Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Moneenko pelimieheen olet haksahtanut?

Vierailija
14.07.2020 |

Kysymys jo otsikossa. Keskustelu vapaa.

Nainen: Moneenko pelimieheen olet haksahtanut?

Vaihtoehdot

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 0 on niin harvinainen, ettei siihen sovi kuin teininä naimisiin menneet, joten en katsonut tarpeelliseksi edes tarjota mahdollisuutta totuuden vääristelyyn.

Vierailija
2/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia saa jakaa, jotta sisaret osaavat olla varovaisia!

Mistä opit tunnistamaan pelimiehen vai opitko? Millaisia tuntemuksia petollinen leikittely aiheutti? Joko olet prosessoinut pettymyksen ja olet valmis antautunaan uudelle rakkaudelle vai kannatko nyt kaunaa povitaskussasi koko miessukupuolelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En halunnut itsekään mitään vakavaa, joten haksahtaminen on vähän huono sana, koska sain sen, mitä halusin. Oli todella hauskat pari kk.

Vierailija
4/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia saa jakaa, jotta sisaret osaavat olla varovaisia!

Mistä opit tunnistamaan pelimiehen vai opitko? Millaisia tuntemuksia petollinen leikittely aiheutti? Joko olet prosessoinut pettymyksen ja olet valmis antautunaan uudelle rakkaudelle vai kannatko nyt kaunaa povitaskussasi koko miessukupuolelle?

Lakkaa esittämästä naista, uuuuli.

Vierailija
5/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen olen tunnistanut puheista. Tai alkanut epäilemään puheiden perusteella että kyseessä on pelimies. Joku on tehnyt sen puheillaan hieman avoimemmin ja joku toinen ei niin avoimesti. Nuorena olin naivimpi mutta enää en moiseen haksahtaisi.

Vierailija
6/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen, meni kolme vuotta päästä hänestä irti. Rakastuin häneen pelaamisesta huolimatta ja oli jossain vaiheessa todella vaikeaa sulattaa hänen käytöstään. Aina kun olin pääsemässä irti, hän teki jonkun yllättävän liikkeen kuten kutsui tyttöystäväkseen tms.

Onneksi kolmen vuoden jälkeen tapasin nykyisen mieheni, joka käyttäytyi alusta saakka täysin eri tavalla ja uskalsin luottaa häneen. Nyt yhdessä 16 vuotta, josta naimisissa 13 vuotta.

Vierailija
7/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelaa miten? Kaikkia minä paskanpuhujina pidän, mutta idea onkin leikkiä mukana.

Vierailija
8/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olen kaivannut sitä Iltalypsy ohjelmasta tuttua karjakkoa giffinä ihan IRL elämään. Aina kun mies sanoo pitävänsä tai rakastavansa niin minusta siihen tilanteeseen sopisi se karjakko.

Vierailija
9/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan ”haksahtamisella”? Olen kyllä säätänyt yhden pelimiehen kanssa, mutta ihan täysin tietoisena mistä oli kyse ja en ollut itsekään miehestä sen vakavammin kiinnostunut kun tiesin pelimieheksi.

Yksikään mies, josta olen ollut vakavammin kiinnostunut ja jonka kanssa olen ollut parisuhteessa ei ole paljastunut pelimieheksi vaan kaikki ovat olleet sitoutuvaisia, kunnollisia ja luotettavia tavismiehiä.

Vierailija
10/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pelaa miten? Kaikkia minä paskanpuhujina pidän, mutta idea onkin leikkiä mukana.

No se, että pelaa. Paskanpuhuminen ja seksin jälkeen katoaminen vastoin puheita, omien tavoitteiden laitto toisen tunteiden edelle eli selvä itsekeskeisyys, mahdollinen useamman pyörittäminen samanaikaisesti, mitä näitä nyt on... Siis naisen saaminen hinnalla millä hyvänsä.

Kaikki ei tajua. Itselle noi on ollut aika selviä niin on voinut leikkiä mukana halutessaan ilman pahempaa draamaa. Kaverit taas ovat haksahtaneet välillä mitä uskomattomampaan skeidaan vaikka kuinka monta kertaa ja pettyneet oikeasti.

Ei pelimies = hakee avoimesti yhden illan juttua

Pelimies = valehtelee tarpeen mukaan sujuvasti mistä tahansa omien motiiviensa mukaan

Vierailija
11/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen. Ekalla tapaamisella vaikutelma oli liian hyvää ollakseen totta, jumalaisen komea mies joka käyttäytyy kuin herrasmies. Ei mitään pahaa sanottavaa ja ihastuin heti. Hälytyskellot alkoivat soimaan vasta seuraavilla kerroilla miehen puheista, erityisesti seksiin liittyvistä vihjailuista. Muutenkin puhui paljon mutta pääasiassa pelkkää tyhjää pintatason asiaa. Pitkä aika tapaamisten välissä ja miehen selittely saivat epäilemään, näinkö olen ainoa. Viestiä laittoi useimmiten yöaikaan ja vastaaminen kesti. Väitti olevansa tosimielellä liikkellä, ei hae pelkkää seksiä eikä pelaile, mutta teot viittasivat aivan muuhun. Tietysti halusin kieltää asian, mutta tietyllä tavalla kuitenkin tiesin että kyseessä on pleijeri.

Vierailija
12/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla suomalaisilla naisilla on takanaan niin huono isäsuhde, että meille pelimiehille riittää naisia vaikka kuinka paljon. Ne hyväitsetuntoiset naiset eivät meihin koske.

T:Pelimies

Vierailija
13/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen. Ekalla tapaamisella vaikutelma oli liian hyvää ollakseen totta, jumalaisen komea mies joka käyttäytyy kuin herrasmies. Ei mitään pahaa sanottavaa ja ihastuin heti. Hälytyskellot alkoivat soimaan vasta seuraavilla kerroilla miehen puheista, erityisesti seksiin liittyvistä vihjailuista. Muutenkin puhui paljon mutta pääasiassa pelkkää tyhjää pintatason asiaa. Pitkä aika tapaamisten välissä ja miehen selittely saivat epäilemään, näinkö olen ainoa. Viestiä laittoi useimmiten yöaikaan ja vastaaminen kesti. Väitti olevansa tosimielellä liikkellä, ei hae pelkkää seksiä eikä pelaile, mutta teot viittasivat aivan muuhun. Tietysti halusin kieltää asian, mutta tietyllä tavalla kuitenkin tiesin että kyseessä on pleijeri.

Niin ja olen tietysti yhä pettynyt, mutta enemmänkin itseeni kun olin niin saakelin tyhmä että haksahdin. Tuskin koskaan pääsen siitä ketutuksesta yli. Koko miessukupuolta en missään nimessä tämän yhden äijän takia leimaa, mutta en kiellä etteikö sitä nykyään suhtautuisi suuremmalla varauksella.

Vierailija
14/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhteenkään. Seksi ei minua kiinnosta, joten mitä tarjottavaa pelimiehellä olisi minulle?

Vierailija
15/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut, ja tapaillut, parikin käytökseltään pelimiehen elkeet täyttävää tyyppiä, mutta molemmmat ovat myös esitelleet minut äidilleen ja muillekin sukulaisille. Olemme liikkuneet julkisesti yhdessä, joten tätä voi erehtyä luulemaan aidoksi.

Yksityisesti miehet ovat kohdelleet välillä hyvinkin kylmästi ja omia tarkoitusperiään silmällä pitäen.

Vierailija
16/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haksahtanut yhteenkään, ihan parisuhteessa olen seksin aina harrastanut ja vuosia jokainen suhde kestänyt kerrallaan. Olen kyllä törmännyt useampaankin pelimieheen, kukapa ei. Lisäksi kavereina on miehiä, jotka on nuorempana pelailleet naisilla ja sitä tuli silloin seurattua sivusta aika paljon.

Aika yksinkertaistava maailmankuva aloittajalla, kun ei antanut nollaa valita.

Vierailija
17/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40

Vierailija
18/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haksahtanut. Käyttänyt kyllä hyväkseni ja ilokseni! Ei miehiin pidä haksahtaa, haaveilusta ei ole kuin haittaa. Käyttöön ne miehet on tarkoitettu.

Vierailija
19/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pelimiehet?

Enkös voi olla pelinainen?

Vierailija
20/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhteenkään. Käsitykseni mukaan nämä pelimiehet ovat vähän vanhempia kuin itse olen. Sitä sukupolvea vielä, kun naisen ei ollut hyväksyttävää olla aivoimen seksuaalinen. Tietyt limaukot sitten pelasivat valheilla saadakseen naisen sänkyyn, koska nainenhan ei voinut sänkyyn mennä ihan vain sen takia, että halusi.

Nykyään kun sekä naiset, että miehet voivat ihan rehellisesti hakea pelkkää hauskanpitoseuraa, ei tuollaiselle pelailulle ole tarvetta. Toki pelailijoita edelleen on, sekä miehissä ja naisissa, mulkuista tämä ihmiskunta kun ei ikinä eroon tule pääsemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi