Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna treffit, ajattelin viedä ruusun - mitä mieltä tytöt

Vierailija
10.07.2020 |

Olenko liian romanttinen?

Z i n c c u

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Älä vie. Sitä on hankala kanniskella treffien ajan.

Kukkia voi viedä silloin kun menee jonkun luokse käymään, missä vastaanottaja voi voi tyrkätä ne saman tien maljakkoon ja laittaa syrjään.

Samaa ajattelin heti, että ajatus on kaunis, mutta ärsyttäisi kanniskella kukkaa koko treffien ajan. Jos mitään yrität tehdä, niin toinen käsi on varattuna koko ajan... Eri asia sitten, kun menee toisen kotiin, niin voi viedä ruusun tai vaikka kimpun. 

Ettekö hoksaa, että sehän on ideanakin. Ylimääräinen kömpelö esine aiheuttaa niitä vuorovaikutustilanteita. Ojennetaan tavaroita toiselle, autetaan, pyydetään apua, jaetaan yhteinen projekti ruusun suojelemiseksi. Kukka on ylipäänsä romanttisen tunteen symboli siksi että se on kaunis, hauras ja käytännöllisissä merkityksissä täysi turhake.

Käytännöllinen epäromanttinen syö siellä ABC:llä ja katsoo elokuvan kotisohvalla vanhalta VHS-kasetilta. Joku Rambo kolmonen vaikka.

Kannattaa tehdä näitä testejä jotta kaltaisensa saavat toisensa. Olipa kumpaa sorttia tahansa.

Vierailija
62/110 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi toista kertaa deittiä, joka vaivaantuu ruususta. Epäkiinnostava arjenpyörittäjä, jollaiseen ei kannata tuhlata aikaa.

Jep. Äitienpäivälounas ABC:llä siintää.

Höpöhöpö. Kätevä emäntä leipasee itse äitienpäiväkaakun ja se riittää. Isäinpäivälounas syödään hienommin abcllä.

Lasten jäkisjoukkueella osui aina isäinpäiväksi ottelu pääkaupunkiseudulla. Paluumatkalla oli tapana syödä Riksun abcllä ja näitä isäinpäivälounaan syöjiä on tosiaan koko paikka nuijalla lyöty täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit viedä ruusun. Kukkia on aina kiva saada. Ja yhden ruusun kantaminen ei ole noin hirmuisen hankalaa, mitä täällä on annettu ymmärtää!

Mukava ajatus...

Vierailija
64/110 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Älä vie. Sitä on hankala kanniskella treffien ajan.

Kukkia voi viedä silloin kun menee jonkun luokse käymään, missä vastaanottaja voi voi tyrkätä ne saman tien maljakkoon ja laittaa syrjään.

Samaa ajattelin heti, että ajatus on kaunis, mutta ärsyttäisi kanniskella kukkaa koko treffien ajan. Jos mitään yrität tehdä, niin toinen käsi on varattuna koko ajan... Eri asia sitten, kun menee toisen kotiin, niin voi viedä ruusun tai vaikka kimpun. 

Ettekö hoksaa, että sehän on ideanakin. Ylimääräinen kömpelö esine aiheuttaa niitä vuorovaikutustilanteita. Ojennetaan tavaroita toiselle, autetaan, pyydetään apua, jaetaan yhteinen projekti ruusun suojelemiseksi. Kukka on ylipäänsä romanttisen tunteen symboli siksi että se on kaunis, hauras ja käytännöllisissä merkityksissä täysi turhake.

Käytännöllinen epäromanttinen syö siellä ABC:llä ja katsoo elokuvan kotisohvalla vanhalta VHS-kasetilta. Joku Rambo kolmonen vaikka.

Kannattaa tehdä näitä testejä jotta kaltaisensa saavat toisensa. Olipa kumpaa sorttia tahansa.

Kätevä poikkasee ruusun varren ja pistää kukan taskuunsa. Millainen mies minulle sopii?

Vierailija
65/110 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi toista kertaa deittiä, joka vaivaantuu ruususta. Epäkiinnostava arjenpyörittäjä, jollaiseen ei kannata tuhlata aikaa.

Höpöhöpö. Kätevä emäntä leipasee itse äitienpäiväkaakun ja se riittää. Isäinpäivälounas syödään hienommin abcllä.

Lasten jäkisjoukkueella osui aina isäinpäiväksi ottelu pääkaupunkiseudulla. Paluumatkalla oli tapana syödä Riksun abcllä ja näitä isäinpäivälounaan syöjiä on tosiaan koko paikka nuijalla lyöty täyteen.

Äiti leipokoon itse oman kakkunsa? Šovinismi voi hyvin.

Vierailija
66/110 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, itse kyllä olen äiti. En vaan innostu näistä turhista "juhlapäivistä".

Vierailija
67/110 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En innostu arkinaisista, jotka loukkaantuvat juhlapäivän muistamisestakin.

Vierailija
68/110 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea ap, ilahtuisin.

Vierailija
69/110 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jos haluat viedä, valitse kukka oman maun mukaan. 

Nainen sitten miettii treffien jälkeen kukan symboliikkaa  ;)

Tykkään itse miehistä, jotka tykkäävät kukista <3.

Vierailija
70/110 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt, positiivisesti. Ihana saada kukkia, etenkin ruusuja! Ei haittaa edes tilanne ois vähän vaivaantunut, tai ruusu tulisi erikoisella tavalla tai hetkellä. Olisin iloinen ja miehen pisteet kyllä nousisi.

Vierailija
71/110 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, itse kyllä olen äiti. En vaan innostu näistä turhista "juhlapäivistä".

Aika monelle se on tärkeä juhlapäivä. Sinulla varmasti omat hyvät syysi ajatella noin. Toivon että kuvittelen halveksivan sävyn omassa päässäni, sillä lainausmerkkien käytöstä saan kuvan että halveksut niitä jotka pitävät näitä juhlapäiviä tärkeinä.

Vierailija
72/110 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaunis ruusu 👍👌

🌹= 👉👌

Vierailija
73/110 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En innostu arkinaisista, jotka loukkaantuvat juhlapäivän muistamisestakin.

TÄMÄ

Vierailija
74/110 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koomista. Omat kokemukset treffeistä suomalaisten miesten kanssa oli sitä että mentiin jonnekin kahville ja mies pitkin hampain maksoi minun kahvin ja jälkikäteen tuli itselle tunne että olisi varmaan pitänyt maksaa ite, niin ei jää kiitollisuudenvelkaan. Myös jonnekin paikalliseen oluelle menin kerran, mutta mies ostikin oluen vain itselleen. Tuli sellainen olo että nyt olen väärässä paikassa vääränlaisen ihmisen kanssa. Vähän aikaa istuttuani sanoin että menen vessaan ja häivyin samalla koko paikasta. Kaikenkaikkiaan sellainen fiilis että suomalainen mies on todella pihi eikä mielellään tarjoa yhtään mitään ainakaan ilman vastinetta ( seksiä). Vertailun vuoksi voin kertoa että olen myös käynyt treffeillä ulkomaalaisten kanssa, heille on päivänselvää että mies tarjoaa.

Jos mies ehdottaa tarjoavansa, otatteko aina tarjouksen vastaan? Itse feministinä en pidä sitä tärkeänä maksaako mies vai ei.

Vierailija
75/110 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme loukkaantumista.

Vierailija
76/110 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla mies...

Vierailija
77/110 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa olla mies...

Kuka lupas sulle että elämä on helppoa?

Vierailija
78/110 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena tosi kiva mutta olethan sittennottanut huomioon että kaikki tekeminen on sellaista että pystyy tekemään samalla kun kantaa sitä ruusua mukana. Voi siis olla myös todella epäkäytännöllistä jos menette johonkin aktiviteettiin jossa tarvitaan molemmat kädet.

Vierailija
79/110 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen tavataan treffeillä ystävänä. Suomalainen nainen on ehkä epäromanttisin nainen maailmassa. Esim erillaiset lahjat vaikka monien treffien jälkeen eivät toimi. Ulkomailla on normaalia viedä esim viinipullo jos menee naisen luona käymään ja useiden treffien jälkeen voi ostaa esim jonkun arvokkaan hajuveden. Kun ollaan yhdessä niin erillaiset korut lahjoina on normaalia ulkomailla.

Se, että suomalaiset miehet eivät osta naisille lahjoja on jollain kumman logiikalla NAISTEN vika? Oikeasti pihit suomimiehet valittaa jo siitä, etteivät ala "loisille" tarjoamaan mitään treffeillä.

Vierailija
80/110 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusu 👍