Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mielipiteesi! Mulla on (tai oli?) kaveri,

Vierailija
15.05.2013 |

joka on naimisissa ja isä, siis mies. Me nähtiin viikon-kuukauden välein, se vaihteli. Tavattiin lähiöbaarissa ja mentiin usein sieltä meille, koska mulla oli ostettuna aina viiniä. Kaveri joi aina tosi paljon ja mäkin join. Viimeksi mies sanoi että viestejä on tullut liikaa (pyysin häntä 3 kertaa ed. viikolla baariin ja lopulta mies lähetti itse viestin) ja niitä viestejä ja juomista ja baarielämää pitää rajoittaa. Sanoin että lähetä sinä sitten viesti kun haluat nähdä.

Siitä on kaksi kuukautta eikä mitään viestiä ole tullut! Miksi mies ei ole ottanut yhteyttä minuun? Mikä hänen tuli? Lähettäisitkö itse viestin vai odottaisitko vielä vai unohtaisitko koko tyypin?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä tyhmä mies kun tolleen vedättää! Joku tyhmän naisen tyhmä runkkarimies. Unohda se luuseri.

Vierailija
22/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä ihan hirvee takiainen etten ihmettele kun pisti välit poikki, turha odottaa siis kuulumisia enää ikinä :D huhhuh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:45"]

Sä oot kyllä ihan hirvee takiainen etten ihmettele kun pisti välit poikki, turha odottaa siis kuulumisia enää ikinä :D huhhuh...

[/quote]

No en ollut kaverille takiainen. Ihan saattoi olla kuukausi välissä usein kun lähetin viestin, joskus sitten tiheämmin, mutta en tosiaan ahdistellut. Tässä vain nyt mietin kaverin motiiveja. AP

Vierailija
24/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sita nyt niin kauheasti pohtimaan? Vaikeahan se on arvata, ellei itse kerro. Meilla oli niin, etten ikina laittanut viestia enka kutsunut, mutta han aina tuli paikalle, joskus toi viinoja mukanaan, useimmiten pani minut ostamaan ne itselleen ja orisemaan siina hanen vierellaan. Nyt onneksi tapaamiset melkein nollassa. Motiiviaan en vielakaan tieda.

Vierailija
25/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 23:34"]

Usko nyt ap että olit vain ryyppyseuraa, joka selvästi kävi ahdistavaksi. Näiden tähän ketjuun kirjoittamiesi viestien perusteella ei tarvii miettiä miksi mies ahdistui toiminnastasi. Pientä pakkomiellettä ilmassa sinulla.

Jos ainoa yhteinen harrastuksenne oli juominen, miten suhteeseenne voisi lukea mitään syvempää?

[/quote]

Ei syvempää vaan kaveruutta. Enkä ole pakkomielteinen koska en ole ottanut kaveriin nyt yhteyttä. Vapaaehtoisesti mies mun kanssani tuli. Ja viimeksi otti ITSE muhun yhteyttä, kun olin ensin kysynyt parina tai kolmena  päivänä onko menossa baariin. AP

[/quote]

Sinä jankkaat ja jankkaat ja jankkaat ja jankkaat tätä asiaa. Sitä sanotaan pakkomielteeksi. Etkö sanonut aloituksessa miehen sanoneen että nyt riittivät yhteydenottosi?

Ja oikeat kaverit viettävät aikaa myös selvin päin. Ryyppyseuran kanssa vain ryypätään. Sinä kuvittelet nyt miehen olevan sinuun ihastunut. Mieskin on tainnut huomata nämä kuvitelmasi ja uskon sen olevan syyn miksi lopetti yhteydenpidon. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko tällaista käynyt sinulle aikaisemminkin?

Vierailija
26/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, että tarjositko sille miehelle ilmaiset viinat ja olit siksi hyvä ryyppykaveri? En usko miehen olleen sinuun ihastunut. Etsi uusia kavereita.

Vierailija
27/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on synkempi ryypätä ja juoppoa ymmärtää parhaiten toinen juoppo.

Vierailija
28/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:01"]

Herää kysymys, että tarjositko sille miehelle ilmaiset viinat ja olit siksi hyvä ryyppykaveri? En usko miehen olleen sinuun ihastunut. Etsi uusia kavereita.

[/quote]

Tarjosin ilmaiset viinit kotonani ja mies osti mulle muutaman kerran lasin viiniä. Sillä miehellä on kyllä varaa ostaa omat viinansa, ei se siitä ole kiinni. Se ei voinut juoda kuitenkaan kotona samalla tavalla, ymmärtääkseni. En mä nyt oikeasti luule kaverin ihastuneen, se oli vain päähänpälkähdys. Ei hän antanut koskaan ymmärtää niin. Kun halasin häntä kerran kun hän lähti kotiin, hän ei halannut takaisin. AP

Vierailija
29/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ehka tuosta kyse, etta juoppoa ymmartaa parhaiten toinen juoppo.

Vierailija
30/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:12"]

Mieshän laittoi sulle viestin että otat liian usein yhteyttä ja ryyppyjutut vähenee nyt. Eli ei vaimoa vaan häntä itseään ahdisti sun yhteydenotot. Toisin sanoen sun seura ei kiinnosta, ei ryypätessä tai muutenkaan

[/quote]

Ei lähettänyt viestillä sitä, vaan lähetti viestin että tulenko baariin ja sanoi sen MEILLÄ jatkoilla. Siis että viestejä on tullut vähän liikaa ja baaria/juomista pitää vähentää. AP

Vierailija
31/72 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko antaisit olla. :) 
Voi ollakin että on kotona tullut bolemiikkia - ja ehkä syystäkin. En tiedä motiivejasi mutta vaimo saattaa tuntea olonsa aika syrjäytetyksi (toki varmasti mustasukkaiseksikin, mutta olen itse ollut tuossa vaimon roolissa ja tuntui epämukavalta, kun oli jatkuvasti kolmas pyörä "kaverina" liikenteessä mutta sen verran usein, että jäi motiivit kyllä aika epäselviksi loppupeleissä. Lisäksi nimenomaan hiihti miehen perässä ja minä olin jonkinlaisen taustavarjon roolissa, eikä juuri edes yrittänyt tutustua minuun - aika loukkaavaa). 

Eli vaikka olisitkin ollut ihan kaverina liikenteessä, ehkä pieni hienotunteisuus olisi silti ollut paikallaan? 

Tai sitten mies on ajatellut itse antavansa väärää kuvaa vaimolleen, tai tulkinnut sinun ihastuneen itseensä ja katsonut parhaaksi vetäytyä. Tai sitten hänen puhelimensa on tippunut järveen tai häneen on iskenyt tornado tai hän on muuttanut kuuhun. Kuka tietää. :)

Ja kyllä tuo että ilmoitti sinulle suoraan että viestejä on tullut liikaa ja juomista pitää vähentää --> ehkä siinä on selkeä vastaus. Juominen on vähentynyt ja sinun seurasi koska viestejä on tullut liikaa, simppelein ratkaisu yleensä se oikea. 

Vierailija
32/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallista elämää vietät. Onko sulla lapsia ap? Toivottavasti ei.

Vierailija
33/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus dokaamisen vaan on loputtava. Silloin myös dokausseura unohdetaan.

Vierailija
34/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 20:54"]

Aika kummallista elämää vietät. Onko sulla lapsia ap? Toivottavasti ei.

[/quote]

Olen sinkku, ei lapsia. AP

Vierailija
35/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vaimo ja lapset ja työ ja harrastukset ja ystävät ja sukulaiset niin ei vaan ehdi ryypätä kaiken päivää.

Vierailija
36/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista teillä, varsinkin siltä mieheltä, että perheenisän pitäisi käydä jonkun vieraan naisen luona juomassa viiniä. Hänkin sen selvästi itse tajusi. Anna olla ja miehen olla rauhassa.

Vierailija
37/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 20:57"]

No jos on vaimo ja lapset ja työ ja harrastukset ja ystävät ja sukulaiset niin ei vaan ehdi ryypätä kaiken päivää.

[/quote]

Ei sitä kaiken päivää ollut vaan oli usein kolme viikkoa tai kuukausi tai varmaan joskus 6 viikoakin välissä. Joskus tiheämmin, joskus harvemmin, pari kertaa kahtena päivänä viikonlopussa. Aina mies ei tullut jatkoille vaan lähtikin yhtäkkiä kotiin.

Mutta miksi nyt muutos? Miksi se ei ota yhteyttä? AP

Vierailija
38/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kertaakaan pysähtynyt miettimään vaimon kannalta, että miltä tuollainen hänestä voisi tuntua?

Vierailija
39/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 20:59"]

Aika erikoista teillä, varsinkin siltä mieheltä, että perheenisän pitäisi käydä jonkun vieraan naisen luona juomassa viiniä. Hänkin sen selvästi itse tajusi. Anna olla ja miehen olla rauhassa.

[/quote]

Aina meni koko pullo ja sitä ennen baarissa ja varmasti kotonakin. Ei ne mitään kynttiläiltoja olleet. AP

Vierailija
40/72 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 20:59"]

Mutta miksi nyt muutos? Miksi se ei ota yhteyttä? AP

[/quote]

Jos älytön juominen alkoi vaikeuttaa perhe-elämää ja varsinkin häiritä lapsia, niin hei: siinä syy. Ihminen tulee katsos joskus järkiinsä ja lopettaa huonot tapansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan