Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän kaverin uusi nuori ”tyttöystävä”

Vierailija
11.07.2020 |

Eilen oli isommalla porukalla illanistujaiset eräällä (lähinnä mieheni) kaverilla. Porukassa kaikki n. 25-30 v (kaveri 25). Paitsi tämän kaverin tyttöystävä joka oli 20 vuotias.

Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu. Olivat ilmeisesti tavanneet tinderissä joskus alkukesästä. Tämä kaveri jonka kanssa tyttö seurustelee on mielestäni lievästi vähän sellainen limainen naistenmies, ja kaksin ollessame koitin hänelle jotain siitä sanoakkin.

Minusta on suoraansanottuna vähän noloa raahata aikuisten illanistujaisiin melkein alaikäistä hoitoaan ja esitellä hänet tyttöystävänä.

Kommentit (307)

Vierailija
261/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin ap:n "aikuisten illanviettoon" vetäisin takuulla perseet, ei tuota menoa muuten kestäisi ;-D

T. 46 v. elegantti rouva

Vierailija
262/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan tosissasi..etkö näe,kuinka olet vihreä kateudesta 😂😂

En minä ole kateellinen. Olen menestynyt töissä, pian menossa naimisiin ja ollaan asuntoa ostamassa. Kaikki ihan jees. Saa sitä kai keskustella ihmisten käytöstapojen puutteesta?

Hääsi on peruttu ja miehesi muuttaa yhteen tuon räikeästi meikatut 20 vuotiaan 16 vuotiaan ystävättären kanssa., jonka esittelee ystäväpiirillenne seuraavissa ”aikuisten juhlissa”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on käynyt melkein tämmöinen juttu n. Vuosi sitten. Minä olen 32 ja Mun mies on mua 4 vuotta nuorempi ja hänellä on paljon oman ikäisiä ja vähän nuorempia kavereita. Siellä meno on just tommosta muka aikuista, ne haluaa jutella niin vakavia ja olla tärkeitä. Sinne just tuo yks toi muutaman vuoden nuoremman kumppanin. Minä ja yks toinen nainen oltiin onnessaan, vihdoin tuli yks lisää kenen kanssa vaan hengailla rennosti ja jauhaa kaikkea turhaa. Minua ja tätä toista kaveriporukan naista yhdistää se, että me ollaan oikeasti vaativissa töissä,eikä vaan kuvitella niin.

Vierailija
264/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ap jättää jatkossa miehesi kaverien illanistujaiset väliin, ei sinunlaisia ilonpilaajia sinne kaivata

Miksi minun pitäisi niin tehdä? Olen tuntenut suurimman osan näistä ihmisistä jo lukiosta asti?

Jos eroat miehestäsi huomaat että ne tosiaan miehesi kavereita kun yhteydenpito kanssasi lakkaa

Vierailija
265/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, hyi helvetti minkälainen ihminen sä olet

Vierailija
266/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se tuolla alussa.

"Porukan muut miehet jotka eivät pysty pitämään silmiään irti". Eli olit vaan kateellinen, aika säälittävää "tuossa sinun iässä" ulista vauva palstalla kateudesta.

Luulenpa, että henkisesti tämä tyttö on varmasti vanhempi kuin sinä. Et muuten kirjoittelisi tänne. Toisekseen, etköhän sinä itse osannut nolata itsesi, kun tuntemattomalle menet supisemaan miten kaverisi on limainen naistenmies. Varmasti ovat saaneet hyvät naurut sinusta.

Vierailija
267/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei uskokaa että tää on trolli.

Vierailija
268/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, trollihan tämä. Mutta kuvitellaan ettei olisi! Silloin kehoittaisin tottumaan tilanteeseen, koska ns. toisella kierroksella jollain tulee todennäköisesti olemaan oikeasti nuorempi puoliso :D

Ja silloinkin aikuinen ihminen toivottaa uuden puolison tervetulleeksi porukkaan ja pitää huolen että kaikilla on kivaa.

