Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluamme vauvan...

Vierailija
14.05.2013 |

Nyt ensimmäistä kertaa jaksan uskoa, että vihdoin on tärpännyt! Mieheni taas hyvinkin skeptinen.

Kp 28/28 ja pelkään vain kuvittelevani mahdollisen alkuraskauden oireet.

Löydättekö "oireistani" mitään tuttua?

- Olen hoikka, mutta vatsani on kuin ilmapallo. TURVOTTAA!

- Palelee ja tärisyttää. Yhtäkkiä taas hikoiluttaa.

- Mahaa ja reisiä vihloo oudosti. Erityisesti mahaa juilii.

- Selkäsärkyä. Parina päivänä myös vatsalihakset muuttuneet aroiksi.

- Järkyttävä uupumus-väsymys. Levottomat unet.

- Heikotus ja jatkuva näläntunne. En meinaa tulla kylläiseksi millään.

- Pissattaa ja janottaa kokoajan. Pissasta muuttunut erikoisen väristä/hajuista.

- Muutaman kerran silmissä sumentunut yhtäkkiä.

- Naamani ja hiukseni rasvoittuvat herkemmin.

- Itkettää pienetkin asiat.

-

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 09:05"]

Mulle noi oireet liittyy myös kuukautisten tuloon.Vaikea sanoa.

[/quote]

Sama täällä, enemmän noi mun menkka oireilta kuullostaa kun raskausoireilta. Itsellä ainoat kaksi varmaa merkkiä olivat alaselän julmettu kipuilu ihan alussa ja närästys alusta loppuun.

Vierailija
22/30 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 11:30"]

Mutta asiallisia viestejähän suurinosa! Ja mistä helkkarista te voisitte ennustaa luettelemieni oireiden perusteella olenko raskaana vai ei.

Ehkä - ehkä en.

Eiköhän se tällä viikolla selviä. Ilmoitan sitten kuinka kävi.

[/quote]

no, niinpä...miten voisimme tietää...

ja ihan asiallisesti suurin osa vastasimmekin. Tosiaan aika paljon oireita jos nuo kaikki ja mahdoton kenenkään täällä tietää oletko raskaana vai et. Toivomme tietenkin plussaa teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Niin minuakin!

Varsinkin, kun parilla tuttavallani ei ole ollut ennen plussausta minkäänlaisia oireita!

Muutenkin raskauden aikana hyvin vähäisesti mitään.

Kaikki voivat toki olla pelkkiä menkkaoireitakin, tai haaveiluni tuotosta. En ole kieltänytkään.

Ei vaan ole koskaan aiemmin samanlaista ollut. - ap

Vierailija
24/30 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jatkuva jano ja pissahätä noilla "viikoilla" kuulostaa kyllä joltain muulta, samoin vilunväristykset. Saattaa olla flunssaa, siihen kuuluu myös uupumus ja lihassäryt. Ja oput voivat olla menkkaoireita. Testillähän se selviää. Jos on nega, eikä menkkoja silti kuulu, viikon päästä voi jo näyttää plussaa. Onnea!

Vierailija
25/30 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollu mitään noista oireista. kipet rinnat ovat olleet ainoa oire. ja tosiaankin kuulostaa vähän liian kaikenkattavalta nuo oireet... mut toivotaan ettei ole pelkkää mielikuvitusta!

Vierailija
26/30 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, testillä se selviää. En ymmärrä, miksi siihen tikkuun ei pissata, jos noin paljon mietityttää. Haamun ainakin apteekin oma antaa noilla päivillä.

Vierailija
27/30 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireista ja mielikuvituksesta..

Kun toista yritettiin olin niiiiiiin monta kertaa varma että no NYT on tärpännyt!

Imetin vielä esikoista, parina iltana tuli niin kamala pahoinvointi että oli pakko lähteä oksentamaan. Varma raskauden merkki! No ei ollut....

Kaupassa ihmisten hajut ällötti (hajuvedet jne)... VARMA raskaudenmerkki! No ei ollut....

Kahvin tuoksu ja maku ällötti.... PAKKO olla raskaana! No en ollut... 

Iski himo tiettyyn mysliin.. No Ei sekään mkn oire ollut......

Palelin, tuli vilunväreitä, tunsin jopa haamupotkuja jne.... Tulin sitten raskaaksi 8 yk:n jälkeen, Eikä ollut mtn oireita..... Pahoinvointi alkoi sitten joskus rv6. 

Cittarin Pregcheck näyttäisi kyllä jo plussaa jos olet raskaana. Itselleni molemmissa näyttänyt jo 4pvä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Vierailija
28/30 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään odotankin kuukautisia alkavaksi. Jos eivät ala, niin heti huomenaamuna teen testin, niin pääsee näistäkin kuvitelmista eroon.

Ja kohta pidätte mua jo ihan hulluna oireitteni kanssa, mutta "parit" uudet ilmaantuneet lisää!

- Päätä särkee, kuvottaa & vatsanpohjassa aina ilkeä tunne yskäistessä.

Näillä mennään, ja nyt on pakko suunnata töihin! Mukavat päivän jatkot kaikille.

Vierailija
29/30 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miten kävi?

Vierailija
30/30 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki nuo raskausoireina (3. raskaus) plus asentohuimauskohtaukset ja vastenmielisyys ruokaa kohtaan. Pian positiivisen testin jälkeen alkaa raskauspahoinvointi voimalla ja oksentelu.

Raskaudet olleet todella rankkoja ekat 5 kk ja sitten alkaa jatkuvat supistelut ja mahdollinen vuodelepo. Toisaalta, synnytyksen jälkeen elämä on ollut yhtä kuherruskuukautta vauvan kanssa. Loppupeleissä olen ollut onnekas, kunhan vain selviän raskausajasta ensin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän