Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Näin naisena.... koen, että on vaikea suostua miehen kanssa treffeille, jos hän lähestyy minua jonkin fetissinsä kautta. Eli jos olen joutumassa rooliin, että minuun arvoni miehelle on se, että mies pääsee toteuttamaan kanssani jonkun fetissinsä. Olen antanut pakit miehelle, jolla oli minun makuuni liian voimakas anaalifetissi, olen antanut pakit kultaisia suihkuja havittelevalle miehelle, kuten myös miehelle, joka halusi vaippaleikkejä tai miehelle, joka kiihottui vain pluskokoisista naisista ja lähestyi minua kertoen, että "tykkään tosi paljon teistä pluskoon naisist,a lähdetkö kanssani treffeilleä (miten tuohon voi mitenkään vastata, että lähden, kun mies ei kerro itsestään mitään muuta, ei olla tutustuttu yhtään, ainoa asia minkä hänestä tiedän, on että tykkää pluskoosta). Kun tuli tunne, että minä en ole muun arvoinen sille miehelle kuin fetissinsä toteuttaminen. Sellainen ei ole mieltä ylentävää ja tulee pakostakin ajatus, että olen vain esine hänelle.
Sen sijaan, huomaan, että kiinnostun miehistä, joilla ei juuri ole mitään ulkonäkövaatimuksia. Siis, että hän lähestyy minua vain minuna. Tottakai hän voi ja saakin laittaa merkille vaikka, että minussa on jotain sellaista ulkoonäössä, josta hän pitää, mutta silti ensi sijassa hän lähestyy minua ihmisenä ja sen pitää tulla luonnostaan - kaikilta ei tule. Sellainen avaa tutustumisilmapiirin myönteisellä tavalla ja on helppo tutustua ihan ilman mitään erityisempiä odotuksia. koen myös itsevarmat miehet todella houkuttelevina, mutta itsevarmuuden tulee olla positiivista laatua, ei mitään rähinätoopea
EIhän näitä iskuasioita voi koskaan avata täydelliseksi kaavaksi, että "tee näin, niin saat kaikki naiset", koska naiset eivät ole samanlaisia, kuten eivät miehetkään. Ja säätilakin voi vaikuttaa iskuyrityksen onnistumiseen. Tai vaikka kivi kengässä.
Sanoisin kuitenkin, että parasta on lähestyä naista ihan vain ihmisenä. Ei ne kilotkaan (tai kilottomuus) ole välttämättä ikuista, joten olisi kurjaa, jos toinen kiinnostuu toisesta vain kilojen vuoksi ja sitten se kilollinen ihminen kutistuukin. Tai päinvastoin. Mitäs sitten... kumppani vaihtoon?
Hyvin argumentoitu. Minä vain kiteytin tämän saman hyväksi käytökseksi. Tykkään isoista tytöistä, mutta mikään fetissi tai pakkomielle se ei silti minulle ole. Eikä edes edes ehto kiinnostumiselleni. Jos ensisijainen kiinnostuksen herättäjä täytyy valita, niin se on ehdottomasti älykkyys ja maalaisjärki. Mutta pyöreät naiset ovat visuaalisesti jauniimpia ja seksikkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin argumentoitu. Minä vain kiteytin tämän saman hyväksi käytökseksi. Tykkään isoista tytöistä, mutta mikään fetissi tai pakkomielle se ei silti minulle ole. Eikä edes edes ehto kiinnostumiselleni. Jos ensisijainen kiinnostuksen herättäjä täytyy valita, niin se on ehdottomasti älykkyys ja maalaisjärki. Mutta pyöreät naiset ovat visuaalisesti jauniimpia ja seksikkäämpiä.
Just näin.
Ukm37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa kovasti ajatus öljytä sellainen oikeasti pullukka nainen aivan kauttaaltaan kaulasta alaspäin. Vielä kun sen saisi toteuttaa täysin alastomalle naiselle hierontapöydällä niin olisin kovasti onnellinen.
Mies 40v
Itsellä kovasti samankaltainen haave, itse en tiedä kauniinpaa kuin sopivan reilusti ylipainoinen nainen😍
mikä teitä oikein vaivaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Ukm37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa kovasti ajatus öljytä sellainen oikeasti pullukka nainen aivan kauttaaltaan kaulasta alaspäin. Vielä kun sen saisi toteuttaa täysin alastomalle naiselle hierontapöydällä niin olisin kovasti onnellinen.
Mies 40v
Itsellä kovasti samankaltainen haave, itse en tiedä kauniinpaa kuin sopivan reilusti ylipainoinen nainen😍
mikä teitä oikein vaivaa? :D
MiXei kAikKi oO saManLaiSIa kU mEiZi? t: Jonne
Juuri näin. Surullista on miten ihmisten on vaikea ymmärtää erilaisuutta...
Juhannus lähestyy ja pääsee taasen tanssilavalle ihailemaan isopyllyisiä pullukoita kesämekoissaan. Tanssin varjolla voi vielä päästä tunnustelemaan ihanaa pehmeää vartaloa lähemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Juhannus lähestyy ja pääsee taasen tanssilavalle ihailemaan isopyllyisiä pullukoita kesämekoissaan. Tanssin varjolla voi vielä päästä tunnustelemaan ihanaa pehmeää vartaloa lähemminkin.
Ne pukeutuu telttoihin. Mekkoon eivät enää mahdu.
Älä mene paikalle prätkällä, koska et pysty kuljettamaan hoitoasi kotiisi.
Mutta hauskaa juhannusta.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/a116e8fc-7889-43f1-87…
Kuvan pylly vie kai hylhefaneilta erektiokyvyn?
Itseäni kiinnostavat kaikenkokoiset ja näköiset naiset.
kaupoilla ihastelen kuitenkin eniten varttuneempia isoja naisia joita tahtoisin pitää hyvänä.
Minua ei pelkkä paneminen kiinnosta vaan haluaisin myös jutella ja hieroa tapaamisen yhteydessä.
Minusta naisen pitää myös tulla ensin ettei vahingossakaan käy sitä ettei nainen saa samaa nautintoa kuin minä.
Mietin jatkuvasti että tämän kun pääsisin kokemaan jonkun himokkaan naisen kanssa niin olisin taivaassa
Iso30 kirjoitti:
kaupoilla ihastelen kuitenkin eniten varttuneempia isoja naisia joita tahtoisin pitää hyvänä.Minua ei pelkkä paneminen kiinnosta vaan haluaisin myös jutella ja hieroa tapaamisen yhteydessä.
Minusta naisen pitää myös tulla ensin ettei vahingossakaan käy sitä ettei nainen saa samaa nautintoa kuin minä.
Mietin jatkuvasti että tämän kun pääsisin kokemaan jonkun himokkaan naisen kanssa niin olisin taivaassa
Ehkäpä sun tarttis lähestyä jotain naista ensin?
Vierailija kirjoitti:
Iso30 kirjoitti:
kaupoilla ihastelen kuitenkin eniten varttuneempia isoja naisia joita tahtoisin pitää hyvänä.Minua ei pelkkä paneminen kiinnosta vaan haluaisin myös jutella ja hieroa tapaamisen yhteydessä.
Ehkäpä sun tarttis lähestyä jotain naista ensin?
Nyt on sanottava että en tiedä yhtään mistä lähtisin lähestymään.
varsinkin kun tahtoisin pitää kivaa+50 naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/a116e8fc-7889-43f1-87…
Kuvan pylly vie kai hylhefaneilta erektiokyvyn?
Ei vie. Kaunis pylly, mutta itse pidän runsaampia peppuja paljon seksikkäämpinä.
P.S. mikä saa sinut puhumaan kanssaihmisistä noin halventavaan sävyyn? Ongelmia itsetuntosi kanssa? Mielenterveydellisiä ongelmia?Peniskateusko riivaa, vaiko vain erektio ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pukeutuu telttoihin. Mekkoon eivät enää mahdu.
Älä mene paikalle prätkällä, koska et pysty kuljettamaan hoitoasi kotiisi.
Mutta hauskaa juhannusta.
Hahhahhaa. Huumori on vaikea laji, jos ei sitä osaa. Mutta hyvää juhannusta siitäkin huolimatta.
mikä sen ihanempaa kun +100 kiloinen nainen sängyssä vieressä
Takaa ei yllä ,päällä ei pysy ja alle ei uskalla mennä
m 57v
Kivasti vielä vartinki naimisen jalkeen hyllyy.
Minua lihavat naiset lähinnä ällöttää seksuaalisessa mielessä. En yhtään tykkää sellaisesta pehmeästä hyllyvästä olemuksesta ja vaikka lihava olisi vaatteet päällä hyvännäköinen, alasti paljastuu sellainen muhkurainen ja muodoton kroppa. Mutta kukin tyylillään, tänne pallolle mahtuu monenlaista tykkääjää.
Saisi istua kasvoilleni - nauttisin...
t.fixaresteffi
Ihannoin 100+ kg naista, jolla pituutta maksimissaan 160cm. Mieluummin 150 - 155cm. Pyöreä nainen piukassa paketissa. 🔥🔥🔥