Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän kaverin uusi nuori ”tyttöystävä”

Vierailija
11.07.2020 |

Eilen oli isommalla porukalla illanistujaiset eräällä (lähinnä mieheni) kaverilla. Porukassa kaikki n. 25-30 v (kaveri 25). Paitsi tämän kaverin tyttöystävä joka oli 20 vuotias.

Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu. Olivat ilmeisesti tavanneet tinderissä joskus alkukesästä. Tämä kaveri jonka kanssa tyttö seurustelee on mielestäni lievästi vähän sellainen limainen naistenmies, ja kaksin ollessame koitin hänelle jotain siitä sanoakkin.

Minusta on suoraansanottuna vähän noloa raahata aikuisten illanistujaisiin melkein alaikäistä hoitoaan ja esitellä hänet tyttöystävänä.

Kommentit (307)

Vierailija
41/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunnen tän naistyypin ja tässä paistaa niin katkeruus :D taitaa seinäruusu puhua siellä :)

En ole katkera. Olin klassisen kaunis ja tyylikäs. Minun ei tarvitse tällätä itseäni ja pukeutua paljastavasti.

Nimenomaan OLIT kaunis ja tyylikäs. Nykyään sä Ikis oot vaan katkera ja ruma valittava ämmä.

En ole siis tämä palstan ikähullu. Puhun tästä tietystä tilanteesta. Muuten ei heidän seurustelu kiinnosta

Vierailija
42/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasit nuoremman version itsestäsi ja suutuit, kun et saanutkaan jätkäporukan jakamatonta huomiota itsellesi? Mitä ajattelit asialle tehdä? Kieltää tätä miestä tuomasta nuorempia naisia yhteisiin tapahtumiin? Miten ajattelit tämän perustella?

En ollut tuollainen itse nuorena, olin keskittynyt opiskeluun enkä tyrkyttänyt itseäni miehille puolialasti. En ainakaan tätä tyttöä aio kutsua meille illanviettoon

Meinaat, että miehesi valitsee sun nirppanokka-mä oon kuningatar-katkeroituneen illanvieton sen sijaan, että lähtis kavereiden kesken kaljalle porukassa missä kaikilla on hauskaa ja ovat saman arvoisia?

Isot on luulot :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunnen tän naistyypin ja tässä paistaa niin katkeruus :D taitaa seinäruusu puhua siellä :)

En ole katkera. Olin klassisen kaunis ja tyylikäs. Minun ei tarvitse tällätä itseäni ja pukeutua paljastavasti.

Nimenomaan OLIT kaunis ja tyylikäs. Nykyään sä Ikis oot vaan katkera ja ruma valittava ämmä.

En ole siis tämä palstan ikähullu. Puhun tästä tietystä tilanteesta. Muuten ei heidän seurustelu kiinnosta

Sua ei siis kiinnosta heidän seurustelu vaan seksielämä. Olet mustasukkainen (etkä kyllä muutenkaan käy ihan täysillä). Onko tuo mies joku sun eksä?

Vierailija
44/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan tosissasi..etkö näe,kuinka olet vihreä kateudesta 😂😂

En minä ole kateellinen. Olen menestynyt töissä, pian menossa naimisiin ja ollaan asuntoa ostamassa. Kaikki ihan jees. Saa sitä kai keskustella ihmisten käytöstapojen puutteesta?

Vierailija
45/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei siis kiinnosta heidän seurustelu vaan seksielämä. Olet mustasukkainen (etkä kyllä muutenkaan käy ihan täysillä). Onko tuo mies joku sun eksä?

Ei kumpikaan. Kunhan ei raahaisi tätä pikkutyttöä porukan yhteisiin menoihin

Vierailija
46/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut ottaa tämän Porvoon aloituksen tosissaan ilman seuraavaa virkettä:

"Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu."

No halusin ehkä luoda hänestä kuvan? Kyllä minä tiedän tasan tarkaan miksi tämä kaveri tuon kanssa haluaa olla.

Entä sitten? Mitä se sulle kuuluu? Harmittaako kun sun pillu ei kelpaa?

Vierailija
47/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasit nuoremman version itsestäsi ja suutuit, kun et saanutkaan jätkäporukan jakamatonta huomiota itsellesi? Mitä ajattelit asialle tehdä? Kieltää tätä miestä tuomasta nuorempia naisia yhteisiin tapahtumiin? Miten ajattelit tämän perustella?

En ollut tuollainen itse nuorena, olin keskittynyt opiskeluun enkä tyrkyttänyt itseäni miehille puolialasti. En ainakaan tätä tyttöä aio kutsua meille illanviettoon

Meinaat, että miehesi valitsee sun nirppanokka-mä oon kuningatar-katkeroituneen illanvieton sen sijaan, että lähtis kavereiden kesken kaljalle porukassa missä kaikilla on hauskaa ja ovat saman arvoisia?

