Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaapäivä, uskaltaisiko sitä lähteä "kaupoille pörräämään" ja vaikka kahvilassa käymään..

Vierailija
14.07.2020 |

En ole pariin viikkoon oikein kotoa poistunut ja nyt alkaa tuntumaan, että olisi pakko tehdä edes jotain. Ja palkkapäivä+lomarahat niin voisi vaikka heittäytyä hurjaksi ja ostaa jotakin ihan vain itselle.
Mutta se Korona...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Hyvä puoli tässä on se, että jää rahaa säästöön. 🙂

Vierailija
2/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin kyllä. Tosin valitsisin sellaisen kahvilan jossa on väljää eikä ole täynnä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin uskallan jo siitäkin syystä että töissä olen joka tapauksessa jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä. Vapaa-ajalla teen sitten itselleni mieluisia asioita eli olen silloinkin ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
4/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Jotenkin absurdia lukea tällaista kun itse on mennä touhuttanut ihan normaalisti poikkeusajan alusta asti.

Vierailija
5/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt normaalisti koko kevään ja kesän.

Vierailija
6/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D

Jotenkin absurdia lukea tällaista kun itse on mennä touhuttanut ihan normaalisti poikkeusajan alusta asti.

Jep. Mutta kieltämättä kivempi mennä kun hysteerikot pysyy poissa jaloista. On väljempää ja rennonpaa. Kehotan siis ap:tä pysymään edelleen kotona.

Vierailija
7/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta, ite en edes muistanut Koronan olemassa oloa.

Vierailija
8/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Vieläkö joku ihan oikeasti koronan pelossa jättää käymättä kahvilla tai ostoksilla???

Vierailija
9/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin viikkoon et ole poistunut kotoa ja nyt pelkäät koronaa. Eihän nyt ole yhtään sen pahempi tilanne kuin kaksi viikkoa sittenkään. Missäs sinä silloin sitten kävit, jos et nyt uskalla edes kauppaan? 

Vierailija
10/10 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa käydä. Itse olen tosi varovainen, mutta kaupoissa pörrätessähän voi jättää menemättä ruuhkaisiin liikkeisiin. Ja jos aamusta menee on yleensä väljää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi