Onko tyypillistä että ekstrovertit ihmiset karttaa, jopa vihaa introverttejä yksineläjiä?
Omassa elämässä olen kokenut asian niin. Olen intro enkä juuri ihmisistä perusta.
Kommentit (31)
Kukapa ei sellaisia sairaita yksilöitä karttaisi ?
Zinc
Jotainhan niillä on päässä aina vikaa ..
Olen huomannut. Kun ei ota ekstroja huomioon, niiden sisäinen lapsi alkaa pillittämään ja raivo nousee korvistaan ja suu käy äänekkäämpänä kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Kun ei ota ekstroja huomioon, niiden sisäinen lapsi alkaa pillittämään ja raivo nousee korvistaan ja suu käy äänekkäämpänä kuin aiemmin.
Ja kauaa ei mennyt esimerkin hakemiseen ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ekstrot ne sairaita ovatkin kun eivät osaa olla hiljaa ja tungettelevat joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Minuutin päästä tästä yksi jo ilmoittautui ..
Zinc
Vihaa, kateutta, angstia, pieni pippeli tuolla kirjoittajalla ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Zincin riisikulli
Onko kakkonen hyvinkin perehtynyt ihmisen kehitykseen ja mieleen, kun tuntuu pitävän meitä introvertteja jonkin sortin aivovammaisina. Kannattaisi varmaan muistaa, että kun osoitat yhdellä sormella toista ihmistä, niin neljä osoittaa sinua kohti. Eli kellähän se sitten päästä vippaakaan?
Vihaan ekstroverttejä. Niiden lähellä olo on epämukavaa...
Intronainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Zincin riisikulli
Riisiä, riisiä enemmän riisiä
Vierailija kirjoitti:
Onko kakkonen hyvinkin perehtynyt ihmisen kehitykseen ja mieleen, kun tuntuu pitävän meitä introvertteja jonkin sortin aivovammaisina. Kannattaisi varmaan muistaa, että kun osoitat yhdellä sormella toista ihmistä, niin neljä osoittaa sinua kohti. Eli kellähän se sitten päästä vippaakaan?
Minä en osoittanut ketään yksilöä. Sinä teit niin, joten osoitit juuri kohti itseäsi.
Zinc
Itse olen havainnut introverttien vihaavan kaikkia muita paitsi muita introvertteja - olen itse ambivertti, mutta kallistun enemmän introverttiin päin. Introverttiudesta huolimatta olen puhelias ihminen ja ihmisillä on tapana olettaa, että puhelias tarkoittaa ekstroverttia. Suomessa on valitettavan paljon näitä tuppisuita, jotka vihaavat jokaista valtavirrasta poikkeavaa ihmistä.
Zinc. Vaikka olet lifetimeloser Vantaalta voisit kehittää itseäsi sensijaan, että kirjoittelet tänne alapääroskaa 16/7.
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Einstein oli introvertti ja haaveilikin majakanvartijanurasta. Siinä sulle vikainen.
Ei ekstroverteillä ole aikaa ajatella muita, eikä pohtia muiden ongelmia.
He ovat aina menossa sinne ja tänne, puhua pulputtavat suu vaahdossa, antamatta muille suunvuoroa.
Itseasiassa he pitävät introvertteista, koska introt on hyviä kuuntelijoita, eivätkä puhu itsestään ja omista asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Menestyjät välttelevät huonoa ja epäkäytännöllisiä kontakteja. Näin se vain valitettavasti menee.
Tuollainen etukenossa olija on kaikkea muuta kuin menestynyt mutten kuin pinnallisesti. MaNIPULOIMISTAHAN TUO VAAN ON.
Vierailija kirjoitti:
Zinc. Vaikka olet lifetimeloser Vantaalta voisit kehittää itseäsi sensijaan, että kirjoittelet tänne alapääroskaa 16/7.
Kiitos vinkistä. Pidetään mielessä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Einstein oli introvertti ja haaveilikin majakanvartijanurasta. Siinä sulle vikainen.
Siellähän se olisi sitten mennyt ihan hukkaan ..
Zinc
Exactly proving point right ..
Olen ekstrovertti ja kyllä pakko todeta että "kartan" introverttejä. Tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen esim työpaikalla ja otan kaikki huomioon mutta mukavinta minulla on seurassa jossa monta ekstroverttiä koska he ovat paljon avoimempia kuin introvertit jotka vaativat paljon kaveruuden lämmittelyä jotta avautuvat tai kertovat tekemisistään/maailmankatsomuksesta.
En ole huomannut. Lähinnä vaan olen aika näkymätön kun ekstrolauma menee sataa ja tuhatta ja itse hiippailen 10 minuutin jälkeen kirjastoon tai kotiin omiin rauhoihini.