Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Vierailija kirjoitti:
n27 169/136
kukaan ei pidä minusta :(
kukaan ei ole yrittänytkään iskeä, toisaalta en missään käykään
enkä pysty samaistumaan mee too feministeihin, toisaalta se on varmaan ihan positiivinen juttu
yllättävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tee seksistä vähän hankalaa kun on ekstrakiloja? Tarkoitan siis ihan käytännössä, esim doggiestyle jos on ekstraa pepussa niin miten sinne ylettää? Vai onko sitten aina vain lähetyssaarnaaja tai nainen päällä?
Äh.🤨
Hanki Kamasutra ja/tai virittele mielikuvitustasi.
Hanki mieluummin elämä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tee seksistä vähän hankalaa kun on ekstrakiloja? Tarkoitan siis ihan käytännössä, esim doggiestyle jos on ekstraa pepussa niin miten sinne ylettää? Vai onko sitten aina vain lähetyssaarnaaja tai nainen päällä?
Olen ollut aika isojen tyttöjen kanssa ja ihan normaalilla vehkeellä on ylettänyt. Kun nainen levittää jalat, tulee jännästi lisää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aika isojen tyttöjen kanssa ja ihan normaalilla vehkeellä on ylettänyt. Kun nainen levittää jalat, tulee jännästi lisää tilaa.
No takaapäin et varmasti yletä.
Vierailija kirjoitti:
n27 169/136
kukaan ei pidä minusta :(
kukaan ei ole yrittänytkään iskeä, toisaalta en missään käykään
enkä pysty samaistumaan mee too feministeihin, toisaalta se on varmaan ihan positiivinen juttu
Niin, harvoin kotoa tullaan hakemaan :)
Vahvasti veikkaisin, että sinullekin löytyisi ottajia. Missä kilosi ovat ja onko sinulla sievät kasvonpiirteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaapäinkin on ylettänyt. Puhutko kokemuksesta vai onko tämä pelkkää ennekkoluuloa?
Hyvin yltää, kokemusta on semmoisista yli 120 kg. Huh, alkoi kyllä panettamaan.
kilot keskivartalolla ja reisissä, leukojakin kaksi eli en nyt kovin sieväksi itseä miellä
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että sulla ei ole mitään kokemusta isommasta naisesta. Mä olen ollut painavimmillaan 125kg (pituus 168) eikä kyllä ole ollut mitään ongelmia saada penistä mun sisälle takaapäin. Onnistuu ihan normaalinkin kokoisella peniksellä. Joku prinssinakki nyt ei ylety hoikankaan naisen pilluun.
Nyt painan 108kg ja vallan mainiosti vakipanon penis pääsee mun sisälle takaapäin pantaessa. Ei todellakaan ole asennot vain lähetyssaarnaaja ja mä päällä.
Vierailija kirjoitti:
kilot keskivartalolla ja reisissä, leukojakin kaksi eli en nyt kovin sieväksi itseä miellä
Usein naisilla on todella negatiivinen käsitys omasta ulkonäöstään. Ne asiat, joista et pidä omassa ulkonäössäsi, voivat olla jonkun toisen mielestä maailman kuumin juttu.
Taitaa olla niin, että olet päättänyt, että kukaan ei kiinnostu sinusta, jolloin käyttäydyt sen mukaisesti. Tällöin ennustus toteuttaa itsensä.
Tuli mieleen, onko muita joita viehättää BBW-kumppanin pyykkien käsittely? Esim. kun ripustaa omia alushousuja huomattavasti isommat pöksyt narulle kuivamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika mitätön muna pitää olla, ettei naiseen ylety. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, onko muita joita viehättää BBW-kumppanin pyykkien käsittely? Esim. kun ripustaa omia alushousuja huomattavasti isommat pöksyt narulle kuivamaan :)
Kyllä silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan. Näen sieluni silmin sen muhkean pyllyn paksuposkisen posliinipillun. 👌
Minusta se on kivointa kun nainen on jokapuolelta pullea ja pyöreä mutta kuitenkin siinä rajalla, että jaksaa vähän aikaa kantaa sylissä :) Eli itselle about 100kg / 1,5x oma ruumiinpaino
Olipa kivaa, kun hain urbaanisanakirja.com:ista hakusanaa "lirputin" ja ruutu lävähti täyteen (naisten) xl-alusvaatemainoksia. Joskus internet tietää itseänikin paremmin mitä haluan nähdä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika mitätön muna pitää olla, ettei naiseen ylety. 🤣
Persihrat roikkuu reiän edessä.
Kyllä on xxl naisia tullut kohdattua. Viime kesänä kun kiertelin Suomea moottoripyörällä tapasin Keski-Suomessa levähdyspaikka uimarannalla kyllä todella upean tapauksen. Kauniiseen virheeseen uimapukuun pukeutuneen naisen. Tai oikeastaan nainen oli kaunis ja jokainen uimapuku olisi ollut hänen päällä kaunis. Pitkät hiukset ja hymyilevä. Kävin uimassa ja keräilin roskia rannalta. Jäin juttuun hänen kanssaan. Kyselin vinkkiä kohtuullisesti leirintä paikasta. Hän neuvoi reitin rauhalliseen pieneen leirintä paikkaan. Illalla hän tuli katsomaan oliko ottanut vinkistä vaarin. Juttelimme ja vietimme aikaa nuotio paikalla yöhön asti reilusti. Tuli juttua minne seuraavaksi. Antoi osoitteen jota suositteli. Laitoin sen navigaattoriin hänen lähdettyä. Se oli 20 km päässä. Seuraavana päivänä ajoin sinne. Hän tuli heti halamaan. Siinä meni loppu loma. Omakoti talon pihalla parkissa. Ja kauniin naisen seurassa.
Äh.🤨
Hanki Kamasutra ja/tai virittele mielikuvitustasi.