Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä arkinen asia sinua ärsyttää eniten?? esim.

Vierailija
18.05.2013 |

Tässä yksi esimerkki: En omistanut tiskikonetta yhdessä vaiheessa niin minua ärsytti tiskauksessa se, kun vesi valui kättä pitkin kainaloon, kun nosti kaappiin kuivumaan. Kainalot oli aina ihan märät...

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun mieheltä tippuu ruuanlaitossa esim. maustetta pöydälle, hellalle tai minne vaan, se ei pyyhi sitä pois. Samoin kaikki öljynroiskeet ja muut jää niille sijoilleen. Itse pitää sitten rätin kanssa käydä siivoamassa sen ruuanlaiton jäljet. 

Ärsyttää, kun pitää siivota koko ajan, että meillä mahtuu asumaan eikä lattiat olisi jatkuvasti hiekkaiset. Ja just kun olen siivonnut, niin hetken päästä on taas ruoanmuruja lattialla ja hiekkaa ja kiviä eteisen matolla. Tavaran ja roinan paljous ärsyttää myös. 

Kaupassa käydessä ärsyttää, jos juuri ne ruuat, mitä olin aikeissa ostaa, on loppu. Tosi usein suosikkileipäni kohdalla hyllyssä on tyhjää, kylmäaltaassa ei ole enää maustamatonta lihaa, vaan pelkkää marinoitua, suosikkikarjalanpiirakat on kaikki ostettu pois jne. 

Se kun tavarat on hukassa, ja niitä etsiessä menee aika ja hermo. Ja ettei mies löydä mitään itse, vaan kysyy aina multa, ja kun sanon, missä se on, väittää edelleen, ettei ole. Sitten mun pitää tulla ottamaan se tavara sieltä, missä sanoin sen olevan. 

Vierailija
2/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jatkuvasti täynnä olevat bio- ja sekaroskikset (omassa kodissa siis, tuntuu että ovat aina täynnä.. eikä kukaan muu "osaa" tyhjentää..) ja inhoon puolen desin loppua litran maitotölkissä, viimisiä veitsellisiä margariinipurkissa tai mitä tahansa ruoka-ainetta, (vessa-/talouspaperirulla) joka on lähes loppu...

Inhoan myös sitä että sen kerran kun vaivaudun pesemään lattiat, ne on jotenkin heti täynnä tahmeita läiskiä, vaikka ennen pesua eivät edes näyttäneet likaisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kans aivan hillittömästi se, jos joku mässyttää syödessään tai kulauttelee juodessaan. Ihan hirveetä! Ja toiseksi ärsyttää ja ällöttää ihmiset, jotka kesällä tulevat sisälle paljain jaloin. Siis ottavat sandaalit jaloistaan ja tulevat toisen kotiin paljailla varpaillaan. Yök! En ikinä kehtaisi mennä kenenkään toisen kotiin ilman sukkia, tuntuisi melkein yhtä kiusalliselta kuin mennä ilman paitaa. Olen varmaan vähän outo..

Vierailija
4/96 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 23:55"]

Mua ärsyttää kans aivan hillittömästi se, jos joku mässyttää syödessään tai kulauttelee juodessaan. Ihan hirveetä! Ja toiseksi ärsyttää ja ällöttää ihmiset, jotka kesällä tulevat sisälle paljain jaloin. Siis ottavat sandaalit jaloistaan ja tulevat toisen kotiin paljailla varpaillaan. Yök! En ikinä kehtaisi mennä kenenkään toisen kotiin ilman sukkia, tuntuisi melkein yhtä kiusalliselta kuin mennä ilman paitaa. Olen varmaan vähän outo..

[/quote]

??? Siis jos menet kesällä jonkun luo kyläilemään sandaaleissa, kaivat eteisessä varasukat laukusta ja paat jalkaan?

Vierailija
5/96 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju! Mua ärsyttää ihan suunnattomasti julkisten vessojen vessapaperitelineet, joissa se paperi katkee sisälle ja sitten saa pyöritella sitä rullaa ja tunkee kätensä sisälle sinne härveliin ja sormiin tulee naarmuja niistä hampaista. Aaargh! Ja nyt kun tähän vessa-asiaan päästiin, ärsyttää mm. töissä se, että jos joku käy kakkosella, olisi ihan kohteliasta käyttää vessaharjaa tarvittaessa... Yäk.

Vierailija
6/96 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne miehen touhuthan ne useimmiten ärsyttää...

esim. jos lakaisee keittiön tai eteisen lattian, ei koskaan tyhjennä rikkalapiota roskikseen vaan jättää ne murut ja hiekat siihen lapioon...

Kotiin tullessaan riisuu kengät ja jättää ne niille sijoilleen aivan ulko-oven eteen, keskelle lattiaa, minimaalisen pieneen tuulikaappiin. Eikä todellakaan nätisti rinnakkain vaan sikinsokin. Niistä ronttosista ei kompastumatta pääse ohi jos on kantamuksia, ja aina vieraiden tullessa hävettää...

Laittaessaan lautasia tms tiskikoneeseen ei koskaan huuhtele niitä... ei kuulemma tarvii kun kone pesee ne!

Imuroidessaan käy läpi vaan ne keskeiset reitit, seinänvierustoja tms ei tarvii imuroida ollenkaan, saati sitten sellaista paikkaa missä pitäisi nostaa tai siirtää jotain tavaraa. Samoin jos lasten huoneissa on leluja lattialla, sen huoneen imurointi pitää jättää väliin (niitä lelujahan ei siis voi kerätä...)

Tässä vaan muutama esimerkki ...miten mun mies voikin olla niin ärsyttävä, aarrggh! :)

Vierailija
7/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun tiskaa jotain käsin ja nojaa siihen tiskialtaaseen, paidan alaosa tulee ihan märäksi siinä lilluvasta vedestä. Siis ärsyttävää. 

Meillä on sellainen vanhanaikainen terästiskiallastyötaso ja itse olen hieman pullea ja lyhyt..

Vierailija
8/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiskausteemalla jatketaan....

-Se, kun on lakannut juuri kynnet ja ne ovat muka jo kuivuneet. Sitten alkaa tiskaamaan, menee suihkuun tai nukkumaan ja kappas, kynsilakat lähtee veden takia rullautumaan pois kynsistä tai niihin jää lakanasta painaumia.

-En omista tiskikonetta, joten valkoisiin mukeihin ym. jää esim. kahvista ärsyttäviä pinttymiä. Joskus astiat ovat pesun jälkeen ärsyttävän nihkeän ja rasvaisen tuntuisia.

-Kun on tiskannut ison vuoren astioita ja laskee tyytyväisenä tiskiveden pois. Sitten sattuu käännähtämään ja huomaa, että selän takana olevalla tasolla olisikin ollut vielä pari kippoa ja lusikkaa.

Vierailija
9/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun aurinko paistaa ja ei meinaa nähdä tätä näyttöä kunnolla :D

Vierailija
10/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun kävelijät jäävät tolloilemaan pyörätielle. Ärsyttää joka kerta, kun on pyörällä liikkeellä :D Tai kävellessä, kun joku mummo kävelee keskellä tietä h-i-t-a-a-s-t-i eikä kummaltakaan puolelta pääse ohittamaan.

Vierailija
11/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, miksei miehetkin, jotka laittavat (käsi)laukkunsa aina pöydän päälle. Esimerkiksi kaupoissa nostavat tiskille, ruokapaikoissa ruokapöydän päälle, toimistoissa työpöydän päälle. Raivostuttaa varsinkin, jos pöytä on toisen työpöytä (kaupoissa tiski on myyjän työpöytä). Jos on varaa kalliisen laukkuun, on kait varaa käytöstapohin. Hankkikoot rouvat käsilihakset, jolla jaksaa laukkua pitää käsivarsillaan.

Vierailija
12/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erikseen sekajäteastia, biojäteastia ja yleensä jokin muovipussi tiskialtaan alakaapissa, johon kerään pahvi- ja kartonkipakkauksia. Ei oo vain kerta tai kaksi, kun joku vieras on tunkenut siihen pahvinkeräyspussiin muovia, appelsiinin kuoria tms. Pikku juttu, mutta silti ärsyttää joka kerta. En haluaisi olla nipo, mutta edes vähän olisi kiva yrittää kierrättää....

Vierailija
13/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä se tiskaaminen, suorastaan s****nasta! Se käsien upottaminen kuumaan veteen ja rupeaa huimaamaan ja tulee ällö olo. Meillä mies tiskaa, jos jotain käsintiskattavaa on.

Vierailija
14/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan ylitsevuotavaisia tuskanpaikkoja julkiset, esim. kauppakeskusten vessat. Pahinta niissä on, että erittäin usein ei ole koukkua johon voisi ripustaa käsilaukun ja muut kantamukset. Kuraiselle, pissaiselle ja ties mille lattialle en käsilaukkuani laske. Muutenkin kopit ovat usein niin ahtaita, että varsinkin talvisaikaan kaikissa talvihynttyissä wc-käynnit ovat pelkkää taiteilua. En haluaisi takillakaan nuohota vessan toinen toistaan jännittävämpiä pintoja. Sitten tietysti saippuaa ei voi olla - eli ensin on pakko koskea useampaankin likaiseen ovenkahvaan pystyäkseen käymään siellä vessassa, sitten on pakko koskea paskaiseen hanaan saadakseen vettä tulemaan, ja sitten niitä käsiä ei kuitenkaan saa pestä saippualla kunnolla puhtaiksi.

Vierailija
15/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, en voi sietää. Onneksi voi ostaa palvelun (2krt/vko) ja miehenikin jollain tasolla pitää siitä enemmän.

Vierailija
17/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun roskis on aina täynnä

Vierailija
18/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu haiseva ja möykkäävä somaliperhe. En voi sietää heitä. Se ärsyttää.

Vierailija
19/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kanssa kun tiskejä nostellessa vettä valuu kainaloon! Se on kanssa ärsyttävää, jos tiskipöydällä on kuivauskaapin alla tavaraa, niin joistain astioista sitä vettä valuu näiden tavaroiden päälle. Ongelmahan olisi ratkaistavissa siirtämällä näitä tavaroita, mutta kun NIIDEN PAIKKA ON SIINÄ :D

Ärsyttää kun mies käärii sätkätupakoita eteisen tumman maton päällä eikä useinkaan tajua vetäistä rikkaimurilla (joka löytyy käden ulottuvilta) niitä lattialta. Miehessä ärsyttää myös ettei hän osaa avata verhoja oikein, vaan jättää ne rumasti. Pedatessaan sänkymme hän myös laittaa koristetyynyt aina rumasti.

Ärsyttää sekin, että kun jääkaapin ovemme on kahvaton eli koko toinen reuna on "kahvaa", se on täynnä likaisia sormenjälkiä. Kahvan kanssa ne liat kohdistuisivat vain siihen.

Kaikkea tällaista maata kaatavaa :D

Vierailija
20/96 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 14 verhojuttu on ärsyttävä. Miehen on ihan pakko jättää ne rumat putket siellä nurkassa näkyviin vaikka verhon voisi laittaa niiden päälle. Hitto kun muuten omaa hyvinkin esteettisen silmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän