Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kivointa kun nainen on jokapuolelta pullea ja pyöreä mutta kuitenkin siinä rajalla, että jaksaa vähän aikaa kantaa sylissä :) Eli itselle about 100kg / 1,5x oma ruumiinpaino
Vaimolla oli painoa ennen laihdutusta noin 120 kg. Hyvin jaksoi kynnyksen yli nostaa ja hän todellakin oli jokapuolelta pullea ja pyöreä. Kaunis ja seksikäs hän on edelleen 80 kiloisenakin.
Kiva kun on muitakin samanhenkisiä miehiä. Mä pidän eniten vatsakkaista, isoperseisistä ja sopivasti pyöreäposkisista naisista. Tiukat leggarit joihin tungettu iso perse ja massu napaa myöden saa mut kuumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun on muitakin samanhenkisiä miehiä. Mä pidän eniten vatsakkaista, isoperseisistä ja sopivasti pyöreäposkisista naisista. Tiukat leggarit joihin tungettu iso perse ja massu napaa myöden saa mut kuumaksi.
Onneksi kelit lämpenee ja kesällä näitä upeuksia liikkuu kaupungilla. Kohta pääsee rannalle ihailemaan bikini pullukoita.
Lihat vaan on oikeassa kohtaa. Saunassa näkee lihavia vatsakkaita naisia, nk keskivartalolihavuus Vaarallista.
Eräs tunnettu edesmennyt toimittaja kertoi että naisen tulee olla rintava, reitevä ja per----sevä
Ottaapa joillekin koville tajuta, että isokokoisiakin naisia on olemassa ja miehiä, jotka näistä tykkäävät.
Odotan taas innolla lämpöisiä kelejä, että seinän takana asuva Satu vaihtaa vähän kevyempiin vaatteisiin.
Kiva katsella sälekaihtimien välistä, kun Satu kävelee ikkunan ohi.
Niiden paksujen reisien väliin kun pääsisi peuhaamaan.
Satulla on varmasti ihanan tuuhea karvainen, iso pillu ja paksut pillunhuulet, joita olisi niin kiva suukotella...
Kielellä kutitella klitorista...
Saada Satu aivan märäksi.
Sitten työntyä takaapäin Satun kuumaan pilluun, työntää kaksi sormea tiukkaan peräaukkoon ja naida häntä rajusti niin, että lätinä ja läiske kuuluisi pihalle saakka!
Big girls gives you the best pleasure!
Tämmöinen Satu tällä kertaa!
varsinkin tuo ........ asuva ........ voi pojat
Vierailija kirjoitti:
varsinkin tuo ........ asuva ........ voi pojat
Hyvä, että vähän sensuroit, saattaisi joku pian arvata, kuka olet ja kenestä haaveilet! Hui! :)
Mistähän tällaisia miehiä, jotka pitävät plus kokoisistakin naisista, oikeasti löytää? Uskaltaako kukaan enää nykypäivänä lähestyä esim. jos ulkona näkee mieleisen naisen? Tuntuu kyllä siltä että katseet ennemminkin kääntyvät pois päin pullukasta...
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tällaisia miehiä, jotka pitävät plus kokoisistakin naisista, oikeasti löytää? Uskaltaako kukaan enää nykypäivänä lähestyä esim. jos ulkona näkee mieleisen naisen? Tuntuu kyllä siltä että katseet ennemminkin kääntyvät pois päin pullukasta...
Kyllä meitä pullukoita rakastavia miehiä on jokapuolella. Valitettavasti usein juuri ne omiin silmiin kauniit naiset suhtautuu lähestymis yrityksiin jotenkin välinpitämättömästi. Ikään kuin eivät ota minua tosissaan.. näitä itseni kanssa samalla tavalla hoikkia naisia riittäisi, mutta minua ei vain sytytä.
M 185/68kg
Kyllä. Rakastan isomahaisia naisia. Minusta se pehmeä vartalo on kaunis. Pyllyä, vatsaa ja reittä täytyy naisessa olla, jos minun huomion aikoo saada.
Asia on näemmä ainakin tärkeäksi koettu, kun yli 500 kommenttia kerännyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
isot tytöt vie voiton 100-0
Totta. 👌
Taas kesän tullessa alkaa läskit pursuamaan ulos vaatteista. Vastenmielinen näky. Onneksi jotkut naiset jaksavat välittää ulkonäöstään ja terveydestään. Eilen uutisissa vilahti Saarikko. Meinasin oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vaikea lähestyä naisia ylipäätään. Kiinnostuksen osoittaminen tulkitaan helposti häirinnäksi, vaikka kuinka kohteliaasti ja korrektisti käyttäydyt. Kukaan fiksu mies ei hae enää kontaktia. Se on jäänyt naisten tehtäväksi. Kiitos kuuluu äärifeminismille tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vaikea lähestyä naisia ylipäätään. Kiinnostuksen osoittaminen tulkitaan helposti häirinnäksi, vaikka kuinka kohteliaasti ja korrektisti käyttäydyt. Kukaan fiksu mies ei hae enää kontaktia. Se on jäänyt naisten tehtäväksi. Kiitos kuuluu äärifeminismille tästäkin.
Jos kiinnostuksen osoittaminen tulkitaan häirinnäksi, niin silloin tekee jotain väärin. Älä kysy minulta, että mitä, mutta asiaan varmaan auttaa, jos vähän vaihtaa omaa lähestymiskulmaa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostuksen osoittaminen tulkitaan häirinnäksi, niin silloin tekee jotain väärin. Älä kysy minulta, että mitä, mutta asiaan varmaan auttaa, jos vähän vaihtaa omaa lähestymiskulmaa naisiin.
Kyllä minä olen aina hyväkäytöksinen ja tahallani ketään koskaan loukkaa. En puhunut omasta kokemuksesta, vaan ihan ulkopuolisen tarkkailijan silmin. Aivan käsittämättömiä asioita tulkittu häirinnäksi.
🤣🤣🤣🤣 Kunnon trolli tai sitte joku 10v pojankloppi siellä virnuilee.