni saanko perheeni takaisin? Entä pysyykö mies?
Sinulla on vaikeuksia, joihin tarvitset ulkopuolisen apua. Vuosi tästä eteenpäin näyttää kuitenkin paremmalta, hymyilet läheisten keskellä.
[/quote]
Mitä tekisin että tapaisin ihanan rehellisen miehen?
Onko nyt tärpännyt? Mitä vanhempani sanovat?
Olen vaalea 33-vuotias nainen, kahden lapsen äiti.
Miten suuntaan työni tulee kehittymään?
Mikä tulee olemaan suhde esimieheeni ja mitä tulee tapahtumaan kollegani kanssa?
Miten voimasuhteet menevät?
Jättääkö mies perheensä vai olisiko paremmat mahdollisuudet löytää vapaa mies?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:05"]
Mitä muutoksia näet tapahtuvaksi elämässäni seuraavan vuoden sisällä?
Olen tumma täältä kaukaa.
[/quote]
Vaistoan sinun haluavan suurta muutosta. Näen myös pienen lapsen, mutta se ei välttämättä tarkoita sinun olevan raskaana. Olet kuitenkin onnellinen lapsesta, joten se on sinulle läheinen.
Miten käy tulevan (riski)synnytyksen?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:06"]
olen nainen 36v. kuinka monta lasta näet minulla? tyttöjä vai poikia?
[/quote]
En näe lapsia ollenkaan. Joku poika on sinulle läheinen, mutta en näe häntä sinun lapsenasi.
Selviääkö koskaan, että hän on viaton?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:06"]
[/quote]
Sinulla on sielun paloa ja halua muuttaa elämäsi suuntaa. Saat uuden työn, kun huomaat että olet vahva eläinten kanssa työskennellessä.
Olen 38-vuotias opettaja. Saanko vielä lapsia? Mitä näet perheemme tulevaisuudessa?