Kerro mielipiteesi! Mulla on (tai oli?) kaveri,
joka on naimisissa ja isä, siis mies. Me nähtiin viikon-kuukauden välein, se vaihteli. Tavattiin lähiöbaarissa ja mentiin usein sieltä meille, koska mulla oli ostettuna aina viiniä. Kaveri joi aina tosi paljon ja mäkin join. Viimeksi mies sanoi että viestejä on tullut liikaa (pyysin häntä 3 kertaa ed. viikolla baariin ja lopulta mies lähetti itse viestin) ja niitä viestejä ja juomista ja baarielämää pitää rajoittaa. Sanoin että lähetä sinä sitten viesti kun haluat nähdä.
Siitä on kaksi kuukautta eikä mitään viestiä ole tullut! Miksi mies ei ole ottanut yhteyttä minuun? Mikä hänen tuli? Lähettäisitkö itse viestin vai odottaisitko vielä vai unohtaisitko koko tyypin?
Kommentit (72)
Jos mies päättää itse mitä tekee, ja nyt on päättänyt olla tapaamatta sua, niin mikä se sun ongelma olikaan? ;)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 20:59"]
Mutta miksi nyt muutos? Miksi se ei ota yhteyttä? AP
[/quote]
Jos älytön juominen alkoi vaikeuttaa perhe-elämää ja varsinkin häiritä lapsia, niin hei: siinä syy. Ihminen tulee katsos joskus järkiinsä ja lopettaa huonot tapansa.
[/quote]
Mutta voishan se lähettää viestin, jos haluaisi tavata. Eihän olisi pakko juoda niin paljon. AP
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:05"]
Jos mies päättää itse mitä tekee, ja nyt on päättänyt olla tapaamatta sua, niin mikä se sun ongelma olikaan? ;)
[/quote]
On vähän hölmö olo. Mietin että voisiko olla, että mies huomasi että on ihastunut minuun ja päätti siksi lopettaa baarissa tapaamiset ja jatkot, ettei menisi liian pitkälle. Voisiko olla näin? AP
Mä enemmän ihmettelisin, jos tuollaista jatkuisi kovinkin pitkään.
Jäikö sulla jotain kertomatta? Oletko kenties toinen nainen? Rakastunut häneen? Mies jäi nyt kiinni?
Eli se ei halua tavata sua. Ja jos hän on päättänyt lopettaa juomisen kokonaan, niin parasta onkin jättää vanhat kaverit.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:07"]
Mä enemmän ihmettelisin, jos tuollaista jatkuisi kovinkin pitkään.
Jäikö sulla jotain kertomatta? Oletko kenties toinen nainen? Rakastunut häneen? Mies jäi nyt kiinni?
[/quote]
En ole toinen nainen! En ole rakastunut. AP
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:08"]
Eli se ei halua tavata sua. Ja jos hän on päättänyt lopettaa juomisen kokonaan, niin parasta onkin jättää vanhat kaverit.
[/quote]
Sittenhän olisin ollut vain ryyppyseuraa?? AP
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:10"]
[/quote]
[/quote]
Mutta niinhän sä olet selvästi ollutkin. Tapaamiset aina lähiöbaarissa ryypiskellen.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:13"]
[/quote]
[/quote]
Mutta niinhän sä olet selvästi ollutkin. Tapaamiset aina lähiöbaarissa ryypiskellen.
[/quote]
Ja meillä. Joskus mies tuli baarista meille valomerkin jälkeen kun lähetin viestin, että tuleeko hän lasilliselle, vaikka en ollut itse siellä. AP
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja meillä. Joskus mies tuli baarista meille valomerkin jälkeen kun lähetin viestin, että tuleeko hän lasilliselle, vaikka en ollut itse siellä. AP
[/quote]
Ryyppyseuraa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:05"]
[/quote]
On vähän hölmö olo. Mietin että voisiko olla, että mies huomasi että on ihastunut minuun ja päätti siksi lopettaa baarissa tapaamiset ja jatkot, ettei menisi liian pitkälle. Voisiko olla näin? AP
[/quote]
Saisko tähän kommentteja? AP
Huomautan, että minä en juonut niin paljon kuin mies vaan juttelin paljon. AP
Naiset vatvoo aina sitä, miksi joku ei ota yhteyttä. Mä en tajua tällaista. Joko soitat sille ja kysyt tai et mieti asiaa. Miten helvetissä kukaan täällä voisi tietää minkälainen suhde sulla on kavereihisi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:19"]
Naiset vatvoo aina sitä, miksi joku ei ota yhteyttä. Mä en tajua tällaista. Joko soitat sille ja kysyt tai et mieti asiaa. Miten helvetissä kukaan täällä voisi tietää minkälainen suhde sulla on kavereihisi.
[/quote]
En soita, kun kaveri käski rajoittaa. Sovittiin että hän ottaa yhteyttä. AP
Selvä tapaus. Sä olit pelkkää ryyppyseuraa ja nyt mies on päättänyt lopettaa ryyppäämisen.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:01"]
Ootko kertaakaan pysähtynyt miettimään vaimon kannalta, että miltä tuollainen hänestä voisi tuntua?
[/quote]
Oon ja tiedän, että vaimo ei tykkää, mutta mies päättää itse mitä tekee. AP
[/quote]
Ehkä mies on nyt sitten päättänyt, että ei ole ok käydä sun luona pämppäämässä.
Ehdottaisitko minuna tapaamista muissa merkeissä? Esim. kutsuisin kahville. AP
miksi sinä haluat vielä tavat häntä, jollet ole ihastunut? Etkö löydä muuta ryyppyseuraa tai ylipäätään muita kavereita, kuin (itseäsi vanhemman) naimisissa olevan ukon?
eli olet ihastunut, mikä ei ole ollenkaan järkevää. Ihastu johonkin toiseen, joka voi antaa sinulle kaiken! "olet niin lätkässä, että sinulle riittää kun hän tulee käymään edes silloin kun tykkää vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä". Miksi sä odotat jonkun äijän soittoa aina 3-6 vkoa, että saat sitten yhden illan pämpätä sen kanssa viinaa? Lopeta itsesi alentaminen nyt heti! niin kivaa teillä ei voi yhdessä olla, ettet parempaa löytäisi, trust me
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:01"]
Ootko kertaakaan pysähtynyt miettimään vaimon kannalta, että miltä tuollainen hänestä voisi tuntua?
[/quote]
Oon ja tiedän, että vaimo ei tykkää, mutta mies päättää itse mitä tekee. AP