Näkijä vastaa hetken kysymyksiin..
Kerro jotain itsestäsi ja kysymyksesi, yritän vastata mahdollisimman monelle.
Kommentit (76)
Nyt lopetan tältä illalta. Laittakaa kysymyksiä, vastaan niihin taas huomenna.
näkijä
32v nainen, yksi lapsi. Miten elämäni lähtee tästä etenemään? Miten käy kollegani kanssa?
Millaisena näet asumiskuviomme tulevaisuudessa? Onko muutto lähellä? Montako lasta näet minulla? Pääsenkö hyviin töihin? Olen 25 vuotias vaalea nainen keski-suomesta.
Valmistun tänä keväänä yliopistosta. Millaiseen työpaikkaan pääsen, kun kesätyöni loppuu? Mitä muutoksia tulevaisuudessani näkyy?
Miten käy avomieheni kanssa? Pettääkö hän minua? Miten asiani järjestyvät?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:27"]
mihin ihmeeseen olen guccin silmälasini hävittänyt?
[/quote]
Huijaat. Ei sinulla ole ollut Guccin silmälaseja. Paitsi Porvoossa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:13"]
Selviääkö koskaan, että hän on viaton?
[/quote]
Ei. Mutta kaikki kääntyy lopuksi parhain päin.
Olen siis 30v kahden pienen pojan äiti. Elämässä ollut paljon surua, ja nyt huoli suhteen jatkosta lasten isän kanssa, joka ajoittain tosi riitaisa. Kommunikointi ollut pitkään vaikeaa, läheisyys ja seksi olematonta. Mies myös ollut ihastunut toiseen vastikään, ja tämän kanssa ollut eräänlainen suhde. Yritämme selvittää ongelmiamme, mutta välillä tuntuu että olisi parempi luovuttaa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:35"]
Tuleeko avioliittoni kestämään?
[/quote]
Vieläkö vastailet?
Olen 31v nainen. Näetkö minulle miestä? Entä lapsia? Montako? Kumpaa sukupuolta?
Miten uralleni käy?
mitä näet mulle rakkauden suhteen?
kiitos, jos jaksat vastata.
t. marija
Moi näkijä. Miten sujuu seuraava iso ja kunnianhimoinen taiteellinen projektini? Tai mikä lopputulos/vastaanotto sillä on? Matka on ihan alussa...
Minä ja nuorempi mies ja suhde, jossa paljon kipua ja intohimoa. Mitä näet jatkoon? Tällä hetkellä erossa. Mikä merkitys tällä on?
32-vuotias nainen hukassa työnsä ja tulevaisuutensa kanssa. Mies on paras asia elämässäni. Miten suhde etenee ja miten käy työn ja uran kanssa? Kiitos jos vastaat.
Toteutuvatko uudelleen opiskelu haaveeni suurperheen ja työnteon ohella edes 10 vuoden sisällä- (Nyt olen 32-vuotias)?