Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkailurajoituksia puretaan tänään

Lomalainen
13.07.2020 |

Joko nyt uskallatte lähteä maailmalle?

https://yle.fi/uutiset/3-11444970

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitusten purkaminen ei ole mikään suositus mennä mihinkään.

Vierailija
2/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, siellähän on Italiakin listoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähänkään asti matkustellut. Miksi matkustelisin nyt.

Vierailija
4/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että minä ottaisin kannettavakseni sen ristin, että toin koronan paikkakunnalle, työpaikalle ja lähipiiriin? 

En ole ihan niin itsekäs m*lkku, koska koko paikkakunnan ja valtakunnan hyvinvointi kiinnostaa, onhan sillä aika suora vaikutus minuunkin. 

En siis matkustele, en todellakaan. Vaikka koneissa on maskipakko, niin todennäköisyys tartuttajan kohtaamiseen on liikkuessa aina suurempi. 

On täälläkin tehtävää, matkailujuttuja ja tuettavia yrityksiä. 

Vierailija
5/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, siellähän on Italiakin listoilla.

Jep, tosin sinne on päässyt jo aiemmin. Itse ehdin eilen jo tulla poiskin sieltä. Maskia piti käyttää Lufthansan koneessa ja kaupassa, mutta muuten kaikki toimi aivan normaalisti.

Vierailija
6/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että minä ottaisin kannettavakseni sen ristin, että toin koronan paikkakunnalle, työpaikalle ja lähipiiriin? 

En ole ihan niin itsekäs m*lkku, koska koko paikkakunnan ja valtakunnan hyvinvointi kiinnostaa, onhan sillä aika suora vaikutus minuunkin. 

En siis matkustele, en todellakaan. Vaikka koneissa on maskipakko, niin todennäköisyys tartuttajan kohtaamiseen on liikkuessa aina suurempi. 

Monessa noissa maissa tartuntariski on pienempi kuin Suomessa. Vai eikö kotimainen korona enää tartu?

Vierailija
7/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tähänkään asti matkustellut. Miksi matkustelisin nyt.

Miksi edes vastasit?

Vierailija
8/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa noissa maissa tartuntariski on pienempi kuin Suomessa. Vai eikö kotimainen korona enää tartu?

Tarttuu toki. Kotimaassa pystyn kuitenkin tekemään kaiken sen minkä matkoillakin huomattavasti pienemmällä riskillä. 

1. Suomessa minulla on tartuntamääristä melko varmasti luotettavampi kuva kuin ulkomailla. 

2. Joukkoliikennevälineissä riski saada koronatartunta on iso. Kotimaassa voi matkailla esim. vuokra-autolla. 

3. Pystyn paremmin huolehtimaan oman ja perheeni hygieniasta kotimaan matkoilla. 

4. Jos käy kuitenkin niin ikävästi, että sairastun, olen jo valmiiksi kotimaassa, jossa koronahoitoon pääsy lienee yksinkertaisempaa, nopeampaa ja varmempaa. 

Vierailija
9/9 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kreikassa saa pian viereiselle rantapyyhkeelle ruotsalaisen. Myös Norjaan ja Tanskaan pääsee osasta Ruotsia. 

Hejsan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi