Teini valitti seksiäänistä
Riitelin juuri teinin kanssa ja sanoi muuttavansa pois koska 'joutuu kuuntelemaan panemista.' Mielestäni ollaan oltu mahdollisimman hiljaa ja pääasiassa silloin kun lapset nukkuu. Miten teinien vanhemmat voi päästellä höyryjä?? En haluaisi lasta asettaa inhottavaan tilanteeseen jossa kuulee seksin ääniä mutta en myöskään suostu selibaattiin sen takia. Ideoita?
Kommentit (123)
Ihan sama, miten ratkaiset asian, mutta kenenkään ihmisen ei pitäisi joutua kuuntelemaan toisten seksiääniä, saatikka sitten teinin.
Emme me ole velvollisia kehittämään sinulle ratkaisua tilanteeseen. Sinä olet itse vastuussa siitä, että teinisi ei enää ikinä kuule seksiääniänne. Sinähän ne äänet aiheutatkin miehesi kanssa.
Nyt kyllä olen huolestunut talonne kunnosta, jos muualla ei voi harrastaa seksiä kuin kellarissa ilman, että koko talo natisee. Oikeasti :D. Suut suppuun ja pikku remppaa niin kyllä se siitä. Ei tällaista aloitusta voi ottaa tosissaan :D. Mietippä nyt aikuinen ihminen itse tätä asiaa.
En ole ap, mutta kyllä meidän talossa kuuluu parhaummillaan kaikki pierut ym. yläkerrasta alakertaan.
Etkö ymmärrä että tuosta saa traumat?? Ollessani nuori satuin näkemään vanhempani enkä toivu siitä koskaan. Se oli kamalinta mitä voi tapahtua ja alussa kostin kertomalla siitä avoimesti heidän tutuilleen ja sukulaisille mikä tietenkin oli lapsellista. Meni aikansa kun meille tuli vieraita niin minut lähetettiin aina pois.
Teinit ei nuku illalla vaan valvoo, joten ihan turha luulla etteivät kuulisi. Nouskaa aamulla panemaan, silloin teinit on umpiunessa, eivätkä herää vaikka huutaisit tunnin täyttä huutoa.
Kyllä se siihen on menny että seksiä harrastetaan silloin kun ollaan kahdestaan kotona, tai jossain muualla, eli tosi harvoin.
Hiljattain kävi kyllä niin että oltiin makkarissa touhuamassa kun oltiin kahdestaan kotona. Hommien jälkeen huomattiin että vanhin teini oli pihan perällä ulkona lukemassa kirjaa. Oli tullut kotiin ja jättänyt meille rauhan hoitaa homma loppuun. Tuli sitten hetken kuluttua kyselemään ruokaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 23:12"]
Häpeä, teinille jää varmasti tuosta traumat. Itse en ole onneksi ikinä kuullut kotonani vastaavaa ja olen siitä onnellinen.
[/quote]Jaa... Minä taas kävin jopa oven raosta kurkkimasta että miten se tehdään ja niin kävi kyllä muutkin saman ikäiset kakarat omissa kodeissaan... Ei jäänyt traumoja.
Vähän niinkuin meidän perheessä: seksiä ei harrasteta,edes teinit tai lentää poikaystävä niska-perse-otteella ovesta ulos! kenellekkään ei jää traumoja kun kukaan ei joudu seksiääniä kuuntelemaan.
me naida natkutetaan nykyään, kun lapset ovat poissa. Toki tilanne on se, että mä teen duunia himassa ja mies pitää kerran viikossa etäpäivän ja toisinaan menee vasta puolilta päivin töihin.
Eilen sunnuntaina järjestyi aikaa, kun lähtivät harrastuksiinsa. Eli hoitavat harrastuksensa lähes itse.
olen aika kova ääninen panoeukko, joten sen takia en tykkää nussutella lasten nukkuessakaan. Esikoinen muutama vuosi sitten heräs ääniin ja ihmetteli, että mihin äitiä sattuu.. ei onneksi ehtinyt nähdä mitään. Silloinkin vaimensin äänet tyynyyn. Eli muksut ainakin vanhemmiten alkaa herkemmin heräillä ääniinkin.
Minua yökötti teininä se, että löysin sattumalta vanhempien kortsupaketin kaapista.
Harmittaa teidän puolesta jos saatte vain silloin kun lapset on poissa kotoa. Nyt vielä lapsettomana nuoriparina on parasta kun vois naida vaikka aamusta iltaan ja joka asennossa. Mutta, mun mies tekee töitä liikaa ja sitä ei huvita, vittu että nyppii!
Saamistasi vastauksista päätellen ei ole kyllä mikään ihme, jos avioliitot näivettyy...
Jos ainoa luvallinen aika seksille on silloin, kun lapset ja/tai teinit on kaikki pois kotoo, eli ehkä kerran vuodessa ainakin meillä.
Jotenkin tuntuu, että koko seksi on jotenkin luvatonta touhua. Kun itse on teini, niin täytyy pelätä ettei vanhemmat kuule, pikkulapsiaikana ei vaan jaksa tai pentu nukkuu perhepedissä tai muuten vaan unohdetaan, ettei olla pelkästään vanhempia. Ja sitten kun lapset on hiukan isompia, niin illalla täytyy varoa ettei ne herää ja aamulla ne on takuulla hereillä ennen kukonlaulua. Teinit taas on illat hereillä. Kahdenkeskiset matkat on lastensuojeluilmoituksen paikka, selvää heitteillejättöä. (Sitäpaitsi ei se ole satavarmaa, että koko hommasta tulee yhtään mitään kun se on niin "pakko" sitten sekstata). Ja sitten ollankin jo kohta vanhoja ja vanhoilta ihmisiltähän on seksi tyystin kielletty...
Sauna on ihan kohtuu hyvä paikka ;) Kesällä onnistuu joskus ulkonakin, ainakin maalla omakotitalossa. Mutta kyllä muakin hirvittää jo valmiiksi kesälomat, kun silloin ei nukkumaanmenostakaan tarvi niin niuhottaa. En itse edes pysty koko hommaan, jos tiedän että joku on hereillä.... Siis muut kuin minä + mies :D
Miten ahtaasti te asutte?? Hyvä, että teinisi pystyy höyryämään asian ulos. Onko rakastajasi lastesi isä?
Tantraseksi on miellyttävän hiljaista...
Kannattaa olla panematta jos on lapsia. Tuntuu sitäkin ihanammalta kun vihdoin kymmenien vuosien jälkeen pääsee tositoimiin, lintujen lennettyä pesästä!
Kannattaa olla panematta jos on lapsia. Tuntuu sitäkin ihanammalta kun vihdoin kymmenien vuosien jälkeen pääsee tositoimiin, lintujen lennettyä pesästä!
Kun vanhemmat voivat hyvin, lapsetkin voivat paremmin. Läheisyydestä, koskettamisesta ja seksistä kannattaa pitää kiinni. Luovuudella ja tahdolla onnistuu. Ehkä tässä ketjussa on ollut vain vähän käytännön vinkkejä siksi, että jokainen tapaus ja olosuhteet ovat erilaiset.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että traumat jäi 14-15vuotiaana kun kuulin äitini seksi ääniä... itsekin menin sillon huutamaan että lopettaisivat.
Olen siis nyt 20v, ymmärrän että äiditkin harrastavat tietty seksiä, mutta teki pahaa kun kuuli oman äidin hommissa. Ällöttävää. Muistan sen kuin eilisen kun laitoin mp3:sesta musan täysille ja itkin itseni uneen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 01:41"]
[/quote]
Ei palstamamma silloinkaan pane, vaan rientää hoitamaan lapsenlapsiaan ja ajattelee, että saa siitä kiitoksen vanhuksena, kun lapsenlapset käy katsomassa häntä, kun hän makaa paskavaipassa vanhainkodissa.
Naisen osa on olla panematta
Huomenta kaikille, toivottavasti kerkesitte naida aamulla ennen kun lapset heräsivät! On kyllä surullista jos tosissaan ratkaisuksi ehdotetaan selibaattia, tai kerran vuodessa lomalla -tyyppistä ratkaisua. Ja lisähuomiona, edelleenkään en halua aiheuttaa syviä traumoja lapsilleni. Ap
No ei ihme, että valittaa jos päivittäin pitää köyriä. En mäkään haluis asua ulkopuolisena talossa, jossa yhet vaan panee panemasta päästyään. Huh.