Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidin miesystäväni lasta, kun mumminsa ei kerinnyt omilta harrastuksiltaan.

Vierailija
14.07.2020 |

Ei siinä mitään, mielelläni hoidin lasta miesystävän ollessa töissä. Välillä ollaan jaettu lastenhoitovuoroja sitten, että minä hoidan aamupäivän ja mummi iltapäivän, kun mummi 'ei jaksa' hoitaa koko päivää. Kerran mummi oli ihmetellyt kun tyttö on niin nälkäinen hänen luo tullessaan että 'onko annettu ruokaa' oli pojalleen ihmetellyt myöhemmin. No oli annettu. Loukkaantuisitko tuosta?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on siis isällään, mutta isä ei hoida lasta?

Vierailija
2/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä velvollisuus sillä mummilla nyt onkaan hoitaa koko päivää, voi pyhät pieksut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihinkö lapsi pitäisi ottaa?

Vierailija
4/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali on postissa.

Vierailija
5/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi ei ole päiväkodissa jos kerran isä töissä? Ei kai isovanhemman tehtävä lasta ole hoitaa. En minäkään jaksaisi jatkuvasti ja olen sentään alle 30..

Vierailija
6/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väkinäisiä nykyprovot luonteeltaan. Toisin oli ennen.

Vierailija
7/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihinkö lapsi pitäisi ottaa?

Suomessa on ollut toimiva päivähoitojärjestelmä jo varsin pitkään, jolloin lapsen voi viedä perheen ulkopuolelle hoitoon siksi aikaa kun vanhemmat käyvät töissä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lasten_p%C3%A4iv%C3%A4hoito

Vierailija
8/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun velvollisuusko se on hoitaa toisten mukuloita ja vielä saan vihjailua että olen pitänyt nälässä vaikka ei pidä paikkaansa. Saakoot mummo hoitaa lapsenlastaan jos muka osaa paremmin. Ensin valittaa ettei jaksa. Ap

Vierailija
9/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo provo, hohhoijakkaa. Ap

Vierailija
10/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun eikä todellakaan mummonkaan velvollisuus. On lapsen vanhempien velvollisuus hommata lapselleen hoitopaikka vanhemman työpäivän ajaksi.

Vierailija
11/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Asutteko saman katon alla? Asuuko lapsi isällään ja osallistuuko äiti miten lapsen hoitoon?

Vierailija
12/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut EI

Vierailija
13/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän mielestä se on uuden naisystävän homma hoitaa uuden miesystävän lasta eikä esim. Lapsen isovanhemman siis näistä vaihtoehdoista? Ap

Vierailija
14/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mielestä se on uuden naisystävän homma hoitaa uuden miesystävän lasta eikä esim. Lapsen isovanhemman siis näistä vaihtoehdoista? Ap

Ei kummankaan kuulu hoitaa lasta. Sano miehelle, että vie lapsen päiväkotiin.

Vierailija
15/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet muuttanut miehen kanssa yhteen diiliin kuuluu koko paketti. Lapsi kuuluu myös isänsä perheeseen.

Palstalla näkee näitä rusinat pullasta -tyyppejä. Sääliksi käy näitä lapsia, joita ei oikein kukaan halua eron jälkeen.

Vierailija
16/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on vain nuo kaksi vaihtoehtoa käytettävissä?

Vierailija
17/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hoitovastuu on vanhemmilla, ei mummolla eikä vanhempien uusilla kumppaneilla. Mummo ei ole millään tavalla velvollinen hoitamaan lasta.

Mies järjestäköön lapselle päivähoitopaikan jos ei itse lapsen äidin kanssa hoida.

Vierailija
18/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kummankaan homma. Vastaa nyt miksi ei ole päiväkodissa.

Vierailija
19/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on hoidossa päiväkodissa mutta kyse on viikonloppuisin hoitojärjestelyistä. Isä on välillä viikonloppuna töissä, vuorotyö. Mummi hoitaa silloin kun isä ei voi. Nyt kun minä olen tullut kuvioon, myös minua hyödynnetään ja lapsi on kiva, mielelläni hoidin siihen asti kunnes mummonsa valitti. Ei oikein tee mieli auttaa jos on noin kiittämätöntä. En asu vielä virallisesti yhdessä miesystävän kanssa.. Ap

Vierailija
20/62 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on hoidossa päiväkodissa mutta kyse on viikonloppuisin hoitojärjestelyistä. Isä on välillä viikonloppuna töissä, vuorotyö. Mummi hoitaa silloin kun isä ei voi. Nyt kun minä olen tullut kuvioon, myös minua hyödynnetään ja lapsi on kiva, mielelläni hoidin siihen asti kunnes mummonsa valitti. Ei oikein tee mieli auttaa jos on noin kiittämätöntä. En asu vielä virallisesti yhdessä miesystävän kanssa.. Ap

Kerrot sitten miehelle, että hommaa lapselle jonkun sitä hoitamaan. Ei sun ja mummon kuulu yhä lasta hoitaa, varsinkaan jos ette kerkeä tai jaksa.

On niitä hoitopaikkoja myös viikonloppuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme