Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä arkinen asia sinua ärsyttää eniten?? esim.

Vierailija
18.05.2013 |

Tässä yksi esimerkki: En omistanut tiskikonetta yhdessä vaiheessa niin minua ärsytti tiskauksessa se, kun vesi valui kättä pitkin kainaloon, kun nosti kaappiin kuivumaan. Kainalot oli aina ihan märät...

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 15:14"]

Mua ärsyttää hyla-tuotteet. Ja nykyään maitotuotteita valloittavat laktoosittomat...

Eli se kun makujäätelöistä parhaimmat on vain hylaversiona ja maksaa siksi euron enemmän. Tais se kun meidän pienessä lähikaupassa myydään vain hyla-kermaviiliä. Siitäkin pitää siis turhaan maksaa enemmän vaikka normi on parempaa.

Ja mä en tunne yhtäkään laktoosi-intoleranssitikkoa. Missä niitä oikein on niin paljon, että puolet maitotuotteista (pikkukaupassa enemmän kuin puolet) on vähintään vähälaktoosisia.

Siis toki niille saa myydä tuotteita ja monipuolisesti, mutta ärsyttää itse maksaa niistä kun samaa tuotetta ei saa normiversiona. Plus että normiversiot on parempia.

[/quote]

Mua taas ärsyttää just se, että vaan jotain pahoja makuja ja vuodesta toiseen niitä samoja saa laktoosittomina tai hyla-versioina. Mulla puhkesi laktoosi-intoleranssi kaksi vuotta sitten ja olen joutunut heittämään hyvästit isolle osalle jäätelöistä ja monesta muustakin maitotuotteesta. Hei hei Mövenpick!

Mua ärsyttää se, että mies ei voi laittaa pizzapohjan päälle tarpeeksi tomaattipyrettä.

[/quote]

Osta apteekista Lactrace-kapseleita, niin taas voit nauttia Mövenpickistä =)

Vierailija
62/96 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun taloyhtiön kartonkikeräyslaatikkoon viedään esim. valtavia tv- tai muita laatikoita, niin niitä ei vaivauduta ollenkaan litistämään. Ja usein vielä heitetään se sinne keräyslaatikkoon pohja ylöspäin, niin että muuta sinne ei sitten mahdukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti eniten ärsyttää jatkuva ihokarvojen poisto!

Vierailija
64/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 13:55"]

up

[/quote]

Onko tosiaan tarpeen uppia jo puoli tuntia edellisen viestin jälkeen?

Vierailija
65/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää hitaat ihmiset.

Ärsyttää venäläiset ja niiden ruma kieli että käytöstavat.

Ärsyttää yksinkertaiset eli tyhmät ihmiset, joille joutuu asian kuin asian vääntämään rautalangasta.

Ärsyttää Crocsit kaikkalla tähän aikaan vuodesta.

Tässä nyt alkuun...

Vierailija
66/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko heti lisätä...

ärsyttää todella nirsot (ruoka) ihmiset, tosi junttia.

Vierailija
67/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:26"]

Ehdottomasti eniten ärsyttää jatkuva ihokarvojen poisto!

[/quote]

ha ha, kaverit aina kadehtii mun paksua tukkaa ja sanon että saat osan tästä, jos otat niitä muitakin karvoja!

Vierailija
68/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 00:16"]

No ne miehen touhuthan ne useimmiten ärsyttää...

Laittaessaan lautasia tms tiskikoneeseen ei koskaan huuhtele niitä... ei kuulemma tarvii kun kone pesee ne!

[/quote]

On silkkaa veden tuhlausta huuhdella astiat ennen koneeseen laittoa. 

Vierailija
69/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Syöttötuolin pehmusteeseen jämähtänyt ruoka, kaurapuurosta puhumattakaan. Mitenkähän on ajateltu, että noita pehmusteita käytetään, kun ainakin meillä ne on yhden syöntikerran jälkeen ihan ruoassa? Pinta on siis ihan tavallista kangasta eikä mitenkään liukas.

- Matto on täynnä hiuksia, jotka eivät lähde imuroimalla pois.

- Vauva pissaa aina sillä sekunnilla, kun vaippa on poissa. Ihan uskomatonta. Pitäis varmaan alkaa käyttää sitä potalla.

- Tutit katoaa aina. Niitä taitaa olla meillä tällä hetkellä yhteensä 5, mutta löysin taas vain yhden. Sama koski aiemmin rintakumeja, voi luoja miten rasittavaa oli metsästää niitä yöllä...

- En ikinä ehdi bussiin, koska pysäkki on liian lähellä ja kuvittelen ehtiväni viime tipassa. Jooh, kun pitää kuitenkin pakata vauva rattaisiin jne...

Vierailija
70/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:49"]

Liikenteessä verenpaineeni nousee aina niiden h**vetin "sunnuntai-autoilijoiden" kanssa, jotka ovat tien tukkeena! Ajelevat siis aina alinopeutta, vaikka keli ja kaikki muu on ok. Ei pidä ajaa laisinkaan, jos jännittää liikaa!!! Aaaarrrrgh, että ärsyttää...varsinkin tieosuuksilla, jossa ei ole heti ohitusmahdollisuutta.

[/quote]

Sama täällä, vihaan sunnuntai-ajelijoita! Aiheuttavat ruuhkia ja verenpaineen nousua. Kyllä autokoulusta inssin jälkeen pitäisi osata niinkin välttävät ajotaidot, että uskaltaa ajaa 50 km alueella sitä viittäkymppiä, ei kahta tai kolmea kymppiä. Jos ei uskalla ja on niin huono kuski, pitää autoilu jättää osaavammille. Kaikkien ei ole pakko ajaa, täällä on jo tarpeeksi kuskeja ;).

P.s. aika monta alapeukutusta sait jo mitä ilmeisemmin sunnuntai-ajelijoilta :D

Vierailija
71/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekee ruokaa tai leipoo ja avaa kuuman uunin, niin ripsivärit kostuu sotkuksi siitä höyrystä!

Vierailija
72/96 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että autoilijat ei osaa käyttää vilkkua, etenkään liikenneympyrässä! Miten vaikeaa se voi olla?

Mitä se auttaa enää sitten vilkutella kun on jo kääntymässä?

Vierailija
73/96 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, jos tiskikoneessa on puhtaita astioita niin silti vastaava astia otetaankin astiakaapista. Meillä tätä tekee mies ja kokkaava murkkuikäinen.

Ymmärrän kyllä jos kyseessä on juomalasi joka pesun jälkeen on lämmin, mutta esim. kattilat ja kapustat voisi ihan hyvin ottaa koneesta käyttöön.

Ja jos tiskikone on käynyt loppuun, niin miksi sen tyhjentäminen pitää jättää minulle töiden jälkeen tehtäväksi jos itse on kotona vapaapäivällä.

Vierailija
74/96 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä verenpaineeni nousee aina niiden h**vetin "sunnuntai-autoilijoiden" kanssa, jotka ovat tien tukkeena! Ajelevat siis aina alinopeutta, vaikka keli ja kaikki muu on ok. Ei pidä ajaa laisinkaan, jos jännittää liikaa!!! Aaaarrrrgh, että ärsyttää...varsinkin tieosuuksilla, jossa ei ole heti ohitusmahdollisuutta.

Vierailija
75/96 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun mies on hirveän tarkka siivoamisesta. Esimerkiksi eilen sanoi, että siivoathan sitten huomenna täällä kunnolla kun hän on töissä (olen äitiyslomalla). Vaikka siivoan joka päivä, eikä täällä ole edes sotkuista! Aina on pyykit, tiskit sun muut hoidettuina, mutten esimerkiksi joka päivä pese lattiaa.

Sitten, kun mies itse viikonloppuisin siivoaa, se on sellainen pikainen hutaisu, ei osaa esim. pyyhkiä pölyjä, vaan pyörittää sitä rättiä niin, että pölyt jäävät kuitenkin pinnalle (ei opettamallakaan opi oikeaa taktiikkaa).

Vierailija
76/96 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:49"]

[/quote]

Tää kannattaa ajatella niin, että kyseessä on varmaan aika huono kuski, joka ajaa ihan oman ja muiden turvallisuuden vuoksi hitaasti, kovemmilla vauhdeilla törmäilisi sun muuta. Eräs tuttuni on ihan "suomen surkein kuski" -kamaa, ja olen vain onnellinen, kun tämä ajelee keskustassa 30 km/h. Muuten räsähtäisi. :)

Vierailija
77/96 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon kysymyksen että "mikä arktinen asia..." ja ajattelin vastata, että napajäätiköiden sulaminen ja jääkarhujen kohtalo...:D

Vierailija
78/96 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on jotain asiaa AINA juuri silloin kun menen vessaan ja olen ehtinyt jo laittaa oven kiinni ja päässyt tekemään tarpeitani ja vaikka kuinka huudan että 'odota en kuule' niin läpätys jatkuu toisellapuolella asuntoa.

Ja se kiehauttaa kun jätetään maito/mehu tölkkiin pieni liru mikä ei riitä mihinkään.

Vierailija
79/96 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, kun olen juuri pessyt kädet kuorinta-aineella ja laittanut paksusti hyväntuoksuista käsivoidetta, niin joku lapsista huutaa: "ÄÄÄitiii, tuu pyyhkii!"...

Vierailija
80/96 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:45"]

Luin tuon kysymyksen että "mikä arktinen asia..." ja ajattelin vastata, että napajäätiköiden sulaminen ja jääkarhujen kohtalo...:D

[/quote]

Kiitos makeista nauruista! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän