Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Kaunista katsottavaa on, kun iso pylly hyllyy tiukoissa housuissa pitkin katuja. Liian pieni napapaita pueistaa pyöreitä rintoja ja pullea vatsa kurkistelee housun ja paidan välistä. 🔥🔥
Kohta taas talvi saapuu ja ja kaikki ihanat naiset tiukoissa vaatteissaan pukeutuu telttoihin ja säkkeihin... 😭
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas talvi saapuu ja ja kaikki ihanat naiset tiukoissa vaatteissaan pukeutuu telttoihin ja säkkeihin... 😭
Suurimman osan pukeutuminen nyt vaan on vaateteollisuuden varassa ja on pukeuduttava sään mukaan, eli Suomen ilmastossa talvella pakkaseen ja räntään varautuen. Teltta- ja säkkikankaat tosin ei juurikaan lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan pukeutuminen nyt vaan on vaateteollisuuden varassa ja on pukeuduttava sään mukaan, eli Suomen ilmastossa talvella pakkaseen ja räntään varautuen. Teltta- ja säkkikankaat tosin ei juurikaan lämmitä.
Onneksi on näitäkin, jotka osaavat näyttää seksikkäiltä myös toppavaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista katsottavaa on, kun iso pylly hyllyy tiukoissa housuissa pitkin katuja. Liian pieni napapaita pueistaa pyöreitä rintoja ja pullea vatsa kurkistelee housun ja paidan välistä. 🔥🔥
Tuollaisia ,kun näkee tulee aina hyvälle tuulelle. Aina kun näen tuollaisia yritän saada katsekontaktin ja hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ,kun näkee tulee aina hyvälle tuulelle. Aina kun näen tuollaisia yritän saada katsekontaktin ja hymyillä.
Kyllä. Näyttää todella hyvältä.
Huoh.. mistä tällaisia hyvin varusteltuja miehiä löytää jotka tykkää pyöreistä naisista?
Otetaanko nämä naiset vain yhden illan juttuihin vai halutaanko niiden kanssa mitään pysyvää?
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. mistä tällaisia hyvin varusteltuja miehiä löytää jotka tykkää pyöreistä naisista?
Otetaanko nämä naiset vain yhden illan juttuihin vai halutaanko niiden kanssa mitään pysyvää?
Itsellä on jo oma pullukka kainalossa. Elämme avoimessa suhteessa ja harrastamme silloin tällöin seksiä myös muiden kanssa. Joskus yhdessä, jjoskus erikseen. Olen hetero mies ja avokki bi nainen. Meille sopii tällainen kuvio hyvin.
Sopivasti pyöreä nainen on paras.
Onko muita jotka eivät tykkää isojen naisten pillujen ulkonäöstä erityisesti takaapäin? Minua ällöttää roikkuva nahka joka venyttää pillua alaspäin. Itse pidän enemmän piukemmasta paketista, jossa tavara ei ole piilossa ihopoimujen alla.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka eivät tykkää isojen naisten pillujen ulkonäöstä erityisesti takaapäin? Minua ällöttää roikkuva nahka joka venyttää pillua alaspäin. Itse pidän enemmän piukemmasta paketista, jossa tavara ei ole piilossa ihopoimujen alla.
Jo pelkkä mielikuva tuosta saa oksennuksen kurkkuun. Hyi h.e.l.v.e.t.t.i.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, jos 70+ voi näkymä olla kuvailusi kaltainen...
Bella Bendz ja xvideos. Tuota naista, kun porataan pyllyyn, niin en tiedä mitään kiihottavampaa. 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Bella Bendz ja xvideos. Tuota naista, kun porataan pyllyyn, niin en tiedä mitään kiihottavampaa. 🔥🔥🔥
Hyi s..tana, mikä kasa.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Kuuma kypsä mimmi. Ja se perse. 🔥🔥🔥🔥🔥
Taas täytyy tulla tähän ketjuun hehkuttamaan kuinka mukava on pullean naisen pulleuksia koskettaa ja paijata, ja kokea tehostunut lämmöntuotto. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Taas täytyy tulla tähän ketjuun hehkuttamaan kuinka mukava on pullean naisen pulleuksia koskettaa ja paijata, ja kokea tehostunut lämmöntuotto. Nam!
Maailma on kylmä ja kova. Naiseni on lämmin ja pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Juu niin on!?
Mitä mieltä? Holly Jayde, teen bbw?
Joskus kasarillahan oli Miss Pullukka. Järkyttävä näky. Hampaattomalla suullaan yritti hymyillä ja keikistellä korsetissa joka oli kuin jätesäkki.