Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole saanut elämässä mitään aikaiseksi

En ymmärrä
12.12.2022 |

Elämäni on ollut surkeaa koko ajan. En ole edes töitä onnistunut saamaan ja olen sentään jo 40 vuotias. Olen melkoinen luuseri idiootti joka epäonnistuu kaikessa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeustaso on tekemällä tehty kohtuuttoman kovaksi tässä pahassa maailmassa, vain ne menestyvät, kellä kaikki on mennyt nappiin, tuurilla tai toisten avustuksella.

Vierailija
2/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joka päivä jotain pientä :)

Jos vaikka piirtää 5 min. joka päivä 20 vuotta, on aikamoinen mestari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaile joka päivä klo 7-23. Parin vuoden päästä olet jo mestari.

Vierailija
4/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen on jotain saanut aikaiseksi.

Yksi tuttu lääkäri, jolla on kahdeksan lasta, päivitteli kuinka ei ole saanut mitään elämässä aikaiseksi 😂

Vierailija
5/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaile joka päivä klo 7-23. Parin vuoden päästä olet jo mestari.

Täällä myös ajatukset jäsentyvät. Ei ole turhaa.

Vierailija
6/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole mikään kilpailu, eikä suoritus.

Vierailija
7/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu  ja ammatin saaminen ei ole mikään saavutus elämässä koska ei töitä saa. Työhaastattelussa kysyttiin joskus mikä on elämäni paras saavutus. Vastasin että en ole saavuttanut mitään.

Vierailija
8/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, oliko se 15 vuoden töissäolokaan mikään erikoisempi saavutus. Lopulta tuli burn-out ja tässäpä sitä nyt ollaan vaan ja mietitään universumin ihmeellisyyksiä noine säästöineni.

Vierailija
9/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain. Sinuna tekisin vapaaehtoistyötä jossa voit auttaa muita. Siitä tulee hyvä olo.

Vierailija
10/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä haluaisit tehdä?

Vierailija
11/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen saanut asioita tehtyä ja lopputuloksena olen loppuunpalanut hermoraunio. En todellakaan tiedä, mikä se oikea tapa elää on. Ehkä sun elämäntyyli on lopulta paljon järkevämpi.

Vierailija
12/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen saanut asioita tehtyä ja lopputuloksena olen loppuunpalanut hermoraunio. En todellakaan tiedä, mikä se oikea tapa elää on. Ehkä sun elämäntyyli on lopulta paljon järkevämpi.

Terveyttä on en ole koskaan ollut sairas.

Vierailija
13/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi siis menossa. Positiivista on se, että jos pistät hösseliksi, niin ehdit vielä hyvin tehdä suurimman osan siitä mistä haaveilet ja vielä uusiakin haaveita lisäksi, mutta huono puoli on se, että vanhemmiten tulee niin mukavuudenhaluiseksi, ettei oikein viitsi alkaa rupeemaan. Käyt siis taistoa tutun ja turvallisen ja uuden ja riskaabelin välillä. Rohkea syö, joten suosittelen riskeeraamaan. Voi olla kivakin uusi kokemus, vaikka alkuun on että noemmä. Mitä kreisimpi (lain ja terveyden puitteissa), sen parempi.

Vierailija
14/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, oliko se 15 vuoden töissäolokaan mikään erikoisempi saavutus. Lopulta tuli burn-out ja tässäpä sitä nyt ollaan vaan ja mietitään universumin ihmeellisyyksiä noine säästöineni.

Itsekin olin vajaat 14 vuotta edellisessä työpaikassa, enkä päässyt elämässäni eteenpäin koko aikana. Kaikki elinkustannukset nousivat hurjasti mutta palkka ei, joten raatamisesta huolimatta taloudellinen tilanteeni vain heikkeni koko ajan! Se söi motivaation yrittääkään yhtään mitään enää, kusettajat voittaa aina kuitenkin!

Vierailija
15/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa palkktöitä niin sitä on aika vaikeaa tehdä mitään koska ei ole rahaa. Suomi on kallis maa joten työttömyysrahat menee lähinnä ruokaan. Ennen pärjäsi 200 eurolla. Nyt menee jo 400 euroa ruokaan.

Vierailija
16/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen on jotain saanut aikaiseksi.

Yksi tuttu lääkäri, jolla on kahdeksan lasta, päivitteli kuinka ei ole saanut mitään elämässä aikaiseksi 😂

Aina löytyy niitä, jotka ylentävät itseään alentamalla. Tuttusi kuulostaa just sellaiselta. 

Vierailija
17/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait aikaiseksi ketjun, joka ei poistu vartin sisään. Well done!

Vierailija
18/19 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet työllistänyt Kelan ja mahdollisesti sossun virkailijoita. Muuten hekin olisivat työttömänä.

Vierailija
19/19 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen nelikymppisen jolla on kaksi täysin eri alan omaa pienyritystä, kokkaa ja siivoaa perheelle, on kotielämiä ja asuu syrjässä, eli paljon aikaa kuluu autossa. Lisäksi on harrastuksia ja toisen yrityksen aloittamista varten käydyt kurssit. Niin siis joku puolen vuoden yksiytyinen huuhaa kurssi niin voi myydä ko  alan palveluja (pelkkää tyhmien rahastusta).  Toisen firman alalta hänellä on pitkä kokemus ja koulutus.

En siis käsitä miten tämä hlö tulee jaksamaan ja onnistumaan jatkossa. Ajelee hulluna ympäriinsä asiakkaiden, oman toimipisteen, kodin ja harrastuksen välillä. Herää kuulemma viideltä viimeistään joka aamu. Siihen koulutukseen ajoi 300 km per koulutuspäivä. En mitenkään näe edes kannattavuutta tässä, paitsi ettei aluksi maksa mitään tuloveroja. Voi tulla yllätyksenä sitten kun tulee tuloja ja tajuaa ettei autoiluun ja eri suuntiin heilumiseen perustuva tulonsaanti-idea ollutkaan niin kestävä.

Hän ei ole omasta mielestään saavuttanut tarpeeksi. Hänellä on paljon haaveita joita ei pystynyt toteuttamaan.  Hänkin pönkittää itseään hulluna somessa, jotta me kaikki muut tuntisimme alemmuuskomplexejä.