Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei halua hoitaa nuorempia

Vierailija
14.07.2020 |

Onko kenelläkään vastaavaa tilannetta?
15 vuotiana aloitti valittamisen kun joskus joutui hoitamaan nuorempaa kun mentiin viikonlopuksi pois.
Nyt on 16 ja syksylla alkoi uhkaavasti sanoa että ei hoida nuorempaa kesällä kun olemme kummatkin toissä.
Puhui jostakin kesätyopaikasta jonka ei kuitenkaan saanut.
Hän aikoo nyt mennä jonnekin loppu kesäksi. Tietääkseni sen ikäinen ei voi tehdä kesätyotä ilman vanhempien lupaa joten voin evätä tämän keikan häneltä.
En halua näin tehdä. Olisi parempi että tulisi järkiinsä.
Perheet auttavat toisiaan

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pärjäsitte silloin kuin tuo 16 vuotias oli ainut lapsi?

Vierailija
22/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse lapsesi, jotka olet tehnytkin! Ei se oo teinin tehtävä hoitaa pienempiä sisaruksia. Sun pitäis äitinä ymmärtää, että ne lapset voi estää monia menoja. Nyt on sun aikasi hoitaa niitä lapsiasi. Ja juosta sitten, kun ne on kaikki täysikäisiä. T. 3 aikuisen lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun provo kuivuu kohta kasaan, jos et tuu vähän lyömään löylyä lisää välillä!

Vierailija
24/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin kotoa tuon vuoksi, ja jätin vanhemmat kuin nallin kalliolle! 😂

Mähän lähdin peruskoulun jälkeen opiskelemaan 200 kilsan päähän. Selittelin, ettei sitä linjaa ole lähempänä. Olis ollut, muttei vanhemmat silloin mitään tajunneet tarkistella. Olivat vastaan, mutta minkäs teet.. Kävin mä välillä vielä viikonloppuja muksuja vahtimassa, mutta sain arki-illat täysin itelle.

14

Vierailija
25/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hänen lapsi, joten ei ole mitään velvollisuutta hoitaa.

Olet oikeassa. Ei ole mitään velvollisuutta, mutta ei vanhemmillakaan ole mitään velvollisuutta maksaa viikkorahaa, tai ostella uusia puhelimia, tms.

Vierailija
26/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hoitanut vanhimman lapseni lapsuuden, ja se riittää. Tein sen sillä silmällä, että kun on riittävän vanha, niin saa vahtia minun muut mukulat. Tykkään olla kaveriäiti mun nuorimmille, ne saa kaiken mitä haluavat. Vanhin saa luvan olla orja. Ja turha alkaa itkee, ettei oo reiluu. Elämä ei oo reiluu.

Ei jukolauta! :D Moi äiti!

Näinhän sä usein sanoit, mutten arvannut, että sä tulet jollekin palstalle avautumaan asiasta. "mä jo yhden kasvatin, sen hommaa hoitaa noi loput!".

Ikävää tuhota äidin ja tyttären kaunis jälleennäkeminen, lol, mutta oikeesti mulla ei ole lapsia ollenkaan. Kunhan trollailen palstalla tylsän työpäivän ohessa. Tosin en yhtään ihmettele, että tuollaisia vanhempiakin oikeasti on. 

t. "Elämä ei oo reiluu."

Vierailija
27/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikä ap. Ei osaa edes yhdyssanoja ja on muka äiti.

Vierailija
28/28 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä puoli tuossa on, että teini ymmärtää, ettei omia lapsia pidä hankkia, ja elää onnellisen elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi