Huomenna treffit, ajattelin viedä ruusun - mitä mieltä tytöt
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat yliarkisia, ärsyyntyvät asioista, jotka muualla ovat ihan normaaleja kohteliaisuuksia.
Suomalaiset naiset ovat oppineet että mies joka esittää kohteliasta ja romanttista on narsistinen naistenhakkaaja.
Olisiko hyvä ajatella niin, että jos olet mies joka haluaa antaa naiselle kukan niin sitten teet niin? Ja jos nainen ei siitä ilahdu niin hän ei ole siinä suhteessa sellainen nainen kun sinä ehkä haluaisit.
Vie yksi kukka, se voi tehdä vaikutuksen.
Muistan vieläkin, kun eräs Mauri tuli työpaikalleni ja ojensi punaisen ruusun, vuosi oli 1966.
Suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti suomalaisia naisia huomattavasti romanttisempia.
Nauravat ruusuja vievälle herrasmiehelle. Arvostavat enemmän jotain xxxxxxxl-dildoja tai super-extra-pussy and ass destroyereita.
Minkä värisen? Symboloivat eri asioita.
Kuvaa hyvin tätä aikaa.
Itse vien aina ruusun ensi treffeille ja aina se on kelvannut, kerran vein leskenlehden ja siitäkin tuli 20 vuoden avioliitto.
Jos jollekkin koituu vaivaa tai stressiä kukkasen saamisesta tai kantamisessa, niin olen silloin jo lähtökohtaisesti valinnut väärän treffikumppanin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin tätä aikaa.
Itse vien aina ruusun ensi treffeille ja aina se on kelvannut, kerran vein leskenlehden ja siitäkin tuli 20 vuoden avioliitto.
Jos jollekkin koituu vaivaa tai stressiä kukkasen saamisesta tai kantamisessa, niin olen silloin jo lähtökohtaisesti valinnut väärän treffikumppanin itselleni.
Vien aina ruusun treffeille?! Kuinka usein käyt? Ei oo ruusu tehny tehtäväänsä tai sitten on, mene ja tiedä.
Yksittäinen, lyhyt ruusu olisi vielä kiva ja mieleenjäävä yllätys ensitreffeillä. Kaikki sitä prameampi on vaivaannuttavaa liioittelua. Tosin, inhoan entisen ahdistelijan takia vaaleanpunaisia ruusuja ja sellaisen saaminen toisi ikäviä muistikuvia.
Vie vain, jos haet daamin kotoa. Sitä ruusua on todella ärsyttävää kuljetella mukana.
Ei missään nimessä vessapaperia! Ruusu on kyllä parempi, 1 kpl.