Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkon rahoja ei jäsenille

Vierailija
20.05.2013 |

Ystäväni kertoi, että suurin osa kirkon antamista avustuksista diakoniatyön kautta, menee ei kirkkoon kuuluville?! Miksi ihmeessä? Pitää auttaa kaikkia, joo, ruokaa jos on nälkä, mutta ihan isoja avustuksi, vuokria ym. ei minun mielestäni.   Samoin kuulema kaikki leirit, ip kerhot, muskari ym. on kaikille saman hintaisia. Toivottavasti kirkko nostaa profiliaan eikä kosiskele näin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko saa tuloja myös muilta kuin jäseniltä. Että mikä on se huutava vääryys?

Vierailija
2/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi EI? Koetko olevasi hyvä kristitty tuolla asenteella? Rahaa ja avustuksia vain jäsenille... Huhhuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 21:49"]

Ja miksi EI? Koetko olevasi hyvä kristitty tuolla asenteella? Rahaa ja avustuksia vain jäsenille... Huhhuh

[/quote]

menepä jonkun puolueen tai aatteellisen järjestön juttusille, että haluan vähän tukea, vaikka en ole teidän jäsen enkä edes kannata teidän arvoja. Mitähän sinulle vastattaisiin?

Vierailija
4/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 21:22"]

Ystäväni kertoi, että suurin osa kirkon antamista avustuksista diakoniatyön kautta, menee ei kirkkoon kuuluville?! Miksi ihmeessä? Pitää auttaa kaikkia, joo, ruokaa jos on nälkä, mutta ihan isoja avustuksi, vuokria ym. ei minun mielestäni.   Samoin kuulema kaikki leirit, ip kerhot, muskari ym. on kaikille saman hintaisia. Toivottavasti kirkko nostaa profiliaan eikä kosiskele näin...

[/quote]

näin raamattu opettaa, miten muuten voisi toimia?

Vierailija
5/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon tehtävä on auttaa ja ainakin mä olen iloinen, että apua annetaan lavealti rahallisesti, terapialla, laululla, sanoilla ja niin edelleen. Menee ainakin mun kirkollisveroni oikeaan osoitteeseen, kun ne jaetaan tarvitseville.

Vierailija
6/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy mielenkiintoinen Kaarina Hazardin näkemys siitä, mitä hän tekisi, jos olisi itsevaltias kirkossa.

http://www.kirkkopaivat.fi/8-uutiset/51-itsevaltiaana-kirkossa

Aika provosoiva juttuhan tuo on ja menee överiksikin, mutta kyllä se ravistelee tällaista uskovaa kristittyäkin hereille ja miettimään, että mikä kristinuskossa on se pääasia. Ja pääasiahan on Kristus - tai ainakin pitäisi olla.

Vierailija
7/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sillä kirkolla ollut joku lähetystehtävä. Liittyiskö siihen tuo rahan kanavointi...

Vierailija
8/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ateisti-kirkkoonkuulumaton mieheni maksaa yrityksensä kautta edelleen kirkollisveroa. Joten meidän ateistilapset käy sitten sen edestä perhekerhossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi