Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän kaverin uusi nuori ”tyttöystävä”

Vierailija
11.07.2020 |

Eilen oli isommalla porukalla illanistujaiset eräällä (lähinnä mieheni) kaverilla. Porukassa kaikki n. 25-30 v (kaveri 25). Paitsi tämän kaverin tyttöystävä joka oli 20 vuotias.

Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu. Olivat ilmeisesti tavanneet tinderissä joskus alkukesästä. Tämä kaveri jonka kanssa tyttö seurustelee on mielestäni lievästi vähän sellainen limainen naistenmies, ja kaksin ollessame koitin hänelle jotain siitä sanoakkin.

Minusta on suoraansanottuna vähän noloa raahata aikuisten illanistujaisiin melkein alaikäistä hoitoaan ja esitellä hänet tyttöystävänä.

Kommentit (307)

Vierailija
21/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 5 vuoden ikäero? Ei 50 vuoden ikäero? Ok. Kauheaa.

Vierailija
22/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on nyt itse "vähän" lapsellinen...

Miten niin? Ei minua heidän panemisensa yms kiinnosta, mutta olisi voinut jättää kutsumatta. Vähän kiusallista kun muut ovat oikeissa töissä, ja hän on vielä aikuislukiossa.

Ei kiinnosta, mutta sen verran asia pyörii mielessä, että tänne asti päätit tulla kertomaan.

Pointtini on että voisiko ihmiset vähän miettiä mihin niitä panojaan rahaa? Ei tuo ole mikään oikea suhde. Tyttö oli epäkypsä jo omanikäisekseen, käytös olisi mennyt 16 vuotiaasta. Joi liikaa eikä pysynyt oikein kärryillä keskustelussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana provo :D Ikähän se on kaikki kaikessa! Ja vielä blondi! Huhhuh...

Vierailija
24/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen tän naistyypin ja tässä paistaa niin katkeruus :D taitaa seinäruusu puhua siellä :)

Vierailija
25/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnen tän naistyypin ja tässä paistaa niin katkeruus :D taitaa seinäruusu puhua siellä :)

En ole katkera. Olin klassisen kaunis ja tyylikäs. Minun ei tarvitse tällätä itseäni ja pukeutua paljastavasti.

Vierailija
26/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34925 kirjoitti:

Mä juttelen teinien kanssa päivittäin, itse 51. Ei ole hankalaa

No minä en halua että joudun alentumaan samalle tasolle, olisi kiva ouhua vaähän vakavemmistakin asioista, joista varsinkaan tuo tyttö ei varmaan tietäisi yhtään.

Sinäpä vaikutat harvinaisen katkeralta ja tuomitsevalta ihmiseltä, 5 vuotta ei ole mikään ikäero edes.

Oon itse kolmekymppinen ja ystävystynyt 60-vuotiaan oikein ihanan naisen kanssa. Hän ei ole ikinä alenkatsonut tai tytötellyt vaikka hänellä on oikeaa elämänkokemusta ja viisautta, jota itsellä näin nuorena likkana en voi edes ymmärtää. Hän kunnioittaa ja arvostaa naisena ja ihmisenä, aivan kuten minäkin häntä.

Kyllä nainen osaa olla toiselle kamala.

Itse ainakin naisena porukassa yritän saada mukaan jos huomaan, että joku nainen on jäämässä ulkopuolelle ja koitan mennä juttelemaan jos on ujompi tapaus, naamataulusta huolimatta.

Voin van kuvitella sun ylpistyneen nirppanokka-ilmeen siellä kun joku saa enemmän huomioo kuin itse.

Vierailija
27/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katkera. Olin klassisen kaunis ja tyylikäs. Minun ei tarvitse tällätä itseäni ja pukeutua paljastavasti.

"Olin..." Kauanko tästä traumaattisesta kokemuksesta on aikaa?

Vierailija
28/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34925 kirjoitti:

Mä juttelen teinien kanssa päivittäin, itse 51. Ei ole hankalaa

No minä en halua että joudun alentumaan samalle tasolle, olisi kiva ouhua vaähän vakavemmistakin asioista, joista varsinkaan tuo tyttö ei varmaan tietäisi yhtään.

Sinäpä vaikutat harvinaisen katkeralta ja tuomitsevalta ihmiseltä, 5 vuotta ei ole mikään ikäero edes.

Oon itse kolmekymppinen ja ystävystynyt 60-vuotiaan oikein ihanan naisen kanssa. Hän ei ole ikinä alenkatsonut tai tytötellyt vaikka hänellä on oikeaa elämänkokemusta ja viisautta, jota itsellä näin nuorena likkana en voi edes ymmärtää. Hän kunnioittaa ja arvostaa naisena ja ihmisenä, aivan kuten minäkin häntä.

Kyllä nainen osaa olla toiselle kamala.

Itse ainakin naisena porukassa yritän saada mukaan jos huomaan, että joku nainen on jäämässä ulkopuolelle ja koitan mennä juttelemaan jos on ujompi tapaus, naamataulusta huolimatta.

Voin van kuvitella sun ylpistyneen nirppanokka-ilmeen siellä kun joku saa enemmän huomioo kuin itse.

En minä paheksu nuoria naisia, minusta tämä aikuisten illanvietto oli hänelle sopimaton paikka. Osalla meistä on jo lapsia yms.

Vierailija
29/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kakku päältä kaunis...

Vierailija
30/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olin..." Kauanko tästä traumaattisesta kokemuksesta on aikaa?

Kirjoitusvirhe. Olen siis edelleenkin

Vierailija
31/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset on oikeesti näin susia toisilleen, tosi ilkeesti puhuu, veikkaanpa ettei sulla olis pokkaa sanoa näitä suoraan sille naiselle, vai miksi täällä jauhat paskaa siitä?  :)

Vierailija
32/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasit nuoremman version itsestäsi ja suutuit, kun et saanutkaan jätkäporukan jakamatonta huomiota itsellesi? Mitä ajattelit asialle tehdä? Kieltää tätä miestä tuomasta nuorempia naisia yhteisiin tapahtumiin? Miten ajattelit tämän perustella?

Vierailija
33/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika kurjalta sun miehen, sen kaverin ja tän uuden naisen puolesta. Kaikki muut on toivottanut tytön tervetulleeksi ja koittaneet kohdella normaalilla ystävyydellä. Sit sä katsot nokkaas pitkin, nyrpistelet ja vielä aidosti pidät ressukkaa vähempiälyisenä.

Eikö sun äiti opettanut sulle, että muita ei kiusata?

Kuka tässä on jäänyt lapsen tasolle?

Vierailija
34/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut ottaa tämän Porvoon aloituksen tosissaan ilman seuraavaa virkettä:

"Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu."

Vierailija
35/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasit nuoremman version itsestäsi ja suutuit, kun et saanutkaan jätkäporukan jakamatonta huomiota itsellesi? Mitä ajattelit asialle tehdä? Kieltää tätä miestä tuomasta nuorempia naisia yhteisiin tapahtumiin? Miten ajattelit tämän perustella?

En ollut tuollainen itse nuorena, olin keskittynyt opiskeluun enkä tyrkyttänyt itseäni miehille puolialasti. En ainakaan tätä tyttöä aio kutsua meille illanviettoon

Vierailija
36/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut ottaa tämän Porvoon aloituksen tosissaan ilman seuraavaa virkettä:

"Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu."

No halusin ehkä luoda hänestä kuvan? Kyllä minä tiedän tasan tarkaan miksi tämä kaveri tuon kanssa haluaa olla.

Vierailija
37/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan OLIT kaunis ja tyylikäs. Nykyään sä Ikis oot vaan katkera ja ruma valittava ämmä.

Vierailija
38/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa pikkutyttö hiljaa ja opettele vähän nöyryyttä, säkään et tiedä oikeasta elämästä vielä yhtään mitään.

N51

Vierailija
39/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aika kurjalta sun miehen, sen kaverin ja tän uuden naisen puolesta. Kaikki muut on toivottanut tytön tervetulleeksi ja koittaneet kohdella normaalilla ystävyydellä. Sit sä katsot nokkaas pitkin, nyrpistelet ja vielä aidosti pidät ressukkaa vähempiälyisenä.

Eikö sun äiti opettanut sulle, että muita ei kiusata?

Kuka tässä on jäänyt lapsen tasolle?

En minä hänelle päin naama mitään sanonut, olin ihan kohtelias. Muutkin naiset olivat vähän kiusaantuneita, kun kysyin myöhemmin heiltä

Vierailija
40/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan tosissasi..etkö näe,kuinka olet vihreä kateudesta 😂😂