Tilaatteko ebaysta tuotteita?
Kommentit (9)
Lastentarvikkeita esim. merkki rattaat ovat huomattavasti edullisempia kuin Suomen hinnoilla...
Joskus olen jonkun tuotteen tilannut. Vissiin ainakin meikkiä. Mitähän muuta..
Itse olen tilannut mm.kuivakuppausvälineet, kasvojen kuorintavälineet, kissanvaljaat, kännykän suojakalvoja. Ap
Kaikkea mahdollista tilaan jossa tuote sijaitsee EU:n alueella, näin ei tule tulleja.
Jokaikistä kuviteltavissa olevaa tuotetta saa sieltä 2-3x halvemmalla kuin Suomesta (jopa tismalleen samaa brändiä ja tuotetta voi saada puolet halvemmalla kuin kaupan hyllyltä).
Vältän tilaamasta sieltä mitään jos tuotteen sijainti on USA tai Aasia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mahdollista tilaan jossa tuote sijaitsee EU:n alueella, näin ei le tulleja.
Jokaikistä kuviteltavissa olevaa tuotetta saa sieltä 2-3x halvemmalla kuin Suomesta (jopa tismalleen samaa brändiä ja tuotetta voi saada puolet halvemmalla kuin kaupan hyllyltä).Vältän tilaamasta sieltä mitään jos tuotteen sijainti on USA tai Aasia.
Miksi vältät esim.aasiaa? Olen itse tilannut vain alle kympillä mutta tuleeko kalliimmille tullit?
Olen aikaisemmin tilannut paljonkin käsityökerholle harrastustarvikkeita ym sellaista, mitä ei Suomesta saa tai saa vain kahta mallia tai sama tuote on järkyttävän kallis. Nyt ei ole tilattu mitään vähään aikaan. Tosi hyvin tuli aina tavarat ja olivat ihan hyviä. Kannattaa ennen tilausta lukea se kuvaus tarkkaan ja palaute myös.
Kännykän kuoret, hiuspannat, vetimet, ompelutarvikkeita, asusteita ym
Kännykän kuoria, jotain elektroniikkaa, kenkiä, kosmetiikkaa, vaikka mitä...
Vaatteita tullut tilattua ja käyttötavaraa. Hyvin toimii, paitsi nyt koronan aikana toimitukset on toivottoman hitaita.