Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini valitti seksiäänistä

Vierailija
20.05.2013 |

Riitelin juuri teinin kanssa ja sanoi muuttavansa pois koska 'joutuu kuuntelemaan panemista.' Mielestäni ollaan oltu mahdollisimman hiljaa ja pääasiassa silloin kun lapset nukkuu. Miten teinien vanhemmat voi päästellä höyryjä?? En haluaisi lasta asettaa inhottavaan tilanteeseen jossa kuulee seksin ääniä mutta en myöskään suostu selibaattiin sen takia. Ideoita?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 10:35"]

Me asutaan pienessä kerrostalokolmiossa 11 veen kanssa ja me harrastetaan seksia 1-3krt/vko. Alla meidän konsteja:

*varataan saunavuoro ja sit saunatuvassa vehdataan. Onnistuu varmaan saunassa ok-talossakin. 

*Käydään häkkikellarissa pikapanoilla. Se on hauskaa kun koko ajan pelkää et naapuri yllättää. Saman asian ok-talossa varmaan ajais leikkimökki, puuvaja tms.

*Kesällä lähetetään lapsi hakemaan aika usein lauantaisin jädet lähikaupasta. Matkaan menee vajaa 15min, jonka aikana ehtii kyllä. Kotona on aina käteistä sitä varten, että jos tulee hirvee panetus niin voi lähettää muksun kauppaan hakemaan milloin mitäkin wc paperia tai maitoa.

*Autopanoja harratetaan myös aika paljon. 

*Kerran kuussa pyritään siihen, että ollaan ainakin 2h kahdestaan kotona. Silloin ehtii sitten vähän enempi. Järkätään tämä niin, että tehdään tunteja sisään ja otetaan vapaata tms.

*Ollaan pari kertaa käyty myös jomman kumman toimistolla. Sanottu likalle, että käydään hakemassa  pari työpaperia töistä ja sit käyty kiksauttamassa jomman kumman työhuoneessa. Sekin ollut aika kuumaa. Ja varmaan sais potkut jos jäätäs kiinni :)

[/quote]

Itse en saa mitään kiksejä kiinnijäämisen vaarasta. Päinvastoin, menee halut kokonaan jos tarvii pelätä et joku yllättää.

Vierailija
82/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 23:12"]

Jos hankkii lapset sopivan vanhana, ei ole tuota ongelmaa teinien kanssa.

[/quote]

Siis täh! Onko sulla se ajatus, että jos lapset tekee vasta 30-vuotiaana, niin 45-vuotias vanhus ei enää seksiä harrasta?

Voin kertoa, että 10 ja 13- vuotiaan pojan äitinä meillä on ihan sama ongelma kuin AP:llä. Toinen lapsi on aamuvirkku, joten aamullakaan ei onnistu ja tällä 13-vuotiaalla alkaa olla murrosiälle tyypillistä ongelmaa ettei illalla uni tule. Olemme sitten yrittäneen harrastaa illalla, kerrosta alempana, olohuoneessa, ihan hiljaa. Minä pienenä yllätin omat vanhenpani pari kertaa makuuhuoneestaan kesken hommien. Olivat ihan hiljaa, mutta jostakin syystä menin sinne huoneeseen. En kyllä saanut mitään traumoja. Äiti vain pyysi menemään pois, koska ovat rakastelemassa. Näin jälkikäteen ihmettelen miksi eivät laittaneet ovea lukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 09:50"]

Teininne ei osaa riidellä reilusti ja sanoi noin vain satuttaakseen. 

[/quote]

Siltä vaikuttaa minustakin. Tiesi, että noin saadaan äippä noloksi.

Vierailija
84/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan pienessä kerrostalokolmiossa 11 veen kanssa ja me harrastetaan seksia 1-3krt/vko. Alla meidän konsteja:

*varataan saunavuoro ja sit saunatuvassa vehdataan. Onnistuu varmaan saunassa ok-talossakin. 

*Käydään häkkikellarissa pikapanoilla. Se on hauskaa kun koko ajan pelkää et naapuri yllättää. Saman asian ok-talossa varmaan ajais leikkimökki, puuvaja tms.

*Kesällä lähetetään lapsi hakemaan aika usein lauantaisin jädet lähikaupasta. Matkaan menee vajaa 15min, jonka aikana ehtii kyllä. Kotona on aina käteistä sitä varten, että jos tulee hirvee panetus niin voi lähettää muksun kauppaan hakemaan milloin mitäkin wc paperia tai maitoa.

*Autopanoja harratetaan myös aika paljon. 

*Kerran kuussa pyritään siihen, että ollaan ainakin 2h kahdestaan kotona. Silloin ehtii sitten vähän enempi. Järkätään tämä niin, että tehdään tunteja sisään ja otetaan vapaata tms.

*Ollaan pari kertaa käyty myös jomman kumman toimistolla. Sanottu likalle, että käydään hakemassa  pari työpaperia töistä ja sit käyty kiksauttamassa jomman kumman työhuoneessa. Sekin ollut aika kuumaa. Ja varmaan sais potkut jos jäätäs kiinni :)

[/quote]

Hyi sä olet oikeasti oksettava!!! Ihan sairas ja hakeutuisit hoitoon.

Vierailija
85/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

55,

tosi hyviä ja käytännönläheisiä ideoita! Tekis mieli printata työpöydän laatikkoon. :D

Vierailija
86/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhhyh, oon kuunnellut kun omat vanhempani panee kovaäänisesti ja vielä ikkuna auki että naapuritkin kuulee.... Olen ikuisesti katkera tästä asiasta, hei oikeesti miettikää vähän niitä lapsiannekin..... 

Vierailija
87/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meilllä ei ainakaan teinit mene vapaaehtoisesti kauppaan millään, ovat niin laiskoja, että odottavat kaiken tulevan automaattisesti.

Häkkivarastoa ei rivarissa ole.

Vierailija
88/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi sä olet oikeasti oksettava!!! Ihan sairas ja hakeutuisit hoitoon."

Jos olit tosissasi niin sun kannattais muuten oikeasti "hakeutua hoitoon" eli mennä juttelemaan terapeutille, vaikutat aika traumatisoituneelta tai vähintään sairaalloisen estoiselta..

Vierailija
89/123 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ''teini'' (pian 19)

Omassa perheessä ei ole koskaan ongelmia asian suhteen ollut, enkä usko että olisin mitään traumoja vanhempien kuulemisesta saanutkaan. Itse olen aina suhtautunut ihmisten seksuaalisuuteen melko avoimesti ja jos jotain sattuisinkin kuulemaan niin luultavasti huumorilla suhtautuisin. :D Kerran eräs tuttava nainen sanoi mielestäni osuvasti että ''On ihmiset ennenkin lisääntyneet, ei tässä muuten oltaisiin. Mitä sitä häpeämään.'' mielestäni tämä on oikea asenne. Mielestäni on myös väärin edes ajatella ettei vanhemmat saisi seksiä yhtälailla harrastaa kuin muutkin, ovathan hekin vain ihmisiä ja seksuaalisuushan on yksi merkki normaalista terveydestä.

Vierailija
90/123 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan pienessä kerrostalokolmiossa 11 veen kanssa ja me harrastetaan seksia 1-3krt/vko. Alla meidän konstit

*Käydään häkkikellarissa pikapanoilla. Se on hauskaa kun koko ajan pelkää et naapuri yllättää. Saman asian ok-talossa varmaan ajais leikkimökki, puuvaja tms

[/quote]

Meidän talossa on valvontakamerat häkkikellarissa, että ihan kiva ehdotus.

Vierailija
91/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 11:36"]

Hyhhyh, oon kuunnellut kun omat vanhempani panee kovaäänisesti ja vielä ikkuna auki että naapuritkin kuulee.... Olen ikuisesti katkera tästä asiasta, hei oikeesti miettikää vähän niitä lapsiannekin..... 

[/quote]

Kerro minulle, kun en ymmärrä, MIKSI ihminen tästä KATKEROITUU?

t: se mummonsakin yllättänyt

Vierailija
92/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:19"]

"Hyi sä olet oikeasti oksettava!!! Ihan sairas ja hakeutuisit hoitoon."

Jos olit tosissasi niin sun kannattais muuten oikeasti "hakeutua hoitoon" eli mennä juttelemaan terapeutille, vaikutat aika traumatisoituneelta tai vähintään sairaalloisen estoiselta..

[/quote]

Kukahan se menee paneskelemaan verkkokellareihin ja työpaikan pöydille??? Ei ole musta ollenkaan normaalia ja aivan sairasta käytöstä. Siedän paljon monenlaista sekoilua mutta tuo menee täysin yli hilseen.

Vierailija
93/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se sulta on pois, ellet sitten asu siellä verkkokellarissa tai nuoleskele kahvitauollasi toisten työpöytiä? 

Vierailija
94/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 23:53"]

Etkö ymmärrä että tuosta saa traumat?? Ollessani nuori satuin näkemään vanhempani enkä  toivu siitä koskaan. Se oli kamalinta mitä voi tapahtua ja alussa kostin kertomalla siitä avoimesti heidän tutuilleen ja sukulaisille mikä tietenkin oli lapsellista. Meni aikansa kun meille tuli vieraita niin minut lähetettiin aina pois. 

[/quote]

No kyllä mä keksin aika monta paljon kamalampaakin juttua mitä voi tapahtua... Taitaa olla teillä liian helppo elämä!

Vierailija
95/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aamukaan ole ratkaisu. Itse heräsin teininä aina viikonloppuisin vanhempien sängyn nitkutuksen ääneen. Hyi yök!

Vierailija
96/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään yrittäisi saada, raporttia tulee sitten huomenna, että missä onnistui ja milloin.

Vierailija
97/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään yrittäisi saada, raporttia tulee sitten huomenna, että missä onnistui ja milloin.

Vierailija
98/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:45"]

No mitä se sulta on pois, ellet sitten asu siellä verkkokellarissa tai nuoleskele kahvitauollasi toisten työpöytiä? 

[/quote]

On se koska on myös laitonta. Hakeutuisit itse hoitoon ja kyllä tuollainen käytös häiritsee monia muitakin. 

Vierailija
99/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:18"]

[/quote]

Meilllä ei ainakaan teinit mene vapaaehtoisesti kauppaan millään, ovat niin laiskoja, että odottavat kaiken tulevan automaattisesti.

Häkkivarastoa ei rivarissa ole.

[/quote]

Ihan sama juttu. Rahallakin vaatimukset niin suuria että menen mieluummin itse.

Vierailija
100/123 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On se koska on myös laitonta"

Haluaisin kovasti nähdä sen lainkohdan, jossa kielletään verkkokellareissa naiminen. Onko muunlaiset kellarit kuitenkin sallittu? Entä pyörävarastot? Vinttikomerot?

Ei vitsi mä niin kävisin nusauttelemassa miehen kanssa ihan sun kiusaks meidän pesutuvalla jos asuttais samassa taloyhtiössä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi