Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Xvideos ja hakuun "bella bendz". Juuri niin seksikäs nainen, kuin nainen voi olla. Panisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta varmaan kiihottaisi suunnattomasti vähän aikaa sitten näkemäni 100+ kiloinen tyttö, joka tuli vastaan pieneen tuubitoppiin ja lyhyisiin trikooshortseihin pukeutuneena. Roikkuvien rintojen muodot ja nännit erottui aika irvokkaasti topin kankaan läpi.
Juurikin kuumottava näky.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta varmaan kiihottaisi suunnattomasti vähän aikaa sitten näkemäni 100+ kiloinen tyttö, joka tuli vastaan pieneen tuubitoppiin ja lyhyisiin trikooshortseihin pukeutuneena. Roikkuvien rintojen muodot ja nännit erottui aika irvokkaasti topin kankaan läpi.
Kiihottaa todella paljon! Mietin vaan, että onnistuuko yhdyntä pienehköllä kalulla, onko kellään kokemuksia?
On muuten taas ihana kesä fat admirer-henkiselle miehelle. Valtavia ihmisiä näkyy kaikkialla, eikä kehitykselle näy loppua.
Vierailija kirjoitti:
On muuten taas ihana kesä fat admirer-henkiselle miehelle. Valtavia ihmisiä näkyy kaikkialla, eikä kehitykselle näy loppua.
Todella sairas ja huolestuttava kehitys kun jo lapsetkin on Michelin-ukon näköisiä taikinanaamoja.
Käytiin kylpylässä ja lastenaltaassa makaili yksi kauhean kokoinen valas. Se ei päässyt omin avuin ylös vedestä. Sen mies (kai) auttoi sen jaloilleen. Oli pakko pureskella poskia, että ei revennyt nauramaan tapahtumaa.
Jos tollanen nainen on sängyssä, niin voi luoja sentään.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin kylpylässä ja lastenaltaassa makaili yksi kauhean kokoinen valas. Se ei päässyt omin avuin ylös vedestä. Sen mies (kai) auttoi sen jaloilleen. Oli pakko pureskella poskia, että ei revennyt nauramaan tapahtumaa.
Katselin tätä ketjua ja luulin alkuun, että tässä on kyse sellaisista muodokkaan naisellisista naisista eli isot rinnat, leveä lantio ja persettä ja reittä, mutta keskivartalolla on kuitenkin jonkinlainen vyötäröntapainen. Taitaa ollakin ihan läskifetissiketju joistakin kuvista päätellen. Tuo yksi video esim., jossa oli kirjastonhoitaja tms. Vartalo juuri epäedullisin mahdollinen, suurin osa ylimääräisestä kertynyt keskivartalolle erittäin epäterveellisesti. Tokihan on totta, että Suomessa ei sellaista viehättävää pulleutta geneettisistä syistä juuri edes näe. Jotkut nuoret saattavat sellaisia olla, mutta ikä tekee nopeasti tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin tätä ketjua ja luulin alkuun, että tässä on kyse sellaisista muodokkaan naisellisista naisista eli isot rinnat, leveä lantio ja persettä ja reittä, mutta keskivartalolla on kuitenkin jonkinlainen vyötäröntapainen. Taitaa ollakin ihan läskifetissiketju joistakin kuvista päätellen. Tuo yksi video esim., jossa oli kirjastonhoitaja tms. Vartalo juuri epäedullisin mahdollinen, suurin osa ylimääräisestä kertynyt keskivartalolle erittäin epäterveellisesti. Tokihan on totta, että Suomessa ei sellaista viehättävää pulleutta geneettisistä syistä juuri edes näe. Jotkut nu
Eikö lihvava ja pullea, bbw, ym sanat yleensä kuvaa juurikin keskivartaloltaan lihavaa jolla muita "muotoja" on vaihtelevasti lisäänä? ja kurvikas varmaan sitten enemmän juuri kuvailemiasi rintavaa ja pulleampaa pakaraa tai reittä jolla enemmän tiimalasi vyötärö (vaikka ei välttämättä laiha)? Muodokas ja plus kokoinen kuvaa varmaan sitten melko monenlaisia vartaloita? Toki voi olla muodokas ja laihakin. Toisaalta monilla termeillä on varmaan eri merkityksiä kuulijasta riippuen, joten kannattaako niillä hirveästi edes kikkailla...
Valaat (cetacea) on puolestaan vedessä elävien nisäkkäiden lahko (ks. vaikka wikipedia), eli ei mitään tekemistä ihmisen (homo sapiens) kanssa. Turha haukkua toisia vaikkei ulkonäkö itseä miellyttäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Xvideos ja hakuun "bella bendz". Juuri niin seksikäs nainen, kuin nainen voi olla. Panisin.