Vierailija
269/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparka. Hieman epävarma, tuore suhde ja mies haluaa esitellä reilusti vanhemmille kavereilleen, joten jännittää tietenkin. Sitten paikanpäällä kaikki muut naiset on jotain hienohelma-nirppanokkia jotka katsoo nenänvarttaan pitkin, kun yksi on liian nuori ja väärin pukeutunutkin.

Itse olen 30v kahden lapsen korkeakoulutettu, työssäkäyvä äiti, enkä näkisi tuossa mitään ongelmaa. Tottakai kaverin tuore tyttöystävä otetaan mukaan ja häneen pyritään tutustumaan! Mitä sitten jos sillä on erilaiset vaatteet ja jutut, yritetään välillä keksiä sellaisia aiheita joihin hänkin pystyy osallistumaan. Ja juu, tiedän kyllä että voi olla vähän rasittavaa jos juttukumppani on tyhmä, kokemusta on, mutta eihän se kenenkään oma vika ole. Eikä kyseinen tyttö kuulosta tyhmälle, jos on kuitenkin lukiossa.

Mutta ei huolta, tuskin tuo tyttö kovin usein haluaa ap:n kaveripiirin illanistujaisiin mukaan jos vastaanotto oli tuommoinen. Kaverikin varmaan pikkuhiljaa jää pois, jos hänen kumppaniaan ei hyväksytä. Sittenpä ei ap:n tarvitse enää sietää naistenmiestä ja hänen tyttöystävään.

Vierailija
270/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vielä sellaisessa kehitysvaiheessa, jossa muutaman vuoden ikäero aiheuttaa tarpeen tehdä pesäero itseä nuorempiin.

Ap ei vielä tiedä, ettei elämä etene lineaarisesti opiskelut-vakityö-perhe-omakotitalo-eläkkeelle-hauta. Ehkä ap ei ikinä koekaan sitä, että myös kolmekymppisenä ja nelikymppisenä ja jopa viisikymppisenä voi olla taas täysipäiväinen opiskelija yhdessä "melkein teinien" kanssa.

Ap ei vielä tiedä, että iänmukainen ystävien rajaus on ihmistä sisältä päin kutistava kupla.

Viisi-kymmenen vuotta lisää, niin ehkä ap:n käsitys ystävyyssuhteista ja soveliaisuussäännöistä muuttuu.

Vierailija
271/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti itä-helsingissä asuva 45 vuotias nainen.

Vierailija
272/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa juuri tällaiselle, jolla on noussut ikä hattuun, ja tytöttelee nuoremman näköisiään.

Nimim. 30-v asiakaspalvelija, jota 25-vuotiaat tytöttelevät

Vierailija
273/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 ja mies 32 kun alettiin seurustella. Hänen kavereillaan oli jo vaimot ja pienet lapset. Oikein ystävällisesti ottivat minut mukaan porukkaan, vaikkeivät ehkä uskoneetkaan että suhde kestää. Nyt on oltu 36v yhdessä. Mutta niillä vaimoilla olikin hyvä itsetunto eivätkä olleet kateellisia niinkuin ap.

Vierailija
274/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan tosissasi..etkö näe,kuinka olet vihreä kateudesta 😂😂

En minä ole kateellinen. Olen menestynyt töissä, pian menossa naimisiin ja ollaan asuntoa ostamassa. Kaikki ihan jees. Saa sitä kai keskustella ihmisten käytöstapojen puutteesta?

Hääsi on peruttu ja miehesi muuttaa yhteen tuon räikeästi meikatut 20 vuotiaan 16 vuotiaan ystävättären kanssa., jonka esittelee ystäväpiirillenne seuraavissa ”aikuisten juhlissa”.

Mieheni ei kyllä jätä minua ja lastani teinitytön takia

Vierailija
275/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Porukan muut miehet jotka eivät pysty pitämään silmiään irti". Eli olit vaan kateellinen, aika säälittävää "tuossa sinun iässä" ulista vauva palstalla kateudesta.

Luulenpa, että henkisesti tämä tyttö on varmasti vanhempi kuin sinä. Et muuten kirjoittelisi tänne. Toisekseen, etköhän sinä itse osannut nolata itsesi, kun tuntemattomalle menet supisemaan miten kaverisi on limainen naistenmies. Varmasti ovat saaneet hyvät naurut sinusta.

Ja sinusta on ok että porukan miehet eivät saa "silmiään irti" tästä nuoresta naisesta? Miten se on ok niiden miesten naisille, sille nuoren naisen poikaystävälle ja eritoten nuorelle naiselle itselleen? Mikseivät miehet edes puolisoidensa läsnäollessa pysty hillitsemään itseään vähän?

Mielestäni tuosta yhdestä asiasta ap:n sietääkin olla vähän kateellinen, jos omakin mies noin tekee. Itse on omalta mieheltä sietäisi noin junttia käytöstä.

Vierailija
276/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kuule olen ihan henkisesti kypsä ihminen.

Vierailija
277/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöparka. Hieman epävarma, tuore suhde ja mies haluaa esitellä reilusti vanhemmille kavereilleen, joten jännittää tietenkin. Sitten paikanpäällä kaikki muut naiset on jotain hienohelma-nirppanokkia jotka katsoo nenänvarttaan pitkin, kun yksi on liian nuori ja väärin pukeutunutkin.

Itse olen 30v kahden lapsen korkeakoulutettu, työssäkäyvä äiti, enkä näkisi tuossa mitään ongelmaa. Tottakai kaverin tuore tyttöystävä otetaan mukaan ja häneen pyritään tutustumaan! Mitä sitten jos sillä on erilaiset vaatteet ja jutut, yritetään välillä keksiä sellaisia aiheita joihin hänkin pystyy osallistumaan. Ja juu, tiedän kyllä että voi olla vähän rasittavaa jos juttukumppani on tyhmä, kokemusta on, mutta eihän se kenenkään oma vika ole. Eikä kyseinen tyttö kuulosta tyhmälle, jos on kuitenkin lukiossa.

Mutta ei huolta, tuskin tuo tyttö kovin usein haluaa ap:n kaveripiirin illanistujaisiin mukaan jos vastaanotto oli tuommoinen. Kaverikin varmaan pikkuhiljaa jää pois, jos hänen kumppaniaan ei hyväksytä. Sittenpä ei ap:n tarvitse enää sietää naistenmiestä ja hänen tyttöystävään.

Mutta varmaan kiva jos koko miesporukka kuolaa avoimesti tätä nuorta naista puolisoiden läsnäollessa? Sehän ei ole sen naisen syy, mutta itsekään en pystyisi olemaan ihan tyyni jos oma mies osoittaa niin suoraan kiinnostustaan (+ että on täysin junttiä käytöstä).

Vierailija
278/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta varmaan kiva jos koko miesporukka kuolaa avoimesti tätä nuorta naista puolisoiden läsnäollessa? Sehän ei ole sen naisen syy, mutta itsekään en pystyisi olemaan ihan tyyni jos oma mies osoittaa niin suoraan kiinnostustaan (+ että on täysin junttiä käytöstä).

Minun mieheni ei siis osottanut suoraan kiinnostusta, mutta on sitä kai vähän vaikea olla katsomatta ollenkaan?

Vierailija
279/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehen kaverin naisen arvostelu on nopein tapa tehdä oma mies yksinäiseksi, tyytymättömäksi ja onnettomaksi. Tee itsestäsi miehesi silmissä vastustamaton ja täydellisen ihana niin ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella!

Vierailija
280/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miehen kaverin naisen arvostelu on nopein tapa tehdä oma mies yksinäiseksi, tyytymättömäksi ja onnettomaksi. Tee itsestäsi miehesi silmissä vastustamaton ja täydellisen ihana niin ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella!

Minä olen juuri sellainen nainen, josta mieheni pitää ja hänen elämänkumppaninsa.