Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kaverin uusi nuori ”tyttöystävä”

Vierailija
11.07.2020 |

Eilen oli isommalla porukalla illanistujaiset eräällä (lähinnä mieheni) kaverilla. Porukassa kaikki n. 25-30 v (kaveri 25). Paitsi tämän kaverin tyttöystävä joka oli 20 vuotias.

Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu. Olivat ilmeisesti tavanneet tinderissä joskus alkukesästä. Tämä kaveri jonka kanssa tyttö seurustelee on mielestäni lievästi vähän sellainen limainen naistenmies, ja kaksin ollessame koitin hänelle jotain siitä sanoakkin.

Minusta on suoraansanottuna vähän noloa raahata aikuisten illanistujaisiin melkein alaikäistä hoitoaan ja esitellä hänet tyttöystävänä.

Kommentit (307)

Vierailija
61/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kade? Oliko siellä muita naisia kuin sinä ja tämä 20v.?

En ole kateellinen, miksi olisin. Oli meidän lisöksi viisi muuta naista

Vierailija
62/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tällä 20v tytöllä ei ehkä ole nuoruudessa mennyt asiat aivan putkeen ja sen takia vielä aikuislukiossa. Ehkä on vain nuori ja epävarma itsestään ja sen takia haluaa panostaa liikaa pukeutumiseen ja meikkaamiseen. Teillä muilla joo työt, asunnot ja lapset. Ihan kuin ne olisi elämässä ne tärkeimmät asiat? Ei ole.

Tämä aloitus vaan kuvastaa sitä ihmistyyppiä, jota vihaan. Eli ylimielistä asennetta vailla empatiakykyä toisia kohtaan. Ihmistyyppi, joka tuomitsee toisen pinnallisten asioiden takia. Voin vain kuvitella teidän kaveriporukan keskustelun semmoiseksi vastavuorottomaksi kilpahuudoksi, jossa jokainen sanoo väliin oman mielipiteen vailla kiinnostusta toisen mielipiteestä. Yritetään päteä ja näyttää mahdollisimman laadukkaalta ihmiseltä pinnallisten asioiden kautta.

20-30v ovat oikeasti vielä tosi nuoria. Varsinkin jos ei ole mitään dramaattista tapahtunut tuona aikana, niin ovat erittäin kovia pätemään. Vasta siinä 30-50v yleensä ihmisille tapahtuu jotain, joka todella pysäyttää ja antaa erilaisen näkökulman elämään. Itselleni tosin tuo tapahtu jo 20-vuotiaana ja en sen jälkeen oikein enää edes siedä alle 30-vuotiaita, koska ovat niin olevinaan. Elämä kyllä opettaa jokaista, ihan jokaista, siltä ei voi välttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut ottaa tämän Porvoon aloituksen tosissaan ilman seuraavaa virkettä:

"Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu."

No halusin ehkä luoda hänestä kuvan? Kyllä minä tiedän tasan tarkaan miksi tämä kaveri tuon kanssa haluaa olla.

Entä sitten? Mitä se sulle kuuluu? Harmittaako kun sun pillu ei kelpaa?

Varmaan kelpaisikin, sillä olen kumminkin ihan kaunis, en vaan pukeudu h*orahtavasti ja meikkaa

Kuulostaa nuoren naisen ja kaverimiehen suhde ihan WIN-WIN-tilanteelta. Jos toinen pukeutuu siten ja toinen on limainen. Vakka löytänyt kantensa. Mikä siinä on sulta pois?

Koska ikävä kyllä joudun tätä miehen kaveria sietämään, ja nyt tyttöäkin? Hän on muuten ihan mukava, mutta naiskuviot on ihan ihmeellisiä

Sit sinä jäät itse illanvietoista pois.

Mies ei ole jättämässä kaveriaan, eikä kaveri naistaan vaan sen takia kun "kaverin "nainen" ei oikein tykkää muista naisista".

Ihme idioottivinkuja oot.

Vierailija
64/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuollaisella käytöksellä voi olla niinkin kauaskantoiset seuraukset, että jätkät jatkossa jättävät sinut röyhkeytesi vuoksi kutsumatta. Nimim. tiedän vastaavanlaisen tapauksen. Nitisijä jätettiin jatkossa kotiin.

Minä olen tuntenut nämä ihmiset sen verran kauan että olen pidetympi porukassa, ja muut naiset ovat samaa mieltä

Vierailija
65/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole kateellinen, MUTTA KUITENKIN..." Sanoi 20-vuotiasta blondia kadehtiva av-palstalainen jäätyään lauantaiksi yksin kotiin... miksiköhän?

Vierailija
66/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuollaisella käytöksellä voi olla niinkin kauaskantoiset seuraukset, että jätkät jatkossa jättävät sinut röyhkeytesi vuoksi kutsumatta. Nimim. tiedän vastaavanlaisen tapauksen. Nitisijä jätettiin jatkossa kotiin.

Minä olen tuntenut nämä ihmiset sen verran kauan että olen pidetympi porukassa, ja muut naiset ovat samaa mieltä

Tyttö kuules, et ole vielä ihan oppinut kaikkea ihmissuhteista, tulet kokemaan yllätyksen 😂

Vierailija
67/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut ottaa tämän Porvoon aloituksen tosissaan ilman seuraavaa virkettä:

"Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu."

No halusin ehkä luoda hänestä kuvan? Kyllä minä tiedän tasan tarkaan miksi tämä kaveri tuon kanssa haluaa olla.

Entä sitten? Mitä se sulle kuuluu? Harmittaako kun sun pillu ei kelpaa?

Varmaan kelpaisikin, sillä olen kumminkin ihan kaunis, en vaan pukeudu h*orahtavasti ja meikkaa

Kuulostaa nuoren naisen ja kaverimiehen suhde ihan WIN-WIN-tilanteelta. Jos toinen pukeutuu siten ja toinen on limainen. Vakka löytänyt kantensa. Mikä siinä on sulta pois?

Koska ikävä kyllä joudun tätä miehen kaveria sietämään, ja nyt tyttöäkin? Hän on muuten ihan mukava, mutta naiskuviot on ihan ihmeellisiä

Sit sinä jäät itse illanvietoista pois.

Mies ei ole jättämässä kaveriaan, eikä kaveri naistaan vaan sen takia kun "kaverin "nainen" ei oikein tykkää muista naisista".

Ihme idioottivinkuja oot.

No ei tuo noiden suhde tule kestämään tai muuttumaan vakavaksi.

Vierailija
68/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole kateellinen, MUTTA KUITENKIN..." Sanoi 20-vuotiasta blondia kadehtiva av-palstalainen jäätyään lauantaiksi yksin kotiin... miksiköhän?

Miksi minut muka jätettäisiin kotiin? Olen kavereita kaikkien muiden tuolla olleiden kanssa

Vierailija
69/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö kuules, et ole vielä ihan oppinut kaikkea ihmissuhteista, tulet kokemaan yllätyksen 😂

Kyllä minä tiedän tuon porukan suhdekuviot tarpeeksi hyvin

Vierailija
70/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseksi ketä "ei kiinnosta" jaksat yllättävän paljon pohtia asiaa.

Vierailija
71/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ämmä sä oot, nuoresta iästäs huolimatta.

Vierailija
72/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiseksi ketä "ei kiinnosta" jaksat yllättävän paljon pohtia asiaa.

Minua ei siis kiinnosta muu kuin se, että miksi minun pitää sietää teinihoitoa aikuisten illanvietossa

Vierailija
73/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera ämmä sä oot, nuoresta iästäs huolimatta.

Saa kai joskus ärsyttää, syystä varsinkin

Vierailija
74/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki ihan pikkuisia mun mielestä. Mun pikkuveljen ikäinen olet sinä ap. :D<3

Vierailija
75/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaman voi maalata ja vaatteilla koristella, mutta sisäinen rumuus ei niin vain korjaannukkaan.

Vierailija
76/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on nyt itse "vähän" lapsellinen...

Miten niin? Ei minua heidän panemisensa yms kiinnosta, mutta olisi voinut jättää kutsumatta. Vähän kiusallista kun muut ovat oikeissa töissä, ja hän on vielä aikuislukiossa.

Siis miehesi kaveri ei saisi kutsua tyttöystäväänsä omaan kotiinsa illanviettoon, koska tämä on 5 vuotta miestä nuorempi ja aikuislukiossa?? Ja sinä et ole mielestäsi lapsellinen?😂😂

Vierailija
77/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaman voi maalata ja vaatteilla koristella, mutta sisäinen rumuus ei niin vain korjaannukkaan.

En minä ole mitenkään sisäisesti ruma. Olen mukava ja lämminhenkinen. Kaikki tilaisuudet eivät vain sovi kaikille. Veisitkö sinä 10 vuotiaan katsomaan aikuisviihdettä?

Vierailija
78/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on nyt itse "vähän" lapsellinen...

Miten niin? Ei minua heidän panemisensa yms kiinnosta, mutta olisi voinut jättää kutsumatta. Vähän kiusallista kun muut ovat oikeissa töissä, ja hän on vielä aikuislukiossa.

Siis miehesi kaveri ei saisi kutsua tyttöystäväänsä omaan kotiinsa illanviettoon, koska tämä on 5 vuotta miestä nuorempi ja aikuislukiossa?? Ja sinä et ole mielestäsi lapsellinen?😂😂

Saa kutsua muuten, mutta tämän piti olla porukan yhteinen ilta johon tuotiin juomia ja ruokaa. Tyttö ei edes tuonut mitään kun ei kuulemma ollut rahaa.

Vierailija
79/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kaikki ihan pikkuisia mun mielestä. Mun pikkuveljen ikäinen olet sinä ap. :D<3

Eise ole vaan edes ikä. Tyttö vaikutti oikeasti vähän yksikertaiselle

Vierailija
80/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... otsikon nähdessäni pelkäsin, että joku alaikäinen on raahattu aikuisten bileisiin. Se olisi kyllä täysin sopimatonta.

Ap, olet vielä hyvin nuori itsekin. Miksi alat kilpailla miehesi kaverin tyttöystävän kanssa? Mitä se sinua kaivelee miten hän on pukeutunut? Jos uusi tulokas ei oikein pysy kärryillä muiden jutuissa, on kohteliasta koettaa keksiä juttuja, joihin hän pääsee mukaan. Kun kaikki viihtyvät, on aina hauskempaa, eikö niin?