Mikä arkinen asia sinua ärsyttää eniten?? esim.
Tässä yksi esimerkki: En omistanut tiskikonetta yhdessä vaiheessa niin minua ärsytti tiskauksessa se, kun vesi valui kättä pitkin kainaloon, kun nosti kaappiin kuivumaan. Kainalot oli aina ihan märät...
Kommentit (96)
Mua ärsyttää hyla-tuotteet. Ja nykyään maitotuotteita valloittavat laktoosittomat...
Eli se kun makujäätelöistä parhaimmat on vain hylaversiona ja maksaa siksi euron enemmän. Tais se kun meidän pienessä lähikaupassa myydään vain hyla-kermaviiliä. Siitäkin pitää siis turhaan maksaa enemmän vaikka normi on parempaa.
Ja mä en tunne yhtäkään laktoosi-intoleranssitikkoa. Missä niitä oikein on niin paljon, että puolet maitotuotteista (pikkukaupassa enemmän kuin puolet) on vähintään vähälaktoosisia.
Siis toki niille saa myydä tuotteita ja monipuolisesti, mutta ärsyttää itse maksaa niistä kun samaa tuotetta ei saa normiversiona. Plus että normiversiot on parempia.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 15:14"]
Mua ärsyttää hyla-tuotteet. Ja nykyään maitotuotteita valloittavat laktoosittomat...
Eli se kun makujäätelöistä parhaimmat on vain hylaversiona ja maksaa siksi euron enemmän. Tais se kun meidän pienessä lähikaupassa myydään vain hyla-kermaviiliä. Siitäkin pitää siis turhaan maksaa enemmän vaikka normi on parempaa.
Ja mä en tunne yhtäkään laktoosi-intoleranssitikkoa. Missä niitä oikein on niin paljon, että puolet maitotuotteista (pikkukaupassa enemmän kuin puolet) on vähintään vähälaktoosisia.
Siis toki niille saa myydä tuotteita ja monipuolisesti, mutta ärsyttää itse maksaa niistä kun samaa tuotetta ei saa normiversiona. Plus että normiversiot on parempia.
[/quote]
Mä ihmettele kanssa tällai naiivisti miten tuote, jossa on jotain vähemmän maksaa enemmän, niinkuin juuri laktoosittomat tuotteet.
On teillä isot ongelmat :D:D:D:D:D ja monet ois ratkaistavissa aika pienillä toimenpiteillä.. Ite oon käyttäny aina kumihanskoja tiskatessa ja sen reunan voi kääntää ni ei mee vettä hitto kainaloon! Uusavuttomat :D terv. parikymppinen opiskelija
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 15:25"]
On teillä isot ongelmat :D:D:D:D:D ja monet ois ratkaistavissa aika pienillä toimenpiteillä.. Ite oon käyttäny aina kumihanskoja tiskatessa ja sen reunan voi kääntää ni ei mee vettä hitto kainaloon! Uusavuttomat :D terv. parikymppinen opiskelija
[/quote]
Kumihanskat on ällöhikiset.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 15:25"]
[/quote]
Kannattaisi opiskella huumorintajua. Tosikot ärsyttää.
Ärsyttää tuommoset 19:sen tyyppiset ihmiset.
Ärsyttää kun en ikinä muista miten tommoset ( 19:sen, 19:set jne.) kirjotetaan.
Ärsyttää kans kun roskikset on aina täynnä.
Ärsyttää taitella tyhjiä maitopurkkeja.
Ärsyttää se, ku mies tekee itselleen pari voileipää, niin keittiö näyttää siltä että siellä ois kaks päivää putkeen kokattu ruokaa ilman välisiivousta.
Talitintit syksyisin kun nokkivat seiniä.
Helposti irtoavat ohuen ohuet leikkeleet. En millään osaa ottaa niitä oikein, aina tulee iso kasa vaikka tavoitteena yksi tai kaksi.
Oma tapani ottaa kaupassa lehdet pinon takaa tai alta - ensin selattuani sitä päällimmäistä.
Digiboksi, joka katkaisee nauhoitteen katselemisen jos alkaa tallentamaan samaan aikaan jotakin muuta.
Suihkusaippua- ym putelit, joita ei meinaa millään saada auki märillä käsillä. Ikää 38 enkä vieläkään ole oppinut avaamaan niitä etukäteen.
Se ärsyttää, kun en näe ilman silmälaseja lukea, kumpi onkaan shampoo- ja kumpi hoitoainepullo. Pitää sitten lähteä suihkusta hakemaan silmälaseja, tai yrittää koostumuksesta arvata kumpi on kumpaa.
[/quote]
Ymmärrän, että sinua ketuttaa, kun ei ole normaalituotteita kaupan.
Mutta haloo hölmö! Suomalaisista 17%:lla on laktoosi-intoleranssi diagnosoituna, siis aikuisista. Ja neljäsosa syö laktoositonta/hylaa, joten diagnosoimattomana se on vielä sitä 17:ää prosenttiakin useammalla.
Ole onnellinen, ettei sulla itselläsi ole laktoosi-intoleranssia, ja opettele ymmärtämään, että vaikka sinun ystävilläsi ei ole jotain vaivaa (tai he eivät ole tulleet asiaa maininneeksi), se ei ole mikään kattava otos suomalaisista.
Ja edellisen lähde:
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 11:26"]
Naiset, miksei miehetkin, jotka laittavat (käsi)laukkunsa aina pöydän päälle. Esimerkiksi kaupoissa nostavat tiskille, ruokapaikoissa ruokapöydän päälle, toimistoissa työpöydän päälle. Raivostuttaa varsinkin, jos pöytä on toisen työpöytä (kaupoissa tiski on myyjän työpöytä). Jos on varaa kalliisen laukkuun, on kait varaa käytöstapohin. Hankkikoot rouvat käsilihakset, jolla jaksaa laukkua pitää käsivarsillaan.
[/quote]
Täh? Sulla on ihan käsittämätön kommentti.
Miten se tiski siitä menee pilalle? Eiköhän ne, jotka laittavat laukkunsa pöydälle (eivätkä lattialle tai maahan), pidä sen laukkunsa pohjan puhtaana...
Käytöstavoissa ei kyllä kuule sanota yhtikäs mitään siitä, ettei laukkua saisi nostaa pöydälle tai tiskille. Jos sulla on joku ihmeen taikausko asiasta, se ei ole silti mikään yleinen käytösnormi.
[/quote]
Mua taas ärsyttää just se, että vaan jotain pahoja makuja ja vuodesta toiseen niitä samoja saa laktoosittomina tai hyla-versioina. Mulla puhkesi laktoosi-intoleranssi kaksi vuotta sitten ja olen joutunut heittämään hyvästit isolle osalle jäätelöistä ja monesta muustakin maitotuotteesta. Hei hei Mövenpick!
Mua ärsyttää se, että mies ei voi laittaa pizzapohjan päälle tarpeeksi tomaattipyrettä.
Se kun mies täyttää tiskikoneen suunnilleen niin että avaa luukun ja viskaa astiat sisään ja luukku kiinni. Siltä se lopputulos ainakin näyttää. Tiettykään tällä metodilla astioita ei mahdu koneeseen kuin murto-osa ja tiskiallas ja ruokapöytä voi olla täynnä astioita ja mies ehtii laittaa koneen päälle ennen kuin ehdin järjestää koneen kuntoon ja tunkea KAIKKI keittiössä pyörivät astiat koneeseen. Siinä se kone pyörittää sitten kaksi tuntia viittä lautasta, jotka on heitetty sinne miten sattuu ja kahta isoa muovikulhoa, joita ei olisi tarvinnut laittaa koneeseen ollenkaan kun niissä on ollut esim.vihersalaattia ilman kastiketta. Voi jessus että voi ottaa päähän eikä mene jakeluun millään. "No kun se kone oli jo täynnä " ja loukkaantunut ilme, kun vaimo ei arvosta kotitöitä tekevää miestään taaskaan, grrrrrr...
Sotku! Se, kun koti on koko ajan ihan kaaoksessa, vaikka siivoaa päivät läpensä.
Ärsyttää maitotuotteet itsessään, ihminen on ainut eläin joka käyttää toisen eläimen maitotuotteita ja uskokaa mua, ilmanki pärjäis.. Maidosta on tehty miljardibisnes niin tottakai ihmiset on aivan aivopestyjä ja kun tottuneet ihan lapsesta asti syömään maitotuotteita ihan hervottomat määrät (etenkin täällä suomessa) niin ei osata olla ilman. hyi.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 18:02"]
Ärsyttää maitotuotteet itsessään, ihminen on ainut eläin joka käyttää toisen eläimen maitotuotteita ja uskokaa mua, ilmanki pärjäis.. Maidosta on tehty miljardibisnes niin tottakai ihmiset on aivan aivopestyjä ja kun tottuneet ihan lapsesta asti syömään maitotuotteita ihan hervottomat määrät (etenkin täällä suomessa) niin ei osata olla ilman. hyi.
[/quote]
Hyvää ravintoa ne silti on ja maistuvatkin meistä enemmistölle oikein hyvin...
Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että lihatuotteet ärsyttävät, ihminen pärjäisi oikein hyvin ilmankin, ja siten saataisiin paremmin ruokittua maapallon kasvava väestö. Mutta kun lihasta on tehty miljardibisnes, niin totta kai ihmiset ovat aivan aivopestyjä ja kun ovat tottuneet ihan lapsesta saakka syömään lihatuotteita ihan hervottomat määrät (paljon yli esim. syöpäjärjestöjen suositusten), niin ei osata olla ilman. Hyi"
Huomaat varmaan, että hoopoa ärsyyntyä tuollaisesta. Ole ilman, jos et tykkää. Ja anna muiden syödä, jotka tykkää. En minäkään ÄRSYYNNY sun ruokavaliostasi ;-)
Ärsyttää kun mies murustaa tai likaa keittiön aina kun se tekee jotain pientä, kun mies imuroi eikä se imuroi kunnolla. Muutaman kerran olen joutunut imuroimaan uudestaan. Kun hikiset vaatteet pitää ripustaa eteisen naulakkoon, ovien päälle tai minne tahansa muualle kuin sinne pyykkikoriin. Kun ihmiset pysähtelevät keskellä katua eivätkä väistä. Plus vielä se että Ruotsi menee finaaliin! :D
No onneksi on keksitty tiskihanskat (taitettuna) niin vesi ei valu kainaloon.