Miesystävän kaverin uusi nuori ”tyttöystävä”
Eilen oli isommalla porukalla illanistujaiset eräällä (lähinnä mieheni) kaverilla. Porukassa kaikki n. 25-30 v (kaveri 25). Paitsi tämän kaverin tyttöystävä joka oli 20 vuotias.
Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu. Olivat ilmeisesti tavanneet tinderissä joskus alkukesästä. Tämä kaveri jonka kanssa tyttö seurustelee on mielestäni lievästi vähän sellainen limainen naistenmies, ja kaksin ollessame koitin hänelle jotain siitä sanoakkin.
Minusta on suoraansanottuna vähän noloa raahata aikuisten illanistujaisiin melkein alaikäistä hoitoaan ja esitellä hänet tyttöystävänä.
Kommentit (307)
Ap, en tiedä, luetko enää, mutta olet saanut hyviä vastauksia.
Oma näkemykseni on, että älä yritä kontrolloida ystäväpiiriä ja "aikuisten illanviettoja". Tervehdi ilolla hetkiä, kun yhdeässä ollaan, vaikka eivät vastaisikaan aina sinun selvästi aika korkeita vaatimuksia. Ole iloinen, että miehesi on kanssasi samoilla linjoilla, mutta älä vaadi häntäkään halveksimaan ehkä lapsuuden kaveria, jolla on erilaiset odotukset ja vaatimukset.
Olet vasta 25, ennätät kuule kyllä istumaan monessa illallispöydässä ja aikuisten illanvietossa.
Oonko mä jotenki outo, kun tällee 3 lapsen äitinä en todellakaan halua missään illanvietoissa lätistä niistä tenavista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta elämääsi, ap! Suosittelen ammattiapua. Jos tämä tyttö ei tullut paikalle voimaannuttavissa pyllybikineissä, hänellä on vielä toivoa.
No hänella oli joku hyvin palajastava toppi ja shorts, kun muut oli neuleilla yms.
Tuon ikäiselle ihan normaali asu ja tuon ikäiselle sopiikin. Ei niitä toppeja kannata enää perheellisenä päälleen änkeä, kyllä ne kannattaa pitää silloin, kun kroppa on vielä siinä kuosisa, että kehtaa.
Muutoin kyllä puheesi on todella rumaa. On ihan sama, mikä tässä MIEHEN kaverin ja tämän nuoren naisen suhde, sinun on häntä turha nimitellä hoidoksi. Todellakin tälläisestä kielenkäytöstä on tyylikkyys ja klassisuus kaukana, vaikka olisi neule päällä, kun asiasta juoruatte.
Puhun vain totta. En minä loukkaantuisi jos joku entinen yhdenillanjuttu sanoisi hoidoksi?
Siis oliko nyt kyseessä tyttöystävä vai yhden illan juttu? Minkälaisia tosiaan nämä aikuisten illanviettonne ovat, jos niissä hommataan yhden illan juttujakin?
Ei ole yhdenillanjuttu, mutta ei mikään oikea tyttöystäväkään, vaikka sellaisena esitteli
Niin hänen olisi pitänyt esitellä että tää on mun tään illan hoito, hei kaikki. Tyylikästä.
No siis heillä joku suhde on muka, mutta miehen tuntien ja tytön lapsellisuuden takia se ei ole vakava.
Häät luvassa syksyllä ja vuoden kuluttua iloisia vauvauutisia. Kyllähän se pistää miettimään ja herättää kateuden tunteita. Kuinkas se apn hedelmällisyyden kanssa on? Onko yritetty vai onko päihteet tehneet tehtävänsä?
Meillä on jo yksi lapsi. Löisin vaikka vetoa että tämä mies ei teinisekoiliu montaa kukautta kestä, varsinkin kun tyttö on työtön ja mies kustantaa ulkona syömiset yms.
Sehän on opiskelija, kuten kerroit.
Iltalukio ei ole täyspäiväistä opiskelua, hän ei tee töitä sen ohella
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä jotenki outo, kun tällee 3 lapsen äitinä en todellakaan halua missään illanvietoissa lätistä niistä tenavista?
Se on sinun asiasi. Ei niistä nyt aina tarvi puhua, mutta meillä on osalla samanikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan noin niinkun mielenkiinnosta.. millä sanoin ajattelit kertoa miehen kaverille että nainen ei ole tervetullut?
Ihan vaan ystävällisesti, että ei ole. Minun järjestämiini juttuihin ainakaan, ja muut naiset samaa mieltä. Muita miehiä ei varmaan kauheasti kiinnostasuuntaan tai toiseen.
Luuletko, että niitä miehiä kiinnostaa yhtään osallistua sen jälkeen sun illanviettoja kun sanot "Ollaan tyttöjen kanssa porukalla sitä mieltä, että Markku saa kyllä tulla, mutta Mirkku ei, koska me ei tykätä siitä"?
Arvostavat varmaan enemmän ystävien seuraa kun jonkun ei-vakavan suhteen, joka käyttäytyy nolosti.
Luuletko ettei "aikuisten" juhlissa koskaaan tapahdu niin, että joku juo pari juomaa ja liikaa menee aikaisemmin nukkumaan? Ja kyllä sillä kutsujamiehellä on oikeus kutsua kotiinsa juhliin ketä haluaa, ei siinä ole kenelläkään mitään nokan koputtamista, varsinkin oman tyttöystävänsä, hyvänen aika!
Tämä on tosi huvittava ketju. Ap itse kuulostaa 16-vuotiaalta :D.
No ei meidän illanvietoissa ainakaan ole vuosiin tapahtunut. Eri juttu varmaan jotkut työpaikan pikkujoulut yms.
Vierailija kirjoitti:
Pariskuntien välisissä ystävyyssuhteissa on valitettavaa se, että nämä
ystävyyssuhteet useimmiten kariutuvat, jos pariskuntien molemmat osapuolet eivät tykkää toisistaan. Tällöin koko kaveriporukka voi hajaantua ja rakentua uudelleen. Se, joka hajotti kaveriporukan, ei yleensä ole jatkossa enää suosittu vaan häntä kartellaan. Näin ainakin meidän kaveriporukassa on käynyt. Miehet ovat useimmiten hyvin lojaaleja kavereilleen ja he pyrkivät hyväksymään kavereidensa valinnat ja tulemaan niiden kanssa toimeen. Tämä koskee myös naisia. Siksi jos et halua itse joutua kaveriporukan ulkopuolelle, kannattaa yrittää tulla toimeen miehen kavereiden ja heidän naistensa kanssa. Fiksu ihminen löytää kaikista ihmisistä jotain samaistumispintaa johon voi tarttua ja jonka avulla voi alkaa rakentamaan ihmissuhdetta.
Kyllä minä osaan tulla toimeen, ja käyttäytyä ystävällisesti.
Aivan ihmeellistä todistelua ap:lla siitä kuinka hänen miehensä ei pidä tietynlaisista naisista ja mies sitä mieltä ja tätä mieltä ja kaikki muut porukan naiset tuota mieltä. Valitettavasti ei aloittajakaan kovin kypsältä kuulosta kun omaa ulkonäköä pitää korostaa ja sitä että heillä on jo yhteinen lapsi miehen kanssa.
Näin vanhempana naisena näen sen, että vielä ollaan kovin keskenkasvuisia ja ajatellaan että häät, yhteinen talo ja lapsi ovat tae ikuisesta onnesta yhdessä, tai että illanvietoissa kaikkia kiinnostaa toisten työkuviot tai lapset. Lisäksi kuvitellaan tuntevansa toiset läpikotaisin ja tietävänsä mitä nämä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihmeellistä todistelua ap:lla siitä kuinka hänen miehensä ei pidä tietynlaisista naisista ja mies sitä mieltä ja tätä mieltä ja kaikki muut porukan naiset tuota mieltä. Valitettavasti ei aloittajakaan kovin kypsältä kuulosta kun omaa ulkonäköä pitää korostaa ja sitä että heillä on jo yhteinen lapsi miehen kanssa.
Näin vanhempana naisena näen sen, että vielä ollaan kovin keskenkasvuisia ja ajatellaan että häät, yhteinen talo ja lapsi ovat tae ikuisesta onnesta yhdessä, tai että illanvietoissa kaikkia kiinnostaa toisten työkuviot tai lapset. Lisäksi kuvitellaan tuntevansa toiset läpikotaisin ja tietävänsä mitä nämä haluavat.
Ja miehelle on ok puolisonsa silmien alla näkyvästi kuolata 20-vuotiasta koko illan?
Parempi ap jättää jatkossa miehesi kaverien illanistujaiset väliin, ei sinunlaisia ilonpilaajia sinne kaivata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehelle on ok puolisonsa silmien alla näkyvästi kuolata 20-vuotiasta koko illan?
Ei minun mieheni mitenkään avoimesti tyttöä kuolannut
Vierailija kirjoitti:
Parempi ap jättää jatkossa miehesi kaverien illanistujaiset väliin, ei sinunlaisia ilonpilaajia sinne kaivata
Miksi minun pitäisi niin tehdä? Olen tuntenut suurimman osan näistä ihmisistä jo lukiosta asti?
Vaikutatte kyllä aika tylsiltä nuoriksi ihmisiksi, 20 tai 25 v ei juuri eroa toisistaan. Kolmenkympin korvilla alkaa olla jo vähän perspektiiviä elämään ja elämänkokemustakin.
Itse olen 46 ja en viihtyisi noin rajoittuneessa seurassa. Varmaan mukavinta juttuseuraa illanvietossa olisi ollut se 20-vuotias eikä muka-aikuiset kaksvitoset. Relaa ja tutustu uusiin ihmisiin avoimin mielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi niin tehdä? Olen tuntenut suurimman osan näistä ihmisistä jo lukiosta asti?
Ihmisiä ei voi omistaa, heidän kanssaan luodut yhteiset muistot voi. Mikään ei ole ikuista. Edes vuosi(kymmeniä) yhtä pitänyt kaveriporukka. Nauti jokaisesta hetkestä, jonka vietät heidän kanssaan, mutta älä pidä sitä itsestäänselvyytenä. Se ei välttämättä kestä ikuisesti. Kuten joku sanoi, ainoa varma asia on muutos ja elämän kehittyminen, eteenpäin meneminen. Muutokset ihmissuhteissa ovat väistämättömiä ja se pitää hyväksyä. Koita katsoa asiaa miehen kaverin ja hänen tyttöystävän näkökulmasta. Mieti miten haluaisit, että sinua kohdeltaisiin, jos oisit tämä nuorempi nainen? Toimi sitten itse niin ja näytä muille esimerkkiä. Hänenkään osa ei ole helppo.
Tekeekö työpaikka ihmisestä aikuisen? Taitaa olla itselläsi hieman suppea ajatusmaailma, jos et löydä keskustelunaiheita nuoremman kanssa.
nimim. 31v ja syksyllä kouluun taas
Tunnen tällaisia ap:n kaltaisia, ihan aikuisiakin naisia. Siis nyt puhun yli kolmekymppisistä naisista.
Yhdenkin tuttavan nainen veti ihan hirveät kilarit miehensä polttareista. Mies oli viettänyt siis mukavat ja ihan viattomat polttarit kaveriporukassa. Nainen suuttui siitä, kun tässä polttarit porukassa oli hetken aikaa ollut läsnä muutama njirempi nainen, ihan vain tervehtimässä polttariporukassa ollutta miespuolista tuttavaansa.
Nainen haukkui miehensä ja kaikki miehen polttareihin osallistuneet kaverit. Lähetti heille ihan henkilökohtaista viestiä. Oli kuulemma anteeksiantamatonta, että olivat "kutsuneet" "vieraita" naisia mökkiin. Viesti lähinnä nauratti ja aiheutti myötähäpeää porukassa.
Mutta siis on juuri sellainen tyrkysti pukeutuva,hieman ylipainoinen nainen. Haluaa olla aina porukan keskipisteenä, ja viihtyy paremmin miesporukassa, koska ajattelee kaikkien miesten palvovan häntä. Vaikka todellisuudessa ne miehet haluaisivat edes joskus viettää ihan vain äijien iltaa.ilman yhtä riippakiveä. Ja tämä nainen yrittää siis kaikin tavoin kontrolloida ettei oma mies vilkaisisikaan muita naisia. Mutta itse pukeutuu mahdollisimman provosoivasti ja on aina porukan äänekkäin nainen.
Kummallista kielenkäyttöä kutsua muita ihmisiä "panoina". Aikuiset ihmiset jotka ovat suhteessa todennäköisesti harrastavat seksiä. Mutta se ei liene ainoa asia mitä yhdessä tekevät.
Ikäero suhteessa ei kuitenkaan kuulu kenellekään muulle kuin sille parille. Olisihan se ihan hullua että jos olet löytänyt hienon ihmisen jonka kanssa olet onnellinen ja sitten kääntäisi selän omalle onnelleen pelkän iän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ap maininnut ettei hänen miehensä kuolannut kun ei ole tämän tyylinen nainen. Ja ei, ei ole sopivaa kuolata toisen naisen perään kun oma puoliso on paikalla, eikä muutoinkaan kaverin naisen perään. Mutta tuolloinkaan vika ei ole naisessa vaan miehessä ja tämän käytöstavoissa
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34925 kirjoitti:
Todella surullista (sinulta). Jos tuo on elämäsi suurimpia epäkohtia niin loppuelämäsi on yhtä helvettiä.
En sanonut että kamalin asia ikinä. Mutta pitääkö niitä nuorempia hoitoja oikeasti raahata kaikkiin kissanristiäisiin nolaamaan itsensä, ja porukan muut miehet jotka eivät pysty pitämään silmiään irti
No saako niitä vanhempia hoitoja tuoda mukaan? Missä menee yläikäraja? Entä jos onkin syvästi rakastunut, sinäkö sen arvioit, ap?
Ap pahoitti mielensä ja suuttui, kun porukassa nuori nainen. Harmissaan niin kovin että passiivisaggressiivisesti mesoaa kaikille ympärillään aiheesta. Neule päällä.
Sehän on opiskelija, kuten kerroit.