Kuuma on!
Samantha 38G tyyppinen iloinen rehevä vanhempi nainen olisi unelma 😍
Vierailija kirjoitti:
Samantha on kyllä kuuma
Vierailija kirjoitti:
Samantha oli nuoruuteni fantasia. Muut kuolasi jenna jamesonia, minä ssmanthaa. Kuuma mimmi edelleen, vaikka onkin ikää jo kertynyt.
Vierailijanro1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukas ja hyvinvarustettu mies saa yökerhosta aina laadukasta naisseuraa.
Rapamahat hakee toisistaan lohtuseuraa, kun muuta ei ole tarjolla.
Ja taas joku idiootti huutamassa omaa erinomaisuuttaan. Juuri tuon takia sie saatki vain tyhjäpäistä bimboja. Niistäkin huolit vain hoikimmat.
Itse urheillullusena miehenä pidän pulkukousta, mutta myös älykkäistä naisista. Nuo kaksi ominaisuutta oltava samassa paketissa, niin olen myyty.
Mistä löytäisi tällaisen miehen? Olen pullukka (170cm, vähän reilu 100 kg, mutta myös urheilen paljon eli läskin lisäksi olen ryhdikäs, muotoni hyvin kantava ja jäntevä. Läski laskostuu jotenkin nätimmin treenatun vartalon päälle). Olen myös erittäin älykäs, empaattinen ja lämminsydäminen. silti monille paino tuntuu olevan heti kättelyssä kynnys. Välillä kuullut tosi inhottavia kommentteja. Nyt en halua edes käydä treffeillä, kun en usko, että kukaan mies voisi oikeasti kiinnostua näin pulleasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas joku idiootti huutamassa omaa erinomaisuuttaan. Juuri tuon takia sie saatki vain tyhjäpäistä bimboja. Niistäkin huolit vain hoikimmat.
Itse urheillullusena miehenä pidän pulkukousta, mutta myös älykkäistä naisista. Nuo kaksi ominaisuutta oltava samassa paketissa, niin olen myyty.
Mistä löytäisi tällaisen miehen? Olen pullukka (170cm, vähän reilu 100 kg, mutta myös urheilen paljon eli läskin lisäksi olen ryhdikäs, muotoni hyvin kantava ja jäntevä. Läski laskostuu jotenkin nätimmin treenatun vartalon päälle). Olen myös erittäin älykäs, empaattinen ja lämminsydäminen. silti monille paino tuntuu olevan heti kättelyss
Olet juuri ihana nainen. Festareilla kesällä tapasin todella älykkään pullukan. Siinä juteltiin ja ajatukset loksahtivat kohdalleen. Nimi tosin jäi kysymättä ja paljon muutakin, kun en varattuna miehenä halunnut lähteä leikkimään kenenkään tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisi tällaisen miehen? Olen pullukka (170cm, vähän reilu 100 kg, mutta myös urheilen paljon eli läskin lisäksi olen ryhdikäs, muotoni hyvin kantava ja jäntevä. Läski laskostuu jotenkin nätimmin treenatun vartalon päälle). Olen myös erittäin älykäs, empaattinen ja lämminsydäminen. silti monille paino tuntuu olevan heti kättelyss
Vai pullukka. Läski sinä jo olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisi tällaisen miehen? Olen pullukka (170cm, vähän reilu 100 kg, mutta myös urheilen paljon eli läskin lisäksi olen ryhdikäs, muotoni hyvin kantava ja jäntevä. Läski laskostuu jotenkin nätimmin treenatun vartalon päälle). Olen myös erittäin älykäs, empaattinen ja lämminsydämine
Kyllä noilla mitoilla pitäisi jo pystyä myöntämään totuus. Pullukka on 170 cm ja 80 kg.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa noita lihavia naisia löytyy aika reilusti heti +30v jälkeen. Yleensä samalla tukkakin lyhenee. Onhan se hyvä et, joku niistäkin välittää.
Siitä tulee helposti sellainen kehitysvamm.ainen yleisvaikutelma jos on lyhyt pottatukka ja sitten kauheat ylipainokilot.
Vierailija kirjoitti:
Näillehän on omat erikoisvahvisteiset sängyt etteivät romahda lattian läpi. Eräässä dokumenttifilmissä näytettiin kuinka talon kantavia runkorakenteita piti vahvistaa pönkittämällä kun ylili.havaa siirrettiin ulos asunnosta. Olisi muuten tullut korjaamattomat rakenteelliset vauriot.