Ei minun miestäni tämän tytön seura kiinnosta, pyydän vaan että jättävät kutsumatta

Vierailija
48/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut ottaa tämän Porvoon aloituksen tosissaan ilman seuraavaa virkettä:

"Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu."

No halusin ehkä luoda hänestä kuvan? Kyllä minä tiedän tasan tarkaan miksi tämä kaveri tuon kanssa haluaa olla.

Varmaan kelpaisikin, sillä olen kumminkin ihan kaunis, en vaan pukeudu h*orahtavasti ja meikkaa

Vierailija
49/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Olen itse 30-vuotias, ja pidän kaikkia tuntemiani kaksikymppisiä ihan "vertaisinani". Joissain asioissa ovat ehkä lapsellisempia kuin minä ja joissain taas kypsempiä. 10 vuoden ikäero on aikuisiällä tosi vähän.

Vierailija
50/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuossa paljon ole ikäeroa. Taidat itse olla "nuorempi" kuin tämä tyttö, tai sitten vain muuten kateellinen.

Amen. Tapasin juuri yksissä talkoissa mieheni ystävän uuden tyttöystävän, joka oli ainakin 10 vuotta meitä muita nuorempi. Blondi. Uskomattoman herttainen ja sievä tyttö, oikein mukava. Sopi aivan hyvin mukaan joukkoon.

Vierailija
51/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako huomata, ettei klassinen kauneus ja tyylikkyys kiinnosta miehiä?

Vierailija
52/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Olen itse 30-vuotias, ja pidän kaikkia tuntemiani kaksikymppisiä ihan "vertaisinani". Joissain asioissa ovat ehkä lapsellisempia kuin minä ja joissain taas kypsempiä. 10 vuoden ikäero on aikuisiällä tosi vähän.

Lisätään vielä, että minulla on joitain ystäviä, jotka ovat käyneet esim. rintojaan suurentamassa ja muita kauneusleikkauksia teettämässä. Mutta ihan samalla aaltopituudella ollaan, vaikka itse en käytä edes meikkiä.

Vierailija
53/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako huomata, ettei klassinen kauneus ja tyylikkyys kiinnosta miehiä?

Kiinnostaahan, minulla on oikein kiva mies. Ei kukaan ota vakavissaan tuon tytön kaltaisia naisia

Vierailija
54/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun miestäni tämän tytön seura kiinnosta, pyydän vaan että jättävät kutsumatta

Jos mun kumppani ihan vttumaisuuttaan pelkän naaman perusteella syrjisi jotakuta kaverini kumppania ja odottaisi silti mun valitsevan hänet näiden kavereiden sijaan, niin väärässä on.

Tommonen katkeruus ja selän takana pskan puhuminen on niin rumaa touhua, etten katselisi.

Vierailija
55/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kelpaisikin, sillä olen kumminkin ihan kaunis, en vaan pukeudu h*orahtavasti ja meikkaa

Kuulostaa nuoren naisen ja kaverimiehen suhde ihan WIN-WIN-tilanteelta. Jos toinen pukeutuu siten ja toinen on limainen. Vakka löytänyt kantensa. Mikä siinä on sulta pois?

Vierailija
56/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kumppani ihan vttumaisuuttaan pelkän naaman perusteella syrjisi jotakuta kaverini kumppania ja odottaisi silti mun valitsevan hänet näiden kavereiden sijaan, niin väärässä on.

Tommonen katkeruus ja selän takana pskan puhuminen on niin rumaa touhua, etten katselisi.

Ei ollut pelkkä ulkonäkö. Minun mieheni ei itsekkään erityisesti tytöstä välittänyt.

Vierailija
57/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa nuoren naisen ja kaverimiehen suhde ihan WIN-WIN-tilanteelta. Jos toinen pukeutuu siten ja toinen on limainen. Vakka löytänyt kantensa. Mikä siinä on sulta pois?

Koska ikävä kyllä joudun tätä miehen kaveria sietämään, ja nyt tyttöäkin? Hän on muuten ihan mukava, mutta naiskuviot on ihan ihmeellisiä

Vierailija
58/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kade? Oliko siellä muita naisia kuin sinä ja tämä 20v.?

Vierailija
59/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34925 kirjoitti:

Mä juttelen teinien kanssa päivittäin, itse 51. Ei ole hankalaa

No minä en halua että joudun alentumaan samalle tasolle, olisi kiva ouhua vaähän vakavemmistakin asioista, joista varsinkaan tuo tyttö ei varmaan tietäisi yhtään.

Heittäydy kuuntelemaan.  Mies halusi varmasti tuoda näytille tinder-saaliinsa, tyttö halusi muuten vain. Sehän selviää kun kuuntelet.

Vierailija
60/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuollaisella käytöksellä voi olla niinkin kauaskantoiset seuraukset, että jätkät jatkossa jättävät sinut röyhkeytesi vuoksi kutsumatta. Nimim. tiedän vastaavanlaisen tapauksen. Nitisijä jätettiin jatkossa kotiin.