Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset salakuljettamassa alkoholia festareille

Vierailija
16.08.2025 |

Koskenkorvaa

Karppinen kertoo vieneensä järjestyksenvalvojien ohi limupullossa Koskenkorvaa.

Minulla on ennenkin ollut tällainen hyvä systeemi, että pistetään pullo tuonne rintsikoihin.

Karppinen ei aivan allekirjoita somekeskusteluissakin esitettyä näkökulmaa, jonka mukaan alkoholia ei tarvitse festivaaleilla juoda, jos sitä ei ole alueelta varaa ostaa.

Koen, että se on aika elitistisesti sanottu. Monesta muustakin asiasta Suomessa voisi sanoa, että jos sinulla ei ole varaa mennä vaikka harrastuksiin, niin älä sitten harrasta. Minulle ainakin se kalskahtaa vähän sellaiselta parempien ihmisten puheelta.

##

Naisille pitää saada omat jonot missä tehdään tarkastukset huolella. Naispuolisia järkkäreitä tutkimaan kunnolla rintojen alta jne. Kaikki tietää missä nuo kuljettaa viinat ja huumeet.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy 😭

Vierailija
2/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo "jos ei ole varaa harrastaa, ei sitä kannata tehdä" ole ihan tavallista taloudenpitoa?

Jos ei ole rahaa käydä joka vuosi kaukomatkalla thaikuissa, älä ota pikavippiä jotta pääset sinne.

Ei ihme että naisilla menee talousasioissa huonosti kun suhtautuminen on tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset omaan jonoon ja sopivan vähän järkkäreitä paikalle. Kaikilta yksityisessä tilassa paita ja rintsikat pois, pelkällä käsikopelolla ei kannata edetä.

Tai sitten sallitaan omien juomien tuonti kaikille.

Vierailija
4/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla onnkolo mihin saa liukkarilla työnnettyä helposti pullon. Kukaan ei sieltä tarkasta.

Yskä tulee, se tulee ulos ja luullaan et sulla seisoo. 😳

Vierailija
5/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan kuljetukseen salaa festareille on miljoona tapaa, jos on kekseliäs.

Huumeet on sillä tavalla ilkeämpiä, että kuka tahansa voi aika avoimesti lääkepurkissa salakuljettaa pari pilleriä. Sitten sanoo, että on tarpeellinen lääke, jos kysytään.

Vierailija
6/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteluvideolla on heti alussa virkistävää rehellisyyttä naisilta.

"Mä oon nainen. Mä en koe että mun pitäis maksaa mistään"

Tuotahan se on, naisen elämä. Sitten ihmetellään miksi yhä useammat miehet toteaa "ei kiitos" jättäen incelit keskenään.

Vierailija
7/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreitä viinapulloja on helppo salakuljettaa festareille.

Håkan & Börje

Vierailija
8/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla onnkolo mihin saa liukkarilla työnnettyä helposti pullon. Kukaan ei sieltä tarkasta.

Kyllä huomaa ettei ole tullut sitä koloa saatua kun luulet että sinne saa pullon. 

Sieltä tulee vauvakin ulos ja mitä noita dildoja näkee markkinoilla.... Pullo on aika pieni lopulta.

Ellet puhu jostain 5l viinitonkasta.

Vierailija
9/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piilottanut etukäteen festarialueelle alkoholia monta kertaa. Se oli helppoa koska asun festaripaikan lähellä. Yhden puun viereen rannalle piilotin hiekkaan kuusi lonkero tölkkiä. Sitten piilotin salmiakkikosupullon yhtenä juhannuksena saman puun viereen. Kerran myös finlandia vodkapullon piilotin.

Vierailija
10/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa ettei ole tullut sitä koloa saatua kun luulet että sinne saa pullon. 

Sieltä tulee vauvakin ulos ja mitä noita dildoja näkee markkinoilla.... Pullo on aika pieni lopulta.

Ellet puhu jostain 5l viinitonkasta.

Voi jestas kuinka pihalla olet naisen anatomiasta! Vauva tulee kohdusta ja paikat on synnytyksessä ihan eri kuin normaalisti. Ja markkinoilla voi olla vaikka mitä, se ei tarkoita että ne kenenkään sisään mahtuisivat.

Vierailija
11/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu alkaa kertomalla miten Jussi salakuljettaa alkoholia festareille. Jännä naisen nimi. 

Vierailija
12/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paikkoja, joihin ei saa viedä mitään juomaa. Mm. kuninkuusraveihin menijöiltä on kaadettu kahvit termospullosta, ja tietenkin otettu tavanomaiset virvokkeet pois. Toisaalta peräkkäin sisään menneistä yhdeltä tarkistettiin kenkiä ja lakkia myöten kaikki, toisella oli litran juomapullo laukussa, eikä kukaan kysynyt mitään.

Vierailija
13/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pirtua tai 80% alkoholia, niin hyvin pienikin astia riittää.

Tuon saa mieskin piilotettua aika helposti, jos ei tarvitse alasti riisuutua.

Toisaalta jonkin vesipullon voi sitten juoda tyhjäksi ja viinan siirtää sinne vaikkapa WC:ssä.

Vierailija
14/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu alkaa kertomalla miten Jussi salakuljettaa alkoholia festareille. Jännä naisen nimi. 

Miehet eivät kiinnosta muita miehiä, koska he ajattelevat naisia täysin pakkomielteisesti. 

Vierailija
15/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen piilottanut etukäteen festarialueelle alkoholia monta kertaa. Se oli helppoa koska asun festaripaikan lähellä. Yhden puun viereen rannalle piilotin hiekkaan kuusi lonkero tölkkiä. Sitten piilotin salmiakkikosupullon yhtenä juhannuksena saman puun viereen. Kerran myös finlandia vodkapullon piilotin.

Maahan kaivaminen on yksi parhaita keinoja. Bisneshenkilö kaivaa etukäteen maahan ainakin 10 pulloa. Minä en maksa siitä että saa jonottaa kalliita juomia ja jonottaa vessaan. Festarit ei oo yhtään mun juttu.

Vierailija
16/16 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ja tavaroita ei ole kyllä vuosiin tutkittu kunnolla. Varmaan syynä että olen ollut selvinpäin. Kerrankin vaan kysyttiin että onko sulla mitään kiellettyä laukussa. Kuka siihen nyt vastaisi että on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä