Teini valitti seksiäänistä
Riitelin juuri teinin kanssa ja sanoi muuttavansa pois koska 'joutuu kuuntelemaan panemista.' Mielestäni ollaan oltu mahdollisimman hiljaa ja pääasiassa silloin kun lapset nukkuu. Miten teinien vanhemmat voi päästellä höyryjä?? En haluaisi lasta asettaa inhottavaan tilanteeseen jossa kuulee seksin ääniä mutta en myöskään suostu selibaattiin sen takia. Ideoita?
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:29"]
No, meillä on makkarin TV auki ja ollaan tietysti mahdollisimman hiljaa. Teinit valvoo niin myöhään, ettei itse jaksa valvoa siihen, että ovat varmasti nukkumassa. Ostetaan teineille elokuviin liput ja saadaan pari tuntia alkuillasta panoaikaa, jolloin voi paneskella vaikka äänekkäämminkin.
[/quote]
Kyllä taitaa läski lätistä
En tajua miksi siitä pitää valittaa? Kyllä olen itsekkin teini ja olen kuullut niitä ääniä, mutta eikö se kuulu elämään? Kai sen nyt pitäisi se ymmärtää. Aivan sama koska ne panee, kunhan ei kilju ja ei tarvitse kattoa. T: 15 v
Aivan sama mitä teet, mutta törkeetä jos lapsi joutuu kuuntelemaan.
Häpeä, teinille jää varmasti tuosta traumat. Itse en ole onneksi ikinä kuullut kotonani vastaavaa ja olen siitä onnellinen.
Jos hankkii lapset sopivan vanhana, ei ole tuota ongelmaa teinien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 23:12"]
Jos hankkii lapset sopivan vanhana, ei ole tuota ongelmaa teinien kanssa.
[/quote]Ai kun on jo kuollut kun lapset on teini-ikäisiä?
En tietenkään halua että lapsi joutuu ääniä kuulemaan, mutta ihan käytännön ratkaisuja asiaan, että miten te sitten hoidatte hommat??? Luulisin että teini haluaa vain ärsyttää, en saanut mieleeni yhtään tilannetta ainakaan lähiajoilta, missä tämä olisi ollut edes mahdollista. Ap
No tuskin se nyt tuota muuten vaan keksii, kuka teini nyt muka haluaisi edes ajatella että vanhemmatkin harrastavat seksiä. Ehkä ei ole edes lähiaikoina kuullut, mutta jäänyt sen verran pahasti mieleen että toi asian nyt esiin. Ettekö voi silloin touhata kun olette kotona vain kahdestaan?
Millaisia ääniä teillä sitten kuuluu naimisesta? Ähkiikö miehesi, natiseeko sänky, voihkitko kovaäänisesti, lätiseekö läski vai mitä? :D
Ap, harrastatko seksiä teinin toisen vanhemman kanssa vai onko kyseessä jokin muu/ jotkut muut henkilö(t)?
Molemmat vanhemmat, asutaan puutalossa niin kyllä täällä natisee teki mitä tahansa. Ja siis tähän mennessä naiminen tapahtunut kellarissa pyykkituvassa josta ei kyllä kuulu mihinkään tai todella myöhään illalla/aikaiseen aamulla jolloin kaikki nukkuu. Eli on otettu huomioon lapsetkin... Ap
Me naidaan vaan silloin, kun lapset on poissa.
Meille ei kyllä riitä millään vaan sillon kun kaikki lapset on poissa. Ei ole päivittäinen tilanne. Ap
Vai että kellarissa pyykkituvassa. Ja koko talo natisee. OMG! Hurjat sessiot sessiot teillä ;D.
Nimenomaan se kellari oli paikka missä voi naida rauhassa ilman että missään natisee. Kaipailin niitä vinkkejä koska ajattelin että teinien vanhemmillakin olisi oikeus rakastella vai pitääkö naimisen takia alkaa muutella työvuoroja tai lasten harrastuksia? Ap
No, meillä on makkarin TV auki ja ollaan tietysti mahdollisimman hiljaa. Teinit valvoo niin myöhään, ettei itse jaksa valvoa siihen, että ovat varmasti nukkumassa. Ostetaan teineille elokuviin liput ja saadaan pari tuntia alkuillasta panoaikaa, jolloin voi paneskella vaikka äänekkäämminkin.